Telewizja na karte HD a odbior z Astry FTA

Data: 2010-06-11 09:26:14
Autor: PaPi
Telewizja na karte HD a odbior z Astry FTA
Witam

Czy istnieje mozliwosc uzywania sprzedawanego zestawu do TNK HD do odbioru programow FTA (HD) z Astry ?

Data: 2010-06-11 09:38:02
Autor: pawell32
PaPi pisze:
Witam

Czy istnieje mozliwosc uzywania sprzedawanego zestawu do TNK HD do odbioru programow FTA (HD) z Astry ?

aktywujesz zestaw i przestawiasz antene na astre, tylko nie wiem czy
wcześniej nie musisz mieć dwóch lnb do pobrania listy

--
pozdrawiam.  pawell32
Slackware 13 - power of linux

Data: 2010-06-11 09:40:19
Autor: PaPi
[...]

A nie mozna byloby kupic wiekszej (?) anteny zeby byl odbior z 2 satelitow na raz ?

Data: 2010-06-11 09:44:06
Autor: Cavallino
Użytkownik "PaPi" <1@2.3> napisał w wiadomości news:4c11e864$1news.home.net.pl...
[...]

To nie jest kwestia większej anteny, tylko innego konwertera.
Oczywiście można.

Data: 2010-06-11 09:45:05
Autor: pawell32
PaPi pisze:
[...]

przecież nie chodzi o wielkość tylko ilość lnb

Data: 2010-06-11 09:45:05
Autor: Cavallino
Użytkownik "pawell32" <pawell@net-sat.pl> napisał w wiadomości news:huspen$dve$1news.onet.pl...
PaPi pisze:
[...]

W jego przypadku raczej o monoblocka, ten nbox chyba nie ma dwóch wejść.

Data: 2010-06-11 09:49:07
Autor: PaPi
Telewizja na karte HD a odbior z Astry FTA
W jego przypadku raczej o monoblocka, ten nbox chyba nie ma dwóch wejść.

http://www.allegro.pl/item1059369268_konwerter_monoblock_twin_opticum_hdtv_1db.html

Czy takie cos zalatwia sprawe z antena, ktora jest w zestawie ?

Data: 2010-06-11 09:52:57
Autor: Cavallino
Użytkownik "PaPi" <1@2.3> napisał w wiadomości news:4c11ea75$1news.home.net.pl...
[...]

Tak.
Ale poszukaj taniej, ja kupowałem za coś koło 60 zł rok temu, jak mnie TVP w konia zrobiła z platformą cyfrową.

Data: 2010-06-11 09:55:56
Autor: pawell32
Cavallino pisze:
Ale poszukaj taniej, ja kupowałem za coś koło 60 zł rok temu, jak mnie TVP w konia zrobiła z platformą cyfrową.

nie tvp tylko sam uwierzyłeś w bajki ;-)

Data: 2010-06-11 09:57:58
Autor: Cavallino
Użytkownik "pawell32" <pawell@net-sat.pl> napisał w wiadomości news:husq31$f34$5news.onet.pl...
Cavallino pisze:
Ale poszukaj taniej, ja kupowałem za coś koło 60 zł rok temu, jak mnie TVP w konia zrobiła z platformą cyfrową.

nie tvp tylko sam uwierzyłeś w bajki ;-)

Jasne, bo to ja je głosiłem, a nie tvp.

Data: 2010-06-11 09:57:39
Autor: Cavallino
Użytkownik "pawell32" <pawell@net-sat.pl> napisał w wiadomości news:husq1d$f34$4news.onet.pl...
PaPi pisze:

http://www.allegro.pl/item1059369268_konwerter_monoblock_twin_opticum_hdtv_1db.html Czy takie cos zalatwia sprawe z antena, ktora jest w zestawie ?

tak

Korekta - nie, to powinien być zwykły monoblock, a nie twin.

Data: 2010-06-11 10:02:51
Autor: Cavallino
[...]

Nie.
Ma być monoblock, a nie monoblock twin.

