Telewizja N - co innego?

Data: 2011-09-08 11:47:45
Autor: MF[PL]
Telewizja N - co innego?
W dniu 2011-09-08 11:06, tyran pisze:
Witam

Posiadam 6 pakietow tematycznych w telewizji N .. place za to 92zl
(przegapilem monent, w ktorym nalezalo zrezygnowac chyba z dwoch).
Umowe mam do konca wrzesnia. Dostalem juz 4x telefon z BOKu z oferta
pelnego pakietu za 99zl, ale to mnie nie interesuje .. chcialbym cos
w okolocach 50zl .. niestety dla mnie nie ma przygotowanej zadnej
innej oferty, tylko ta za 99zl. Dzisiaj skladam wypowiedzenie
(niestety 3 miesiace, bo do konca umowy pozostalo krocej niz
miesiac) .. licze,  na to ze ktos zadzwonic i zaproponuje cos
sensownego (moze 6 pakietow za 48zl jak to niektorzy sie chwala na
forum). Ale jesli nie ... to co innego wybrac? Do wyboru UPC, CP, C+.
Jestem juz zwiazany umowa z internetem, wiec w gre wchodzi sama
telewizja. Interesuja mnie tylko pakiety podstawowe, szczegolnie
bajki dla dzieciakow, sport oraz pakiet zawierajacy discovery,
national etc. Chce tez nagrywarke, czesto uzywam. Co mozecie polecic?
Mialem kiedys CP (za czasow gdy nie bylo nagrywarki i hdmi) .. nie
wiem jak obecne tunery .. czy szybko reaguja na polecenia pilota.
Dlugosc umowy niestety widze 29 miesiecy .. nie zacheca.
C+ .. hmm .. nie mialem .. oferta Optimum za 52zl wydaje sie zawierac
to co potrzebuje, umowa na 19miesiecy .. + ktory dekoder (by mial
nagrywanie) i najwazniejsze pytanie: czy pojdzie to na talerzu od
telewizji N z konwerterem (z dwoma kablami)?

Złóż wypowiedzenie w punkcie sprzedaży n i podpisz aneks. Za 54zł/mc wszystkie tematyczne, umowa przedłużona na 13 m-cy. Takie warunki były 2 tygodnie temu. Pytaj w punkcie sprzedaży nie na infolinii.

Telewizja N - co innego?