Telewizja N - co innego?

Data: 2011-09-08 11:06:03
Autor: tyran
Telewizja N - co innego?
Witam

Posiadam 6 pakietow tematycznych w telewizji N .. place za to 92zl
(przegapilem monent, w ktorym nalezalo zrezygnowac chyba z dwoch).
Umowe mam do konca wrzesnia. Dostalem juz 4x telefon z BOKu z oferta
pelnego pakietu za 99zl, ale to mnie nie interesuje .. chcialbym cos
w okolocach 50zl .. niestety dla mnie nie ma przygotowanej zadnej
innej oferty, tylko ta za 99zl. Dzisiaj skladam wypowiedzenie
(niestety 3 miesiace, bo do konca umowy pozostalo krocej niz
miesiac) .. licze,  na to ze ktos zadzwonic i zaproponuje cos
sensownego (moze 6 pakietow za 48zl jak to niektorzy sie chwala na
forum). Ale jesli nie ... to co innego wybrac? Do wyboru UPC, CP, C+.
Jestem juz zwiazany umowa z internetem, wiec w gre wchodzi sama
telewizja. Interesuja mnie tylko pakiety podstawowe, szczegolnie
bajki dla dzieciakow, sport oraz pakiet zawierajacy discovery,
national etc. Chce tez nagrywarke, czesto uzywam. Co mozecie polecic?
Mialem kiedys CP (za czasow gdy nie bylo nagrywarki i hdmi) .. nie
wiem jak obecne tunery .. czy szybko reaguja na polecenia pilota.
Dlugosc umowy niestety widze 29 miesiecy .. nie zacheca.
C+ .. hmm .. nie mialem .. oferta Optimum za 52zl wydaje sie zawierac
to co potrzebuje, umowa na 19miesiecy .. + ktory dekoder (by mial
nagrywanie) i najwazniejsze pytanie: czy pojdzie to na talerzu od
telewizji N z konwerterem (z dwoma kablami)?

Jakies rady?

tyran

Data: 2011-09-08 11:47:45
Autor: MF[PL]
Telewizja N - co innego?
W dniu 2011-09-08 11:06, tyran pisze:
[...]

Złóż wypowiedzenie w punkcie sprzedaży n i podpisz aneks. Za 54zł/mc wszystkie tematyczne, umowa przedłużona na 13 m-cy. Takie warunki były 2 tygodnie temu. Pytaj w punkcie sprzedaży nie na infolinii.

Data: 2011-09-08 11:51:00
Autor: Cavallino
Telewizja N - co innego?
Uzytkownik "tyran" <trele.molere@op.pl> napisal w wiadomosci news:

[...]

A jaki sport?
Bo najlepszy masz w Cyfrze, (50 zl to troche malo na sport ORAZ pvr, chyba ze trafisz w promocje) oraz pewnie tez w kablówce.
Pytanie czy kablówka daje pvr?

Data: 2011-09-08 12:18:44
Autor: K
Telewizja N - co innego?
W dniu 08-09-2011 11:51, Cavallino pisze:
[...]

upc daje ale upc bym nie bral, czesto w dynamicznych scenach obraz potrafi sie przycinac i dotyczy to nawet tvp1.

Data: 2011-09-08 14:46:47
Autor: Adam
Telewizja N - co innego?
W dniu 2011-09-08 12:18, K pisze:
[...]

U mnie (Warszawa - Ursus) nie potwierdzam.
Mam nagrywarkę starszą, tę "lepszą" (nie Cisco). Ale miałem też Cisco. Monitor podpięty przez kabel HDMI.
Nie zauważyłem, aby się cokolwiek cięło, nawet na 1080.

Może masz słaby sygnał?
Spróbuj wejść do menu technicznego - tam masz trochę danych.

--
Pozdrawiam.

Adam.

Data: 2011-09-08 14:57:28
Autor: K
Telewizja N - co innego?
W dniu 08-09-2011 14:46, Adam pisze:
W dniu 2011-09-08 12:18, K pisze:
[...]

sygnal jest ok, sprawdzalem juz dawno. to akurat u tesciow i maja stb firmy... upc? nie znalazlem tam zadnych nformacji na temat producenta. zreszta w analogu dzieje sie to samo, tak jakby z cyfry pchali do analogu i to sprawdzalem akurat u kolegi. oba przypadki w trojmiescie.

Data: 2011-09-08 18:35:34
Autor: Adam
Telewizja N - co innego?
W dniu 2011-09-08 12:18, K pisze:
[...]

Jeśli kaszani się na analogu - to ewidentnie problem jest po stronie nadawczej.
Nie wiem, jak jest w 3mieście, ale niektóre kablówki biorą sygnały z satelit, co nieraz powoduje problemy z dekodowaniem przy słabszych sygnałach, złej propagacji, albo gdy gołębie latają nad anteną ;)

--
Pozdrawiam.

Adam.

Data: 2011-09-08 13:56:16
Autor: tyran
Telewizja N - co innego?
On Thu, 8 Sep 2011 11:51:00 +0200
"Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl> wrote:

> [...]