Data: 2010-06-11 10:10:44
Autor: PaPi
Telewizja na karte HD a odbior z Astry FTA
Czy takie cos zalatwia sprawe z antena, ktora jest w zestawie ?

Nie.
Ma być monoblock, a nie monoblock twin.

Takie cos
http://www.allegro.pl/item1069322070_konwerter_hot_bird_i_astra_monoblok_hd.html
??

Data: 2010-06-11 10:16:12
Autor: pawell32
Cavallino pisze:

Nie.
Ma być monoblock, a nie monoblock twin.

a co to ma do rzeczy? będzie miał jedno wolne wy, przyszłościowo

Data: 2010-06-11 09:52:24
Autor: pawell32
Cavallino pisze:

przecież nie chodzi o wielkość tylko ilość lnb

W jego przypadku raczej o monoblocka, ten nbox chyba nie ma dwóch wejść.

co Ty krzanisz? a co to jest monoblock?
dwa konwertery + diseqc w jednej obudowie.
zamiast monoblocka daje się dwa osobno + przełącznik -
nie potrzeba drugiego we

Data: 2010-06-11 09:53:37
Autor: Cavallino
Użytkownik "pawell32" <pawell@net-sat.pl> napisał w wiadomości news:huspsd$f34$2news.onet.pl...
Cavallino pisze:

[...]

A w czym to miałoby być lepsze?

Data: 2010-06-11 09:59:02
Autor: pawell32
Cavallino pisze:
zamiast monoblocka daje się dwa osobno + przełącznik -

A w czym to miałoby być lepsze?

a to, że monoblocka do każdej czaszy nie założysz.
czasem sygnał jest za słaby, a tam nie masz regulacji
odległości między konwerterami.
po drugie nie ograniczasz się tylko do dwóch konwerterów
(oczywiście nie dotyczy to dedykowanych dekoderów)

Data: 2010-06-11 09:59:40
Autor: Cavallino
Użytkownik "pawell32" <pawell@net-sat.pl> napisał w wiadomości news:husq8s$gim$1news.onet.pl...
Cavallino pisze:
zamiast monoblocka daje się dwa osobno + przełącznik -

A w czym to miałoby być lepsze?

a to, że monoblocka do każdej czaszy nie założysz.

No fakt, do monoblocka musisz mieć 80 cm.
Ale jak on jeszcze nie ma anteny, to może właśnie taką kupić.

czasem sygnał jest za słaby, a tam nie masz regulacji
odległości między konwerterami.
po drugie nie ograniczasz się tylko do dwóch konwerterów

Mówisz o Polsce?
Jakiego trzeciego satelity potrzebujesz i po co?

Data: 2010-06-11 10:05:43
Autor: pawell32
Cavallino pisze:

po drugie nie ograniczasz się tylko do dwóch konwerterów

Mówisz o Polsce?
Jakiego trzeciego satelity potrzebujesz i po co?

tak. np dużo jest na Syriuszu, Thorze, Astrze (28 st.E)...

Data: 2010-06-11 10:09:16
Autor: Cavallino
Użytkownik "pawell32" <pawell@net-sat.pl> napisał w wiadomości news:husqld$gim$3news.onet.pl...
Cavallino pisze:

po drugie nie ograniczasz się tylko do dwóch konwerterów

Mówisz o Polsce?
Jakiego trzeciego satelity potrzebujesz i po co?

tak. np dużo jest na Syriuszu, Thorze, Astrze (28 st.E)...

Dużo czego?
Dla mnie poza Hitbirdem nie ma nic interesującego.
Przez pół roku nawet Astry nie włączyłem.

Data: 2010-06-11 10:19:31
Autor: pawell32
Cavallino pisze:
Dużo czego?
Dla mnie poza Hitbirdem nie ma nic interesującego.
Przez pół roku nawet Astry nie włączyłem.

dla Ciebie, ja nawet nie mam drugiego lnb, bo nie mam takiej
potrzeby, ale są tacy co "latają" po satelitach i bardzo to lubią...

