Telewizja atakuje "nowościami" :-)

Data: 2014-03-08 18:39:40
Autor: hikikomorisan
Telewizja atakuje "nowościami" :-)
On 08.03.2014 16:16, z wrote:
W sumie przez te 3 mies. "powtórkowej posuchy" w ramówkach zdążyłem się
do tego przyzwyczaić i dobrze mi się żyło ze świadomością że i tak nie
ma na co patrzeć.
I nagle wraz z marcem się zaczęło. :-) Nie to żeby mnie ten atak jakoś
podniecał. :-) Znowu mi się koleboce po głowie pytanie? Dlaczego?
Dlaczego robiÄ… takie przestoje?
Jaki jest tego powód? Funduszowy, marketingowy, astronomiczny ;-) czy
może jeszcze jakiś?
W wakacje to może bym jeszcze zrozumiał ale na początku roku?

a co zapodajÄ…?

--

Zgadzam sie placic trzydziesci zlotych abonamentu RTV /czy jak to sie nie bedzie nazywac/ ale pod warunkiem, ze znikna z kanalow TV publicznej reklamy oraz polowa odmozdzajacych programow pseudo-rozrywkowych. Jesli TV publiczna zacznie dostarczac wartosciowe tresci to nie ma problemu z utrzymywaniem przydatnej spolecznie, edukacyjnie i rozrywkowo inicjatywy...

http://wiadomosci.onet.pl/kraj/braun-tvp-nie-utrzyma-sie-z-oplaty-audiowizualnej-bez-reklam/5w52l

Data: 2014-03-09 01:26:20
Autor: Marek
Telewizja atakuje "nowościami" :-)
On Sat, 08 Mar 2014 18:39:40 +0100, hikikomorisan <hikikomorisan@amorki.pl> wrote:
a co zapodajÄ…?

Np. teraz jest taniec z gwiazdami na Polsacie.

--
Marek

Data: 2014-03-09 15:08:19
Autor: z
Telewizja atakuje "nowo¶ciami" :-)
W dniu 2014-03-09 01:26, Marek pisze:
Np. teraz jest taniec z gwiazdami na Polsacie.

Bardziej po¿ytecznym programem ni¿ te "piraty" bêdzie Usterka w tvn turbo (bêdzie pan zadowolony czy jako¶ tak)

Telewizja atakuje "nowościami" :-)