Telewizja internetowa

Data: 2014-03-15 19:23:21
Autor: Jacek
Telewizja internetowa
Cześć
Czy ktoś testował to:
http://darmowa-telewizja-internetowa.pl/  ?
Chętnie bym poczytał opinie.
--
Jacek

Data: 2014-03-15 20:48:48
Autor: ToMasz
Telewizja internetowa
W dniu 15.03.2014 19:23, Jacek pisze:
Cześć
Czy ktoś testował to:
http://darmowa-telewizja-internetowa.pl/  ?
Chętnie bym poczytał opinie.

stawiam na to że to ściema.
ToMasz

Data: 2014-03-15 21:20:02
Autor: Waldek Godel
Telewizja internetowa
Dnia Sat, 15 Mar 2014 20:48:48 +0100, ToMasz napisał(a):

Czy ktoś testował to:
http://darmowa-telewizja-internetowa.pl/  ?
Chętnie bym poczytał opinie.

stawiam na to że to ściema.

A czym może być cokolwiek jest w domenie zarejestrowanej na Touchmedia SA
czyli przykrywce Eurodata Sp z o.o. (Jolanta Klimek)/Blue Point Media Sp. z
o.o. (Piotr Sochan), robiących większość przekrętów internetowych w polskim
internecie, w tym wszystkie szpiegi-sms i lokalizatory telefonów. Pewnie jakby nie to, że użył anonymizera, to okazałoby się, że spam wysłał
jak zwykle ze swojego zwykłego IP z kablówki Vectry. I pewnie jak zwykle skończy się subskrypcją smsów premium rate dla idiotów,
na których liczy.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

Data: 2014-03-16 09:42:29
Autor: Jacek
Telewizja internetowa
Dnia Sat, 15 Mar 2014 21:20:02 +0000, Waldek Godel napisał(a):

[...]

Istotnie, spam przyszedł z vectra:

 helo=50838FD2FD) by srv.poczta300.pl with esmtpa (Exim 4.80.1)
(envelope-from
 <poczta1@mailpoczta20.pl>) id 1WMU9P-0006Iv-HQ; Sun, 09 Mar 2014 04:11:43
 +0100"

A skąd wiesz na kogo zarejestrowany jest warszawa.vectranet.pl? I mógłbyś
mi wytłumaczyć pojęcie "sms premium rate"? (należę do tych dino którzy nie
mają komórki)

--
Jacek

Data: 2014-03-16 01:17:01
Autor: hikikomorisan
Telewizja internetowa
On 15.03.2014 20:48, ToMasz wrote:
[...]

"Program oferuje oblądanie legalnych programów w technologii mms"

cokolwiek to "obladanie w mms" jest :D

--

Zgadzam sie placic trzydziesci zlotych abonamentu RTV /czy jak to sie nie bedzie nazywac/ ale pod warunkiem, ze znikna z kanalow TV publicznej reklamy oraz polowa odmozdzajacych programow pseudo-rozrywkowych. Jesli TV publiczna zacznie dostarczac wartosciowe tresci to nie ma problemu z utrzymywaniem przydatnej spolecznie, edukacyjnie i rozrywkowo inicjatywy...

http://wiadomosci.onet.pl/kraj/braun-tvp-nie-utrzyma-sie-z-oplaty-audiowizualnej-bez-reklam/5w52l

Data: 2014-03-16 12:45:24
Autor: z
Telewizja internetowa
W dniu 2014-03-16 01:17, hikikomorisan pisze:
[...]

Ostatnio dużo grzebię w poszukiwaniu oglądania za darmo. Takie czasy. :-) Jak widzę "Pobierz" to od razu skreślam.
Żeby być konstruktywnym: http://sitemtv.com/pl

Data: 2014-03-16 16:58:17
Autor: ToMasz
Telewizja internetowa

Ostatnio dużo grzebię w poszukiwaniu oglądania za darmo. Takie czasy.
:-) Jak widzę "Pobierz" to od razu skreślam.
Żeby być konstruktywnym: http://sitemtv.com/pl

przepijam. netvi.pl

Data: 2014-03-16 19:33:42
Autor: Jacek
Telewizja internetowa
Dnia Sun, 16 Mar 2014 16:58:17 +0100, ToMasz napisał(a):

przepijam. netvi.pl

Hmmm... tu trzeba założyć konto z podaniem emaila.
--
Jacek

Data: 2014-03-16 20:31:31
Autor: z
Telewizja internetowa
W dniu 2014-03-16 19:33, Jacek pisze:
Dnia Sun, 16 Mar 2014 16:58:17 +0100, ToMasz napisał(a):

przepijam. netvi.pl

Hmmm... tu trzeba założyć konto z podaniem emaila.

