Telewizja kłamie .....

Data: 2015-03-31 18:00:56
Autor: Endriu
Telewizja kłamie .....
Anie przez chcwilę nie uwierzyłem w:

- pancerną brzozę, powodującą beczkę w tu 154 w którym podróżował prezydent RP wraz z delegacją - ani jedno zdanie z raportu Anodiny na temat tej katastrofy
- nie wierzę w zabójstwo Eugeniusza Wróbla który miał być zamordowany przez swojego syna (jak i w to że Lepper się sam powiesił jak i samobójstow popełnił Petelicki) https://ukrytawladza.wordpress.com/2012/10/19/dziwne-i-tajemnicze-smierci-i-samobojstwa-w-polsce/
- nie wierzę w zamachy WTC które miały by być wykonane przez jakowychś islamskich terrorystów
- nie wierzę w to, że tak ni z tego ni z tego ni z owego nagle same od siebie zaczeły spadać samoloty malezyjskich linii lotniczych
http://nowaatlantyda.com/2014/07/21/mh17-teorie-konspiracji-i-trybunal-z-kuala-lumpur/
- nie wierzę w w to że do demonstrantów na majdanie strzelał berkut
- nie wierzę w to, że mh17 nad ukrainą zestrzelili rosyjscy separatyści:
http://www.bankier.pl/wiadomosc/Holandia-sprowadzila-swoje-zloto-z-USA-7224851.html

A ostatnio nie wierzę również w to, że niby jakiś pilot przywalił tak z niczego na skutek depresji w alpy .... I czy to nie będzie teraz tak, że jak do tej pory "spadały" samoloty malezyjskich lini lotniczych, to teraz zaczną "spadać" samoloty linii niemieckich ?.

Katastrofa niemieckiego airbusa - pozostaje wiele pytań
http://zygmuntbialas.blog.pl/2015/03/30/katastrofa-niemieckiego-airbusa-pozostaje-wiele-pytan/
http://quer-denken.tv/images/GermanwingsFlugroute.jpg

Krok w stronę scenariusza rozbiorowego

"[...] Ostatnia inicjatywa przewodniczącego Komisji Europejskiej Jana Klaudiusza Junckera, który w wypowiedzi dla "Die Welt" poparł pomysł utworzenia europejskich sił zbrojnych niezależnych od NATO, może być w tej sytuacji potraktowana jako rodzaj balonu próbnego, przy pomocy którego Niemcy przetestują skłonność Amerykanów do ustępstw na ich rzecz w zamian za przyłączenie się Niemiec do antyrosyjskiej krucjaty, którą Stany Zjednoczone próbują montować w związku z konfliktem na Ukrainie. [...]".

Endriu

Data: 2015-03-31 18:41:00
Autor: Marek Pazio
Telewizja kłamie .....
W dniu 2015-03-31 o 18:00, Endriu pisze:
/Ciach wypierdy/

Weź proszę proszki.

--
MP

Data: 2015-03-31 19:21:07
Autor: Endriu
Telewizja kłamie .....

Weź proszę proszki.

Rozumiem twoją trwogę i zdaje sobie sprawę z tego, że najgorsze dla układu jest to, że o "oszołomskich teoriach spiskowych" zaczynają rozmawiać oficjalnie kandydaci na prezydentów:

O Smoleńsku nawet PIS nie mówi nam prawdy - G.Braun https://www.youtube.com/watch?v=OH0cdKsOuoE

--
Pozdraiwam
Endriu

Data: 2015-03-31 20:26:52
Autor: Marek Pazio
Telewizja kłamie .....
W dniu 2015-03-31 o 19:21, Endriu pisze:
Rozumiem twoją trwogę
Endriu

Ja nie mam żadnej trwogi i nie muszę czytać np. oszołoma Michałkiewicza żeby wiedzieć co myśleć!

--
MP

Data: 2015-03-31 20:55:44
Autor: Endriu
Telewizja kłamie .....

Ja nie mam żadnej trwogi i nie muszę czytać np. oszołoma Michałkiewicza
żeby wiedzieć co myśleć!

Na wszelki wypadek uważaj Marku w najbliższym czasie na te niemieckie linie lotnicze ......

Endriu

Data: 2015-03-31 23:21:20
Autor: Marek Pazio
Telewizja kłamie .....
W dniu 2015-03-31 o 20:55, Endriu pisze:

[...]