Bo najlepszy masz w Cyfrze, (50 zl to troche malo na sport ORAZ
pvr, chyba ze trafisz w promocje) oraz pewnie tez w kablówce.

Podstawowy .. eurosport etc .. to co jest w standardzie .. czasami
dzieciak lubi wlaczyc i ogladac jak trafi na jakies wyscigi czy
bilard ... widze ze w cyfrze nie ma pvr przy otimum :(

--
tyran

Data: 2011-09-08 14:05:17
Autor: Cavallino
Telewizja N - co innego?
Użytkownik "tyran" <trele.molere@op.pl> napisał w wiadomości news:

[...]

Co znaczy nie ma?
Oczywiście że możesz mieć dekoder pvr i to już od pakietu Startowego za 19 zł.
Tyle że za wynajem płacisz 15 zł/m-c

Data: 2011-09-08 14:09:32
Autor: tyran
Telewizja N - co innego?
On Thu, 8 Sep 2011 14:05:17 +0200

> [...]

Co znaczy nie ma?
Oczywiście że możesz mieć dekoder pvr i to już od pakietu

Sprawdzam przez strone .. i przy optimum radiobutton jest disabled.
Chyba bede musial zadzwonic .. albo najlepiej podjade sobie do
jakiegos punktu i wypytam o szczegoly.

--
tyran

Data: 2011-09-08 14:46:50
Autor: Cavallino
Telewizja N - co innego?
[...]

Masz rację, nie zauważyłem tego.
Od Canal+Start można go wziąć.

Data: 2011-09-08 14:48:09
Autor: Cavallino
Telewizja N - co innego?
Użytkownik "tyran" <trele.molere@op.pl> napisał w wiadomości news:

Sprawdzam przez strone .. i przy optimum radiobutton jest disabled.

Przy tańszych pakietach musisz mieć dokupioną opcję, np. Canal+.

Data: 2011-09-08 14:08:17
Autor: tyran
Telewizja N - co innego?

Data: 2011-09-08 12:30:53
Autor: Jerzy Dombczak
Telewizja N - co innego?
OD 5 lat mam DM7000 i full pakiet C+ o innych operatorach nie wspomne kosztuje mnie to 20zl miesiecznie. Coz sa tacy ktorzy wola miec mocno zruchane dupska.

Data: 2011-09-08 13:55:08
Autor: pawell32
Telewizja N - co innego?
W dniu 08.09.2011 12:30, Jerzy Dombczak pisze:
OD 5 lat mam DM7000 i full pakiet C+ o innych operatorach nie wspomne
kosztuje mnie to 20zl miesiecznie. Coz sa tacy ktorzy wola miec mocno
zruchane dupska.

tylko nie napisałeś w ilu się składacie na ten FULL pakiet

Data: 2011-09-08 13:19:46
Autor: sgal
Telewizja N - co innego?
W okresie promocji skladajac wypowiedzenie jest chyba 1 miesiac( w cyfrze abonament konczyl sie w lipcu, a wypowiedzenie wyslalem 8lipca - miesieczny termin wypowiedzenia podali do 31 sierpnia ( ostatni miesiac placilem stawke bez promocji)

Data: 2011-09-08 13:57:57
Autor: pawell32
Telewizja N - co innego?
W dniu 08.09.2011 11:06, tyran pisze:
[...]

tak jak kolega napisał, złóż wypowiedzenie w punkcie.
jak się nie uda to przeczekasz 3 miechy i weźmiesz nowy
za 59 zł.
jak nie jesteś namiętnym sportowcem do pozostałych platformach
więcej nie dostaniesz.

Data: 2011-09-08 14:10:35
Autor: tyran
Telewizja N - co innego?
On Thu, 08 Sep 2011 13:57:57 +0200
pawell32 <pawell@net-sat.pl> wrote:

[...]

Nie .. sportowcem nie jestem .. ja chce tylko 6 pakietow za okolo
50zl .. to chyba rozsadna cena ...

--
tyran

Data: 2011-09-08 14:22:06
Autor: pawell32
Telewizja N - co innego?
W dniu 08.09.2011 14:10, tyran pisze:

Nie .. sportowcem nie jestem .. ja chce tylko 6 pakietow za okolo
50zl .. to chyba rozsadna cena ...

dlatego pisze, że tu za te pieniądze jest najwięcej.
dla nowych jest 59, dla stałych było mniej.

Data: 2011-09-08 19:01:01
Autor: ToMasz
Telewizja N - co innego?
W dniu 08.09.2011 14:22, pawell32 pisze:
[...]

tyle ze być może lepiej byłoby pozostać jeszcze 2 miesiące, bo jak sądzę od listopada będą promocje świąteczne. Pytanie czy jest możliwość na 2 miesiące?

ToMasz

PS
w lutym za podpisałem umowę i za 48zł mam "wszystko" i nagrywarka gratis. jak teraz patrzę, teraz to się tak nieda...

