Telewizja i Internet

Data: 2009-08-17 09:26:09
Autor: Jarek_eF
Telewizja i Internet
Witam po raz pierwszy na tej grupie.

Poprawcie mnie, jeżeli się mylę ale chyba żadna z popularnych platform cyfrowych (Cyfra, Polsat, N) nie oferuje w pakiecie telewizji i internetu w jednym ?

Nie mam możliwości (tzn. nie stac mnie) na podprowadzenie UPC do siebie.

Nie mam mozliwości wzięcia telewizji z TP (tzn. mam możliwość ale nie przez kabel ale przez satelitę a wtedy oferta jest bardzo uboga).

Chciałbym wziac na raz telewizje i internet przez satelitę. Czy jest to możliwe ?

Pozdrawiam

Jarek

Data: 2009-08-17 09:52:08
Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl)
Telewizja i Internet
Jarek_eF wrote:

Chciałbym wziac na raz telewizje i internet przez satelitę. Czy jest to możliwe ?

Na raz czyli od jedneo dostawcy? W tym roku ma ruszyć taka usługa tepsy, ale cena będzie raczej porażająca.

M.

Data: 2009-08-17 10:00:26
Autor: Jarek_eF
Telewizja i Internet
Użytkownik "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <maciej_pmt@tpsa.waw.pl> napisał w wiadomości news:h6b279$e0c$1news.onet.pl...

Na raz czyli od jedneo dostawcy? W tym roku ma ruszyć taka usługa tepsy, ale cena będzie raczej porażająca.

Tak. Na raz czyli od jednego dostawcy. Czyli jednak dobrze posprawdzałem, ze nikt nie oferuje 2 in 1.

Pozdrawiam

Data: 2009-08-17 10:42:40
Autor: Jerzy Pastusiak
Telewizja i Internet
Witaj.

Chciałbym wziac na raz telewizje i internet przez satelitę. Czy jest to
możliwe ?
Praktycznie nie.

Internet przez satelite, proponuje tylko "ASTRA2Connect":
[X3M Connect 1 rok - Internet z satelity]

http://hollex.pl/index.php?page=prod&kat=115&id=1020
http://www.stardsl.pl/informacja/technologia.html

I jest to dodatkowo "ASTRA 23,5 E" (ale mozna zezowac na Astre1).

Co prawda proponuje sie cos takiego:
[TriplePlay -> Telewizja]
http://www.stardsl.pl/tripleplay/telewizja.html

Ale sadze, ze nie o to Ci chodzi.

Co do TPS,y to zamierza udostepnic cos takiego:
[Internet Satelitarny w TP SA]
http://di.com.pl/news/6275,0,Internet_Satelitarny_w_TP_SA.html

Jest to dostep jednokierunkowy, przez satelite.
Wiec musza byc kabelki od TPS'a.

A TV to "zwykla" TV SAT.

Pzdr.J.P.
____________________________________

Data: 2009-08-17 10:36:18
Autor: Cezar
Telewizja i Internet

"Jerzy Pastusiak" <pastupam@sci.pam.szczecin.pl> wrote in message news:Pine.LNX.4.64.0908171026040.10087sci.pam.szczecin.pl...
Witaj.

[...]

z hotbirda tez oferuja:
http://www.tooway.com/pl/

a tu koszty:
http://www.kempa-satellite.com/internet_satelitarny_tooway/

c.

Data: 2009-08-17 10:54:08
Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl)
Telewizja i Internet
Jerzy Pastusiak wrote:

[...]

Spojrzałeś na datę tej notki? :-)

Tepsa będzie resellerem A2C.

M.

Data: 2009-08-17 11:08:17
Autor: Jerzy Pastusiak
Telewizja i Internet
On Mon, 17 Aug 2009, Maciej Bebenek (news.onet.pl) wrote:
Spojrzałeś na datę tej notki? :-)

2004 :-)))
jak wiekszosc info na ten temat

mam jeszcze z 2002:
TP S.A.: Internet z nieba
http://komputery.idg.pl/news/33919/TP.S.A.Internet.z.nieba.html
:-)))

czyli za 5 lat bedzie nowe info?

Tepsa będzie resellerem A2C.
a to by bylo ciekawe, bo moze taniej

jp :)

Data: 2009-08-17 11:17:48
Autor: Jerzy Pastusiak
Telewizja i Internet
dopiero teraz zauwazylem "@tpsa.waw.pl"

podaj prosze,  jakies linki do aktualnych informacji

jp

Data: 2009-08-17 12:02:46
Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl)
Telewizja i Internet
Jerzy Pastusiak wrote:
dopiero teraz zauwazylem "@tpsa.waw.pl"

podaj prosze,  jakies linki do aktualnych informacji

Domena jest całkowicie prywatna :-) A informacje, jak zwykle z różnych źródeł, w tym publicznych, w tym z oficjalnych wypowiedzi prezesa tepe :-P

A2C jest prawie pewne, chociaż spodziewane ceny są jak na razie kosmiczne. Być może za czas jakiś będzie jakaś promocja 48 miesięczna i cena spadnie do poziomu akceptowalnego.
I nie zapominaj o limicie transferu :-(

M.

Data: 2009-08-18 07:36:09
Autor: pawell32
Telewizja i Internet
Jerzy Pastusiak pisze:
Witaj.

Chciałbym wziac na raz telewizje i internet przez satelitę. Czy jest to
możliwe ?
Praktycznie nie.

Możliwe jest tylko nikt tego nie łączy, gdyż się nie opłaca.
To co polecają to możliwość podłączenia netu do dekodera.
są dwie możliwości korzystania z neta przez satelitkę.
jedna to karta sat + zwykła antena sat + dodatkowe łącze,
i w tym przypadku wykorzystują np. gprs (onetsatelita, gointernet).
druga to modem + antena dwukierunkowa (tooway), bo nie zapominajmy,
że transmisja jest również do satelity, ale to chyba jeszcze drogi biznes, nie widzę cennika na ich stronie.

--
pozdrawiam. pawell32
Debian Lenny, Gnome, Compiz-Fusion

Data: 2009-08-25 10:36:34
Autor: Jarek_eF
Telewizja i Internet

Użytkownik "pawell32" <pahat@wp.pl> napisał w wiadomości news:4a8a3dcc$1news.home.net.pl...
> nie widzę cennika na ich stronie.

Cennik jest i to w Euro - jest drogo...
A dopisek, że rachunek przeliczany jest wg oficjalnego kursu pachnie tym ze może być różnie - czasem drogo, czasem bardzo drogo

Pozdrawiam

Telewizja i Internet