Data: 2010-06-11 10:23:27
Autor: Cavallino
Użytkownik "pawell32" <pawell@net-sat.pl> napisał w wiadomości news:husrf9$isa$5news.onet.pl...
Cavallino pisze:
[...]

Jasne.
Ale to nie jest typowa potrzeba.
I nie wiem czy obrotnica nie miałaby większego sensu.

Data: 2010-06-11 10:26:23
Autor: pawell32
Cavallino pisze:
dla Ciebie, ja nawet nie mam drugiego lnb, bo nie mam takiej
potrzeby, ale są tacy co "latają" po satelitach i bardzo to lubią...

Jasne.
Ale to nie jest typowa potrzeba.

oczywiście, że nie

I nie wiem czy obrotnica nie miałaby większego sensu.

nie ze względu na czas przełączania, poza tym znam takich to w ciągu
godziny kilkanaście razy zmieniają pozycje i wydaje mi się, że po
kilku tygodniach zajechali by ją ;-)

Data: 2010-06-11 09:45:43
Autor: PaPi
Telewizja na karte HD a odbior z Astry FTA
A nie mozna byloby kupic wiekszej (?) anteny zeby byl odbior z 2
satelitow na raz ?

przecież nie chodzi o wielkość tylko ilość lnb

Czyli konwerterow jak napisal Cavallino ?
A czy w przypadku TNK HD nie jest problemem to, ze tuner ma tylko jedno wejscie ?

Data: 2010-06-11 09:54:14
Autor: pawell32
PaPi pisze:
przecież nie chodzi o wielkość tylko ilość lnb

Czyli konwerterow jak napisal Cavallino ?
A czy w przypadku TNK HD nie jest problemem to, ze tuner ma tylko jedno wejscie ?

nie, drugie we jest stosowane do niezależnego nagrywania.
by ogladać kanały z astry jest potrzebny podwójny konwerter
(monoblok) lub drugi z przełącznikiem (diseqc)

Data: 2010-06-11 09:58:29
Autor: adresss
On Fri, 11 Jun 2010 09:45:43 +0200, PaPi <1@2.3> wrote:

[...]

Wg mnie to problemem jest to, ze taki tuner, ktory jest sparowany z
karta jest najgorszym rozwiazaniem. Na te chwile nie mozna ogladac TNK
HD na innym sprzecie, wiec przywiazuja abonenta "jak psa do budy". Jak
sie nie podoba, to wynocha. W przypadku TNK wystarczy sama karta
wlozona do dowolnego sprzetu/modulu conax - i bedzie dzialac.

TNK HD (ADB.....) jeraz jest rozowo,....obiecuja PVR od wrzesnia (a
dlaczego nie od razu) i pewnie tylko dla tych, co przedluza (oplate) o
kolejne miesiace (pies moze sobie troche pobiegac po podworku na
dluzszym lancuchu), a ci co im sie karta "wyexpiruje" zostawia w
zamknietej budzie. Idac dalej, to dla przedluzajacych bedzie mozliwosc
edycji programow, odbioru z Astry.........A jak to zrobic? Wystarczy
dosla nowy soft do boxa i pewne funkcjonalnosci wyleca w kosmos. Taki to jest ten swiat cyfrowej telewizji.

--
ThinkXtra

Data: 2010-06-11 10:00:25
Autor: Cavallino
Użytkownik <adresss@poczta.pl> napisał w wiadomości news:dnq3169hh1ter9v643dc6ljd1fslelfh0h4ax.com...
[...]

Dokładnie.
Dla mnie dyskwalifikującym.
A przez chwilę myślałem nawet o zakupie.

Data: 2010-06-11 10:09:08
Autor: PaPi
[...]

Ktos robi inaczej (za wyjatkiem C+) ?

W przypadku TNK wystarczy sama karta
wlozona do dowolnego sprzetu/modulu conax - i bedzie dzialac.

