Telewizja kłamie .....

Data: 2015-03-31 18:41:00
Autor: Marek Pazio
Telewizja kłamie .....
W dniu 2015-03-31 o 18:00, Endriu pisze:
/Ciach wypierdy/

Weź proszę proszki.

--
MP

Data: 2015-03-31 19:21:07
Autor: Endriu
Telewizja kłamie .....

Weź proszę proszki.

Rozumiem twoją trwogę i zdaje sobie sprawę z tego, że najgorsze dla układu jest to, że o "oszołomskich teoriach spiskowych" zaczynają rozmawiać oficjalnie kandydaci na prezydentów:

O Smoleńsku nawet PIS nie mówi nam prawdy - G.Braun https://www.youtube.com/watch?v=OH0cdKsOuoE

--
Pozdraiwam
Endriu

Data: 2015-03-31 20:26:52
Autor: Marek Pazio
Telewizja kłamie .....
W dniu 2015-03-31 o 19:21, Endriu pisze:
Rozumiem twoją trwogę
Endriu

Ja nie mam żadnej trwogi i nie muszę czytać np. oszołoma Michałkiewicza żeby wiedzieć co myśleć!

--
MP

Data: 2015-03-31 20:55:44
Autor: Endriu
Telewizja kłamie .....

Ja nie mam żadnej trwogi i nie muszę czytać np. oszołoma Michałkiewicza
żeby wiedzieć co myśleć!

Na wszelki wypadek uważaj Marku w najbliższym czasie na te niemieckie linie lotnicze ......

Endriu

Data: 2015-03-31 23:21:20
Autor: Marek Pazio
Telewizja kłamie .....
W dniu 2015-03-31 o 20:55, Endriu pisze:

[...]

Nie jesteś wiarygodny, za mało kropek na końcu zdania i jeszcze ta przystająca do twojego intelektu spacja przed tymi kropkami.

Ale w sumie dawno ciebie tu nie było, przepustka czy zwolnili?

--
MP

Data: 2015-03-31 23:43:46
Autor: Endriu
Telewizja kłamie .....

Ale w sumie dawno ciebie tu nie było, przepustka czy zwolnili?

Jeżeli chodzi o Smoleńsk - nie było o czym pisać, brak jakichkolwiek nowych faktów. To że Ciszeski na zdjęciach satelitarnych odkrył, że brzoza złamana była na długo wcześniej, to dla mnie żadna rewelacja, bo w brzozę łamiącą skrzydło odrzutowaca wierzyło tylko stado lemingowatych niedojebów z Platformy.

Wiesz czasy się zmieniają, w międzyczasie nastąpiła Ukraina, niby stojący most w Warszawie zaczął się palić jakby ktoś podpalił go napalmem, amerykanie zresetowali reset jeżeli chodiz o europę, wykupili TVN, jak jeszcze zaraz okażę się, że jak jeszcze parę niemieckich samolotów nagle spadnie, to i Aniela z  Donkiem i Arabskim w Brukseli przestaną czuć sie pewnie .....

Zmiany Panie, zmiany .....

Endriu

Data: 2015-04-04 17:37:07
Autor: Titus Atomicus
Telewizja kłamie .....
In article <mfel28$462$1@usenet.news.interia.pl>,
 "Endriu" <ppp@interia.pl> wrote:

> [...]

Rozumiem twoją trwogę i zdaje sobie sprawę z tego, że najgorsze dla układu jest to, że o "oszołomskich teoriach spiskowych" zaczynają rozmawiać oficjalnie kandydaci na prezydentów:

He, he.
Grzegorz Braun - kandydat na prezydenta...

--
TA

Data: 2015-04-04 19:53:08
Autor: Endriu
Telewizja kłamie .....

He, he.
Grzegorz Braun - kandydat na prezydenta...

Co za pech. Następna katastrofa lotnicza i znowu w Malezji .....

6 ofiar katastrofy śmigłowca
http://www.naszdziennik.pl/swiat/134615,6-ofiar-katastrofy-smiglowca.html

Endriu

Telewizja kłamie .....