Nie jesteś wiarygodny, za mało kropek na końcu zdania i jeszcze ta przystająca do twojego intelektu spacja przed tymi kropkami.

Ale w sumie dawno ciebie tu nie było, przepustka czy zwolnili?

--
MP

Data: 2015-03-31 23:43:46
Autor: Endriu
Telewizja kłamie .....

Ale w sumie dawno ciebie tu nie było, przepustka czy zwolnili?

Jeżeli chodzi o Smoleńsk - nie było o czym pisać, brak jakichkolwiek nowych faktów. To że Ciszeski na zdjęciach satelitarnych odkrył, że brzoza złamana była na długo wcześniej, to dla mnie żadna rewelacja, bo w brzozę łamiącą skrzydło odrzutowaca wierzyło tylko stado lemingowatych niedojebów z Platformy.

Wiesz czasy się zmieniają, w międzyczasie nastąpiła Ukraina, niby stojący most w Warszawie zaczął się palić jakby ktoś podpalił go napalmem, amerykanie zresetowali reset jeżeli chodiz o europę, wykupili TVN, jak jeszcze zaraz okażę się, że jak jeszcze parę niemieckich samolotów nagle spadnie, to i Aniela z  Donkiem i Arabskim w Brukseli przestaną czuć sie pewnie .....

Zmiany Panie, zmiany .....

Endriu

Data: 2015-04-04 17:37:07
Autor: Titus Atomicus
Telewizja kłamie .....
In article <mfel28$462$1@usenet.news.interia.pl>,
 "Endriu" <ppp@interia.pl> wrote:

> [...]

Rozumiem twoją trwogę i zdaje sobie sprawę z tego, że najgorsze dla układu jest to, że o "oszołomskich teoriach spiskowych" zaczynają rozmawiać oficjalnie kandydaci na prezydentów:

He, he.
Grzegorz Braun - kandydat na prezydenta...

--
TA

Data: 2015-04-04 19:53:08
Autor: Endriu
Telewizja kłamie .....

He, he.
Grzegorz Braun - kandydat na prezydenta...

Co za pech. Następna katastrofa lotnicza i znowu w Malezji .....

6 ofiar katastrofy śmigłowca
http://www.naszdziennik.pl/swiat/134615,6-ofiar-katastrofy-smiglowca.html

Endriu

Data: 2015-04-02 04:54:59
Autor: Big Jack
Telewizja kłamie .....
W wiadomości
*Endriu* napisał(-a):

Anie przez chcwilę nie uwierzyłem w:

- pancerną brzozę, powodującą beczkę w tu 154

Co tam brzoza. Osobiscie widziałem poszycie s-tu poszaparpane przez gumowe taśmy. A s-t to nie jakaś nędza pasażerska :) W to to byś dopiero nie uwierzył.

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2015-04-02 11:16:11
Autor: Stefik
Telewizja Rydzyka kłamie .....

Użytkownik "Big Jack" <aaaaa@bbbbb.zz> napisał w wiadomości news:mfib23$okd$1node2.news.atman.pl...

Co tam brzoza. Osobiscie widziałem poszycie s-tu poszaparpane przez gumowe taśmy. A s-t to nie jakaś nędza pasażerska :) W to to byś dopiero nie uwierzył.

Big Jack

Uwierzył by. Gdyby powiedział to najwyższy kapłan Kaczyński lub Macierewicz
to na pewno by uwierzył. A gdyby jeszcze miał z tego jakieś korzyści to uwierzył by
na wieki wieków.

Data: 2015-04-03 12:55:21
Autor: Endriu
Telewizja Rydzyka kłamie .....
Uwierzył by. Gdyby powiedział to najwyższy kapłan Kaczyński lub Macierewicz
to na pewno by uwierzył. A gdyby jeszcze miał z tego jakieś korzyści to uwierzył by
na wieki wieków.

Kolego Stefik. Z tobą to jest trochę jak z Niesiołowskim i Palikotem. Chłopom już tak weszło w krew dokopywanie Kaczyńskiemu, że jak by zapytać kto jest winny złu całego świata, to ten odpowiedział by, że z pewnością Kaczyński. Stefik tłumanie, czy ty aby na pewno umiesz czytać i logicznie wyciągać wnioski z tego co ludzie mówią ?.