Za ile moge kupic tuner HD z nagrywaniem, do ktorego moge taka karte wlozyc ?

[...]

Zaraz zaraz. Czyli w tunerze HD TNK nie ma mozliwosc zeskanowania kanalow z Astry ?
To po kiego mi wtedy ten monoblock ?

Data: 2010-06-11 10:17:09
Autor: Cavallino
Użytkownik "PaPi" <1@2.3> napisał w wiadomości news:4c11ef25$1news.home.net.pl...
[...]

Wszyscy poza N.
Nawet Polsat paruję kartę z modułem CI, który można włożyć do zwykłego dekodera CI.

W przypadku TNK wystarczy sama karta
wlozona do dowolnego sprzetu/modulu conax - i bedzie dzialac.

Za ile moge kupic tuner HD z nagrywaniem, do ktorego moge taka karte wlozyc ?

A po co HD?
Sama karta występuje tylko w TnK, a nie TnK HD.

Data: 2010-06-11 10:20:32
Autor: pawell32
Cavallino pisze:
Ktos robi inaczej (za wyjatkiem C+) ?

Wszyscy poza N.

to byś się zdziwił, na zachodzie tez tak mają

Data: 2010-06-11 10:24:37
Autor: Cavallino
Użytkownik "pawell32" <pawell@net-sat.pl> napisał w wiadomości news:husrh6$isa$6news.onet.pl...
Cavallino pisze:
Ktos robi inaczej (za wyjatkiem C+) ?

Wszyscy poza N.

to byś się zdziwił, na zachodzie tez tak mają

Z powyższej wypowiedzi zrozumiłeś że mówię o całym świecie?
No to sorry za nieprecyzyjne wyrażenie.
Chodziło mi o operatorów satelitarnych w Polsce.

Data: 2010-06-11 10:21:21
Autor: pawell32
Telewizja na karte HD a odbior z Astry FTA
Cavallino pisze:
Wszyscy poza N.

przypomnij sobie "farfał tv" tam system kodowania nie pozwalał
nawet na wypuszczenie modułów, a tnk zapowiada takie.
to czy będą - zobaczymy.

Data: 2010-06-11 10:17:18
Autor: pawell32
PaPi pisze:

Zaraz zaraz. Czyli w tunerze HD TNK nie ma mozliwosc zeskanowania kanalow z Astry ?
To po kiego mi wtedy ten monoblock ?

dostajesz gotową liste. od kanału 500 sama astra

Data: 2010-06-11 10:26:25
Autor: Cavallino
[...]

329 zł.
http://allegro.pl/item1068608429_tuner_opticum_hd_x402p_hdmi_soft_wgrany.html

Data: 2010-06-11 10:40:27
Autor: PaPi
Telewizja na karte HD a odbior z Astry FTA
329 zł.
http://allegro.pl/item1068608429_tuner_opticum_hd_x402p_hdmi_soft_wgrany.html

To nie lepiej takie cos kupic niz "dzierzawic" po 20zl/miesiecznie od cyfry ich tuner ? Umowa z C+ to 18 miesiecy z czego 12 trzeba placic po 20zl za dzierzawe tunera. Co daje 240zl i dalej tuner nie jest Twoj.

BTW, pisaliscie cos tu o splitterach, czy istnieje inna metoda multiroomu w C+ niz bieganie z ta nieszczesna karta co 6h ?

Data: 2010-06-11 10:43:10
Autor: pawell32
PaPi pisze:
  > BTW, pisaliscie cos tu o splitterach, czy istnieje inna metoda
multiroomu w C+ niz bieganie z ta nieszczesna karta co 6h ?

jest.
np. http://allegro.pl/item1038361406_spliter_bezprzewodowy_clone_2karty_gratisy_super.html

Data: 2010-06-11 10:44:12
Autor: pawell32

lub http://allegro.pl/item1059456054_hit_new_splitter_full_zestaw_spliter_2xkarta_turbo.html

Data: 2010-06-11 10:50:23
Autor: Cavallino
Użytkownik "PaPi" <1@2.3> napisał w wiadomości news:4c11f67d$1news.home.net.pl...
329 zł.
http://allegro.pl/item1068608429_tuner_opticum_hd_x402p_hdmi_soft_wgrany.html

To nie lepiej takie cos kupic niz "dzierzawic" po 20zl/miesiecznie od cyfry ich tuner ?

