Telewizja na kartę

Data: 2016-08-12 10:49:34
Autor: Marek
Telewizja na kartę
Sprubuj wyłączyć zasilanie i ponownie włącz.Kolega miał tak samo.Był w punkcie obsługi i tak zrobili.Zadziałało.

Data: 2016-08-12 13:10:22
Autor: AL
Telewizja na kartę
On 2016-08-12 10:49, Marek wrote:
Sprubuj wyłączyć zasilanie i ponownie włącz.Kolega miał tak samo.Był w
punkcie obsługi i tak zrobili.Zadziałało.

to trobiłem od samego początku :)

Ale sprawa się rozwiązała sama - przeszukałem raz jeszcze wszystkie kanały i okazało się, TVN przeniesiono na inną częstotliwość :)
- na razie działa jak dzialalo wczesniej - do konca pazdziernika mam czas na podjecie decyzji

Telewizja na kartę