Telewizja Narodowa Sendeckiego otworzyła mi oczy...

Data: 2009-09-24 08:11:41
Autor: Tzva Adonai
Telewizja Narodowa Sendeckiego otworzyła mi oczy...
.... na rzeczy o których istnieniu nawet nie wiedziałem..

I tak przed kamerą Sendeckiego spotkali się wczoraj wieczorem hrabia
Aleksander Pruszyński - autor antysemickich broszurek oraz Aaron Paz -
lider nieformalnej wspólnoty żydowskiej w Warszawie...

.... i podali sobie ręce!...

Video: http://www.youtube.com/watch?v=T71oBaEkZCQ&feature=channel_page

Data: 2009-09-25 04:25:17
Autor: Marek
On 24 Wrz, 17:11, Tzva Adonai <tzva.ado...@yahoo.com> wrote:
[...]

Zydzi przechodza na antysemityzm ?

Data: 2009-09-25 13:27:25
Autor: CYC

Użytkownik "Marek" <mwisniewski2008@googlemail.com> napisał w wiadomości news:1180d21f-a8ad-43ea-

Zydzi przechodza na antysemityzm ?.

Wsrod nich tez jest kilklu porzadnych ludzi . Rzadkosc to co prawda ale jednak .

cyc

Telewizja Narodowa Sendeckiego otworzyła mi oczy...