Oczywiście że lepiej.
Ale do tego musisz jeszcze koszt HDD doliczyć, czyli w sumie ponad 500 Ci wychodzi.

BTW, pisaliscie cos tu o splitterach, czy istnieje inna metoda multiroomu w C+ niz bieganie z ta nieszczesna karta co 6h ?

Splitter to właśnie ta metoda.
Ale to też za darmo nie jest.

Data: 2010-06-11 12:12:46
Autor: adresss
Telewizja na karte HD a odbior z Astry FTA
On Fri, 11 Jun 2010 10:26:25 +0200, "Cavallino"
<cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl> wrote:

[...]

ale poki co nie ma dostepnych modulu CAM sparowanych z karta TNK HD
!!!

--
ThinkXtra

Data: 2010-06-11 12:20:35
Autor: PaPi
[...]

Ale ja nawet nie pomyslalem zeby dzielic TNK, predzej C+

Data: 2010-06-11 12:21:06
Autor: Cavallino
Użytkownik <adresss@poczta.pl> napisał w wiadomości news:kv24165nsao4ipnncontd239hl43i2lhnc4ax.com...
[...]

Ale też mowa była o TnK, a nie o TnK HD.

Data: 2010-06-11 12:48:01
Autor: PaPi
Telewizja na karte HD a odbior z Astry FTA
Ale też mowa była o TnK, a nie o TnK HD.

Mam kilka pytan do Ciebie jako zaawansowanego uzytkownika C+.
Czy oferowany obecnie Pace z dyskiem 500GB jest ok czy tez to jakas padaka totalna ?
Czy przy pomocy splitera kablowego za 150zl oraz tunera wymienionego tutaj : http://allegro.pl/item1059456054_hit_new_splitter_full_zestaw_spliter_2xkarta_turbo.html
bez dodatkowych kosztow moge miec multirooma ?
Czy dodatkowym tunerem moze byc sprzedawany teraz za 1gr przez C+ Sagem ?

Data: 2010-06-11 12:53:55
Autor: Cavallino
Użytkownik "PaPi" <1@2.3> napisał w wiadomości news:4c121462$1news.home.net.pl...
Ale też mowa była o TnK, a nie o TnK HD.

Mam kilka pytan do Ciebie jako zaawansowanego uzytkownika C+.

Bez przesady.

Czy oferowany obecnie Pace z dyskiem 500GB jest ok czy tez to jakas padaka totalna ?

Nie widziałem tego tunera na oczy, ale z tego co ludzie piszą to najlepszy tuner Cyfry.
A nawet poprzedni Philips PVR jakoś tam dał się używać, choć oczywiście miał swoje za uszami.

Czy przy pomocy splitera kablowego za 150zl oraz tunera wymienionego tutaj : http://allegro.pl/item1059456054_hit_new_splitter_full_zestaw_spliter_2xkarta_turbo.html
bez dodatkowych kosztow moge miec multirooma ?

Splittera w życiu nie używałem.
Tym bardziej nie powiem Ci czy dany typ się sprawdza.
Generalnie nie mam zaufania do tych spraw, nie lubię jak mi coś nie chodzi, a nie wiem dlaczego.
A to masz więcej niż pewne, po każdym ataku na hakerów ze strony Cyfry.
Zanim splitter dostosują jakiś czas musi minąć.

Czy dodatkowym tunerem moze byc sprzedawany teraz za 1gr przez C+ Sagem ?

Jeśli nie chcesz oglądać HD to raczej może być.
Ale musiałbyś pytać sprzedawcę splitterów - bo jak znam życie to są przypadki, że dany splitter, z danym tunerem nie działa i już.