Kiedyś korzystałem ale oferta była porównywalna z dvb-t. i bezpłatnie Teraz to nędza.

Data: 2014-03-17 18:55:50
Autor: z
Telewizja internetowa
W dniu 2014-03-15 19:23, Jacek pisze:
Cześć
Czy ktoś testował to:
http://darmowa-telewizja-internetowa.pl/  ?
Chętnie bym poczytał opinie.

Skusił się ktoś i wydał 20 gr na smsa uruchamiając jednorazową licencję dożywotnią :-)

Data: 2014-03-17 18:56:42
Autor: Waldek Godel
Telewizja internetowa
Dnia Mon, 17 Mar 2014 18:55:50 +0100, z napisał(a):

Skusił się ktoś i wydał 20 gr na smsa uruchamiając jednorazową licencję dożywotnią :-)

Oni bardzo liczą na takich jak ty - co mają problemy z czytaniem.

20 gr kosztuje płatność Paypalem. I zakładam się o cokolwiek, że na końcu
płatności okaże się, że z Paypalem są akurat "chwilowe nieprzewidziane
problemy", więc jedynym sposobem będzie SMS.
Bardzo prawdopodobne, że ten SMS będzie nie jednorazowy, tylko zapisaniem
się na płatną subskrypcję, z której będzie się można wypisać tylko
osobiście w siedzibie tej fikcyjnej firmy na Kostaryce.

Data: 2014-03-18 09:02:24
Autor: z
Telewizja internetowa
W dniu 2014-03-17 19:56, Waldek Godel pisze:
[...]

Cieszę się że masz takie samo zdanie jak ja o takiej formie złodziejstwa i że z mocy prawa takie praktyki powinny być z całą surowością ścigane.

Data: 2014-03-19 08:14:20
Autor: brum
Telewizja internetowa
Cieszę się że masz takie samo zdanie jak ja o takiej formie złodziejstwa i że z mocy prawa takie praktyki powinny być z całą surowością ścigane.

innymi slowy: zamiast uczyc myslenia i samodzielnosci wlaczyc kazdemu obywatelowi rezimowa ochrone z gwarancja wymazania jego glupot, o ile bedzie glosowal nieustannie na socjalistow

Data: 2014-03-19 00:58:59
Autor: Kris
Telewizja internetowa
W dniu środa, 19 marca 2014 08:14:20 UTC+1 użytkownik brum napisał:
innymi slowy: zamiast uczyc myslenia i samodzielnosci

Myślący i samodzielny obywatel nie jest władzy na ręke.

Data: 2014-03-19 09:17:28
Autor: z
Telewizja internetowa
W dniu 2014-03-19 08:14, brum pisze:
[...]

To jest kwestia wyboru. Wybraliście socjalistyczną Unię Europejską która wp... się we wszystko co tylko może i narzuca najgłupsze niedorzeczne rozwiązania i wmawia nam że o nas dba.
No to niech dba i każde _świadome_ działanie w celu niekorzystnego rozporządzenia mieniem, wprowadzenia w błąd, wyzyskania błędu, nienależytego pojmowania działania... niech będzie z całą surowością ścigane!!!
Nie podoba się, nie daje rady, nie umie...?
To niech odda mi połowę mojej pensji a ja już nie będę biadolić tylko zatrudnię sobie prawnika do pomocy (_takie czasy_) i będę normalnie pomnażał dobrobyt swojej rodziny i narodu. :-)
Płacę - wymagam !!!

PS. Ja nie chcę socjalistycznego państwa opiekuńczego. Ja już za nie słono płacę i jestem do tego płacenia zmuszany.
Są tacy co nie widzą w tej absurdalnej sytuacji nic dziwnego.
Szanujemy ich :-)

Data: 2014-03-19 09:30:29
Autor: Waldek Godel
Telewizja internetowa
Dnia Wed, 19 Mar 2014 08:14:20 +0100, brum napisał(a):

innymi slowy: zamiast uczyc myslenia i samodzielnosci wlaczyc kazdemu obywatelowi rezimowa ochrone z gwarancja wymazania jego glupot, o ile bedzie glosowal nieustannie na socjalistow

Dlaczego uważasz, że nauka myślenia i samodzielności wyklucza brak
tolerancji dla łamania prawa i oszustwa?

Data: 2015-02-22 04:07:25
Autor: 4bl7x0ccc
Telewizja internetowa

Telewizja internetowa