Data: 2011-09-12 14:47:57
Autor: Mirek Ptak
Telewizja N - co innego?
Dnia 2011-09-08 13:57,  *pawell32* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
jak nie jesteś namiętnym sportowcem

Znaczy fanem piłki kopanej, NBA (ostatnio po macoszemu - bardzo mało meczy) lub żużla - nie przypominam sobie, żeby C+ miało jakąś inna dyscyplinę sportu na "wyłączność".

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2011-09-12 16:07:09
Autor: pawell32
Telewizja N - co innego?
W dniu 12.09.2011 14:47, Mirek Ptak pisze:
[...]

dlatego to uogólniam.
wiem, że nożnej  jest najwięcen w c+, a np. siatkówka, tenis ziemny... w
polsacie.
na n jest LM i jakiestam ameryckie...

Data: 2011-09-12 23:10:20
Autor: Cavallino
Telewizja N - co innego?
Użytkownik "Mirek Ptak" <nieprawdziwy@nieprawdziwy.pl> napisał w wiadomości news:j4kv1t$q2t$1news.onet.pl...
[...]

Wystarczy.
Zwłaszcza że ma dużo innych rzeczy nie na wyłączność.

Data: 2011-09-13 13:31:35
Autor: tyran
Telewizja N - co innego?
On Thu, 8 Sep 2011 11:06:03 +0200
tyran <trele.molere@op.pl> wrote:

Witam

Posiadam 6 pakietow tematycznych w telewizji N .. place za to 92zl

....[ciach]...

No i po 3 dnia od zlozenia wypowiedzenia zadzwonil do mnie mily pan i
zaoferowal to wszystko za 54zl. Marzyla mi sie cena 48zl, no ale 54zl
tez przelkne. Tylko pytanie: czy nie mozna bylo tak od razu?

tyran

Data: 2011-09-13 13:41:18
Autor: Cavallino
Telewizja N - co innego?
Uzytkownik "tyran" <trele.molere@op.pl> napisal w wiadomosci news:20110913133135.94bd1834.trele.molereop.pl...
[...]

Niektórym sie nie chce zlozyc wypowiedzenia, wiec na nich zarabiaja.

Data: 2011-09-13 15:27:17
Autor: tyran
Telewizja N - co innego?
On Tue, 13 Sep 2011 13:41:18 +0200
> [...]

> od razu?

Niektórym sie nie chce zlozyc wypowiedzenia, wiec na nich zarabiaja.

No jasne .. tylko dlaczego na kazdym kroku musimy byc oszukiwani?
Polacy zamiast inwestowac, zarabiac kase lub realizowac swoje marzenia
musza na kazdym kroku poznawac tajna wiedze z wielu dziedzin w
sprawach banalnych, ktore ich dotycza. Banki, telefonia, telewizja
cyfrowa, ubezpieczalnie samochodowe .. na kazdym kroku walka o
swoje .. ja sie pytam po co to? Do tego dochodzi niekompetencja
ludzi, ktora to wszystko pogorsza. Przyklad sprzed miesiaca wlasnie z
telewizji N: dzwoni konsultanka, rozmowa nagrywana bla bla ..: - konczy sie panu promocja, to ja moze przedstawie cos za X?
- nie dziekuje, za X mnie nie interesuje
- to moze za Y?
- za Y moze byc
- to teraz przeczytam regulamin, prosze potwierdzic ze pan sie
zgadza .. bla bla bla
- zgadzam sie
- to dziekuje srata tata

....po 10 min znow dzwoni ta sama konsyltanka i mowi, ze bardzo jej
przykro, ze zaszla pomylka, ale promocja Y nie moze byc mi udzielona
i musi ja anulowac.

Za 3-4 dni dzwoni kolejna konsultantka i ta sama rozmowa:
[...]
- nie wiem czy sie zgodzic .. kilka dni temu dzwonila inna
konsultanka, przedstawila mi ta promocje, na ktora sie zgodzilem po
czym po 10 min zadzwonila z informacja, ze mi sie nie nalezy i ze
przeprasza
- to prosze chwile poczekac, ja sie dowiem .... <10 sek przerwy> .. o
faktycznie, bardzi mi przykro, ma pan racje ... bla bla

Ja sie pytam po co to ku...a wszystko .. to ja mam na wszystkim sie
znac .. za co ci ludzie dostaja swoja kase w robocie?

--
tyran

Data: 2011-09-13 17:08:03
Autor: Cavallino
Telewizja N - co innego?
Użytkownik "tyran" <trele.molere@op.pl> napisał w wiadomości news:20110913152717.f83fae63.trele.molereop.pl...
> [...]

Niektórym sie nie chce zlozyc wypowiedzenia, wiec na nich zarabiaja.

No jasne .. tylko dlaczego na kazdym kroku musimy byc oszukiwani?

Dlaczego zakładasz, że brak promocji to oszustwo?

Ale generalnie jako człowiek który został wychowany w poprzednim systemie gospodarczym, zgadzam się, że szeroko rozumiany marketing to obecnie zakała życia i zmusza konsumentów do nieracjonalnych zakupów, podczas gdy inni (bardziej kumaci, albo zaradni) kupują to samo dużo taniej.
Już nie wspominając o samych kosztach marketingowych, bez których wszystko musiałoby być tańsze.

Telewizja N - co innego?