Data: 2010-06-11 13:57:49
Autor: BaX
Telewizja na karte HD a odbior z Astry FTA
 bez dodatkowych kosztow moge miec multirooma ?

Splittera w życiu nie używałem.

W związku z powyższym, warto czasami się nie wypowiadać poniżej.

Tym bardziej nie powiem Ci czy dany typ się sprawdza.
Generalnie nie mam zaufania do tych spraw, nie lubię jak mi coś nie chodzi, a nie wiem dlaczego.

Tu nie ma co nie działać jak jest prawidłowo podpięte.

A to masz więcej niż pewne, po każdym ataku na hakerów ze strony Cyfry.
Zanim splitter dostosują jakiś czas musi minąć.

Od czasu wymiany kart ze spliterami nic nie trzeba było robić.

[...]

Z tym działa standardowy spliter bez problemu.

Data: 2010-06-11 15:50:06
Autor: Cavallino
Użytkownik "BaX" <bax@_klub.chip.pl> napisał w wiadomości news:

Generalnie nie mam zaufania do tych spraw, nie lubię jak mi coś nie chodzi, a nie wiem dlaczego.

Tu nie ma co nie działać jak jest prawidłowo podpięte.

Jak nie ma co nie działać, to czemu jest tyle wpisów na forach, że jednak komuś nie działa?

A to masz więcej niż pewne, po każdym ataku na hakerów ze strony Cyfry.
Zanim splitter dostosują jakiś czas musi minąć.

Od czasu wymiany kart ze spliterami nic nie trzeba było robić.

Do czasu następnej wymiany kart.
A ja już pamiętam ze 3.
O tym przecież piszę.

Data: 2010-06-11 16:08:47
Autor: pawell32
Cavallino pisze:
Tu nie ma co nie działać jak jest prawidłowo podpięte.

Jak nie ma co nie działać, to czemu jest tyle wpisów na forach, że jednak komuś nie działa?

bo nie wszyscy się na tym znają, chcąc zrobić samemu pytają.

Data: 2010-06-11 20:14:23
Autor: Cavallino
Użytkownik "pawell32" <pawell@net-sat.pl> napisał w wiadomości news:hutg1f$evi$1news.onet.pl...
Cavallino pisze:
Tu nie ma co nie działać jak jest prawidłowo podpięte.

Jak nie ma co nie działać, to czemu jest tyle wpisów na forach, że jednak komuś nie działa?

bo nie wszyscy się na tym znają,

A na czym trzeba się znać, żeby to zadziałało?
Wydawało mi się, że wkładasz jedną kartę do jednego tunera, drugą do drugiego i gra.

Data: 2010-06-14 08:58:54
Autor: BaX

Cavallino pisze:
[...]

Niby można wsiąść do auta, naciskać pedłały, kręcić kierownicą i auto jedzie. Z pozoru proste, nie? Tylko dlaczego jest tyle kolizji?

Data: 2010-06-14 08:59:15
Autor: BaX

Użytkownik "Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:huteu6$ct3$1news.onet.pl...
[...]

Bzdura i tyle. Wpisów jest tyle bo ludzie to tumany dla których np. kabel to kabel, skoro telefon działa to i spliter powinien jak ma te same wtyczki ale niestety nie.

[...]

Dwie WYMIANY nie karty bo obecnie to faktycznie 3 generacja kart. W dodatku splitery 'wynaleziono' po pierwszej wymianie, wcześniej nie miało to najmniejszego sensu bo CAŁY C+ europejski chodził na kartach za 10zł. Mówimy więc o jednej wymianie która wymagała jednorazowej wymiany softu, a soft pojawił się na długo zanim wyłączono stare karty.

Data: 2010-06-14 09:37:22
Autor: Cavallino
Użytkownik "BaX" <bax@_klub.chip.pl> napisał w wiadomości news:4c15d32b$0$19171$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Bzdura i tyle.