Data: 2015-04-02 12:38:47
Autor: Piotr Majka
Telewizja kłamie .....
W dniu 31.03.2015 o 18:00, Endriu pisze:
Anie przez chcwilę nie uwierzyłem w:

Wypad do kościoła. NTG.

Data: 2015-04-02 13:23:54
Autor: Endriu
Telewizja kłamie .....

Wypad do kościoła. NTG.

Jak to nie ta grupa. W wątku "trzeci pilot niepotrzebny" pierdzileicie jak zwykle o farmazonach, nie dostrzegając słonia w menażerii czyli sytuacji geopolitycznej, czyli PRAWDZIWEJ przyczyny katastrofy A320 Germanwings. Ten seam bełkot i hejt który dało się słyszć w związku z katastrofa smoleńską .....

Pamietam jak w TVN-ie i ogólnych massmediach mówili o tym jakoby gdzieś na islandii wybuchnął jakiś wulkan który uniemożliwiał przybycie Obamy na pogrzeb Kaczyńskiego.   Buhahahaha, zbaraniałe lemingi .....

Endriu

Data: 2015-04-04 16:33:25
Autor: Endriu
Telewizja kłamie .....
Katastrofa niemieckiego airbusa - pozostaje wiele pytań
http://zygmuntbialas.blog.pl/2015/03/30/katastrofa-niemieckiego-airbusa-pozostaje-wiele-pytan/
http://quer-denken.tv/images/GermanwingsFlugroute.jpg

Ostatnio miałem okazję pogadać z autorem bloga z którego pochodzą w/w linki. Dyskusja bardzo szybko sie zakończyła:

http://forex-nawigator.biz/forum/wojna-rosyjsko-ukrainska-t26372-20.html#p755524

Endriu

Data: 2015-04-04 18:05:00
Autor: Endriu
Telewizja kłamie .....

Ostatnio miałem okazję pogadać z autorem bloga z którego pochodzą w/w linki. Dyskusja bardzo szybko sie zakończyła:
http://forex-nawigator.biz/forum/wojna-rosyjsko-ukrainska-t26372-20.html#p755524

A jednak po paru godzinach wpis sie pojawił ponownie. http://zygmuntbialas.blog.pl/2015/04/03/pomimo-sankcji-ma-sie-dobrze-rosyjska-gospodarka-2/comment-page-1/#comment-1108

Odwołuje tezę o zwykłek rosyjskiej propagandzie .

Endriu

Data: 2015-04-07 13:08:36
Autor: Andrzej Lawa
Telewizja kłamie .....
W dniu 31.03.2015 o 18:00, Endriu pisze:
Anie przez chcwilę nie uwierzyłem w:
[ciach bełkot]

Tak, i nic cie nie przekona że czarne jest czarne a białe jest białe.

Dodatkowo dla ciebie ewolucja to spisek, a Ziemia ma tylko 6000 lat.

--
Boga prawdopodobnie nie ma.
A teraz przestań się martwić

Data: 2015-04-07 14:47:10
Autor: Endriu
Telewizja kłamie .....

Dodatkowo dla ciebie ewolucja to spisek, a Ziemia ma tylko 6000 lat.

Na razie przewodniczący Komisji Europejskiej Jan Klaudiusz Juncker siedzi cicho ze swoim pomysłem co do niezależnej od USA armi europejskiej, to i niemieckie samoloty przestały spadać, i jakby Niemcy przestały się w tej kwestii licytować. Co prawda spadł kolejny malezyjski helikopter z jakimiś wysokimi ichniejszymi urzędnikami, ale kto by na to zwracał uwagę.

W kwestii ukrainy Dmitrij Jarosz Ukraińska awansował  nowego na doradcę wojskowego, a armia USA zaczyna szkolić Ukraińskie oddziały.

http://zygmuntbialas.blog.pl/2015/04/07/awansuje-nacjonal-dmitrij-jarosz/
http://zygmuntbialas.blog.pl/2015/04/04/armia-usa-bedzie-szkolic-ukrainskich-nacjonalistow/

Endriu

Data: 2015-04-14 02:32:51
Autor: szklanynocnik
Telewizja kłamie .....

https://marucha.wordpress.com/lista-smierci/

nie wierzę w to, że mh17 nad ukrainą zestrzelili rosyjscy separatyści:
http://www.bankier.pl/wiadomosc/Holandia-sprowadzila-swoje-zloto-z-USA-7224851.html

To już totalny pic na wode:)
Jak było na ukrainie:
http://www.mysl-polska.pl/node/403

https://odyssynlaertesa.files.wordpress.com/2013/12/ukraina-rosja-ue-bluff-artur-c5bcukow.jpg

Na wszystkich grupach masz praktycznie tych samych naganiaczy:)

Stadiony też się buntują:
https://www.youtube.com/watch?v=avM3xQVTFus

Radio wnet na YT, Leszek Żebrowski, prof.Wolniewicz, W.Łysiak tych se
posłuchaj.

Układ rząd-biznes-media działa we własnym interesie, koło wzajemnej
adoracji.

17-18.12.2014 skok na lasy państwowe 40% powierzchni RP.

Data: 2015-04-16 20:28:46
Autor: the_foe
Telewizja kłamie .....
W dniu 2015-03-31 o 18:00, Endriu pisze:
Anie przez chcwilę nie uwierzyłem w:

- pancerną brzozę, powodującą beczkę w tu 154 w którym podróżował
prezydent RP wraz z delegacją

Przeciez brzoza nie ucieła skrzydła tylko skrzydło złamało brzozę. Po tym zdarzeniu samolot poprawnie wznosił sie przez jakies 100 m, az do czasu kiedy siła aerodynamiczna zerwała skrzydło osłabione przez zderzenie z drzewem. I dopiero wtedy samolot zrobił "beczkę"

--
@foe_pl

Data: 2015-04-16 20:49:04
Autor: Endriu
Telewizja kłamie .....
[...]

Dobra dobra .... będziemy dalej roztrząsać temat, jak za parę lat podczas którejś z kolejnych rocznic katastrofy smoleńskiej odnajdą się ni z tego ni z owego nagrania z monitoringu na okęciu ......
No chyba, że nie będzie to już nikomu potrzebne:

Eskalacja działań w Donbasie. Preludium do rosyjskiej ofensywy?
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1356,title,Eksalacja-dzialan-w-Donbasie-Preludium-do-rosyjskiej-ofensywy,wid,17454362,wiadomosc.html?ticaid=114b34

Noworosja. Tam, gdzie jest wojna. - 14.04.2015.
http://zygmuntbialas.blog.pl/2015/04/14/noworosja-tam-gdzie-jest-wojna-14-04-2015/

"[...] Dowiadujemy się teraz, że cały sprzęt militarny z ostatnich manewrów wojskowych NATO na Ukrainie pozostał w rękach Kijowa (dodam, iż bloger @Repsol mówił mi o tym dawno temu). Każdego dnia ląduje na Ukrainie cztery do pięciu samolotów,Herkules', które dostarczają ciężką broń.[...]".

Endriu

Data: 2015-04-17 17:04:43
Autor: TJ_Blues
Telewizja kłamie .....
On Thursday, April 16, 2015 at 2:28:50 PM UTC-4, the_foe wrote:
> [...]

Przeciez brzoza nie ucieła skrzydła tylko skrzydło złamało brzozę. Po tym zdarzeniu samolot poprawnie wznosił sie przez jakies 100 m, az do czasu kiedy siła aerodynamiczna zerwała skrzydło osłabione przez zderzenie z drzewem. I dopiero wtedy samolot zrobił "beczkę"

Skrzydlo zlamalo brzoze ale wczesniej zostalo przeciete jej pniem. Zlamanie
nastapilo po oderwaniu koncowki skrzydla na skutek dzialania sil bezwladnosci.

Artymowicz mowi o tym tak:
https://www.youtube.com/watch?v=amFX-poEwO0

A reszta specow od Laska tak:

https://www.youtube.com/watch?v=4VFoYXmtIGs
https://www.youtube.com/watch?v=dC6C4-ok1ds
https://www.youtube.com/watch?v=9l9960OonKQ

cheers

Data: 2015-04-18 01:48:11
Autor: Dariusz K. Ładziak
Telewizja kłamie .....
the_foe pisze:
[...]

Myślę, że przy założeniu iż starcie wygrało skrzydło - na dokonanie reszty zniszczenia przez siły aerodynamiczne potrzeba było do kilkuset milisekund...

Końcówka skrzydła zaczęła odginać się do góry i zwiększać kąt natarcia jeszcze w czasie kontaktu z brzozą.

--
Darek

Telewizja kłamie .....