Jakoś nie czuję się przekonany.
Ale może mam uraz.
Kiedyś jak składałem swojego htpc, to nie chciała działać mi żadna karta sat.
Wziąłem więc kompa i pojechałem do siedziby sklepu internetowego w którym jedną z nich kupowałem, tak żeby sprawdzić która zadziała.
Byłem tam z godzinkę i gościu w tym czasie odebrał ze 30 telefonów w sprawie problemów ze splitterami które sprzedawał.
Każdemu obiecywał wysłać poprawki w sofcie.
I mówił że tak spędził ostatni tydzień.
Więc tak różowo jak to przedstawiasz to raczej nie jest.

Data: 2010-06-14 10:35:17
Autor: BaX
[...]

Widzisz, ja zainstalowałem ich troche i zapomniałem o ich istnieniu. Ważne jest jednak jakie się kupowało czy te tanie, czy te droższe, różnica była nie tylko w cenie ale i w układach 'na klientach'. Nie będe się wgłębiał w szczegóły o to nie ma znaczenia, konfiguracje jakie przerabiałem były naprawdę różne, wszystkie chodziły.

Data: 2010-06-14 10:44:53
Autor: Cavallino
[...]

No widzisz - czyli sam przyznajesz iż różnice mogą być, czyli że nie jest tak, że wszystko zawsze działa prawidłowo (w sensie każdy splitter).
A ja dokładnie o tym pisałem.

Data: 2010-06-14 11:14:17
Autor: BaX
[...]

Nie przekręcaj, napisałem jasno. Działa wszystko cacy, trzeba po prostu wiedzieć który spliter do jakich tunerów się nadawał, a do jakich nie. Ale to sprzedawca powinien doradzić i tyle w temacie. Ja z zasady brałem droższy bo nigdy nie wiedziałem co zastane u klienta, a nie chciało mi się kombinować. Zresztą jak ktoś jest taki kozak, że kombinuje z abonamentami to przynajmniej za sprzęt do kombinacji powinien odpowiednio zapłacić. Tanie mięso ...wiesz co.

A ja dokładnie o tym pisałem.

No nie za bardzo.

Data: 2010-06-14 11:18:43
Autor: Cavallino
Telewizja na karte HD a odbior z Astry FTA
Użytkownik "BaX" <bax@_klub.chip.pl> napisał w wiadomości news:

Działa wszystko cacy, trzeba po prostu wiedzieć który spliter do jakich tunerów się nadawał, a do jakich nie.

Czyli nie każdy z każdym i zawsze.
Dla mnie to jest absolutne zaprzeczenie faktu "zawsze prawidłowo".
I potwierdzenie tego co pisałem.

Ty sobie możesz nazywać czarne białym, Twój wybór.

A ja dokładnie o tym pisałem.

No nie za bardzo.

No to sprawdź jeszcze raz na co odpowiadałeś.

Data: 2010-06-14 11:42:20
Autor: BaX
[...]

Nie moja wina, że nie rozumiesz i nie znasz sie. Jak byś zlecił to komuś kto się zna nie było by problemów. Ale u nas każdy jest piekarzem, murarzem i elektrykiem po szkole górniczej.

I potwierdzenie tego co pisałem.

Tak Ci się wydaje, ale masz prawo jako laik się nie znać. Splitery BYŁY robione w dwóch wersjach, pierwotna na tanich układach PIC i droższa. Ta pierwsza działała dobrze na starych tunerach pocyfrowych, działała bez zarzutu, droższa powstała na potrzeby wszelkiej maści innych odbiorników. Dawała też możliwości obsługi większej ilości klientów. Jak byś nie udawał, że pozjadałeś wszystkie rozumy tylko ogarnął temat nie miał byś wątpliwości co do czego się nadaje. Ale jak ktośgwoździe trzonkiem wbija to co się dziwić, że ma palce poobijane.

Ty sobie możesz nazywać czarne białym, Twój wybór.

Tobie się może wydawać co nie zmienia faktu, że jesteś w błędzie.

Data: 2010-06-14 12:15:33
Autor: Cavallino
Użytkownik "BaX" <bax@_klub.chip.pl> napisał w wiadomości news:4c15f985$0$17100$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Nie, to Ty nie rozumiesz o czym gadasz.
Tylko dalej nie wiem po co w takim przypadku się nadal odzywasz.

i nie znasz sie. Jak byś zlecił to komuś kto się zna nie było by problemów.

Do czasu wymiany dekodera np.
A właśnie taki przypadek podchodzi pod "kiepskie działanie".
Dla mnie porządne działanie, to jest takie, które działa w KAŻDYCH warunkach i z KAŻDYM dekoderem.
Cała reszta to druciarstwo do którego nie mam zaufania.

Data: 2010-06-14 12:28:12
Autor: BaX
[...]

Bo się nie znasz i nie masz pojęcia o czym piszesz. Tak jak konkretny rodzaj kodowania jest dekodowany rpzez konkretny moduł, tak splitery przeznaczone są dla konkretnych tunerów. Jak masz z tym problem to Twoja wina, a nie producenta.

i nie znasz sie. Jak byś zlecił to komuś kto się zna nie było by problemów.

Do czasu wymiany dekodera np
A właśnie taki przypadek podchodzi pod "kiepskie działanie".

No nie bądz śmieszny, raczej na ograniczone myślenie. Jak w ścianie zamontujesz pojedynczy przewód, a po jakimś czasie będziesz chciał założyć dekoder PVR to pewnie 'pojedziesz' po producencie że sobie wymyślił dwa kable. LOL

Dla mnie porządne działanie, to jest takie, które działa w KAŻDYCH warunkach i z KAŻDYM dekoderem.
Cała reszta to druciarstwo do którego nie mam zaufania.

Bueheheh, lama jesteśw tym temacie i tylko się ośmieszasz. Wyobraź sobie, że zakup tunera to takia sama procedura jak zakup tunera i karty. Jak kupisz sobie zestaw splitera odpowiedni dla swojej konfiguracji to wszystko będzie działać, jak nie to trudno. Pretensje możesz mieć do siebie.

Data: 2010-06-14 12:37:35
Autor: Cavallino
[...]

Czy mam to rozumieć tak, że KAŻDY splitter przeznaczony do obsługi Cyfry będzie działał bezproblemowo z każdym tunerem potrafiącym działać z jej kartą (bez splittera)?

Do czasu wymiany dekodera np
A właśnie taki przypadek podchodzi pod "kiepskie działanie".

No nie bądz śmieszny

Nie - to Ty jesteś śmieszny każąc komuś wydawać kasę na coś, co BYĆ MOŻE za miesiąc będzie musiał wyrzucić do śmietnika i twierdząc że wszystko jest ok.

Dla mnie porządne działanie, to jest takie, które działa w KAŻDYCH warunkach i z KAŻDYM dekoderem.
Cała reszta to druciarstwo do którego nie mam zaufania.

Bueheheh, lama jesteśw tym temacie i tylko się ośmieszasz.

Zacznij może odpowiadać do rzeczy i skończ z pyskówkami.
Ja też tak umiem, możesz być pewny.

Wyobraź sobie, że zakup tunera to takia sama procedura jak zakup tunera i karty. Jak kupisz sobie zestaw splitera odpowiedni dla swojej konfiguracji to wszystko będzie działać

Do czasu zmiany konfiguracji.
A że u mnie zdarzały się zmiany konfiguracji co dwa miesiące, czyli rozwiązanie do niczego.

Data: 2010-06-14 12:49:00
Autor: BaX
[...]

BEZ PROBLEU zakładając, że każdy z tych tunerów pod względem elektrycznym i programowym jest zgodny z systemem dostępu warunkowego kart Cyfry.

[...]

Nic nie musi wyrzucać, wystarczy, że pomyśli zanim wyda swoje pieniądze, a nie po tym.

[...]

Tak, widze. Szczególnie w przypadku kiedy nie masz racji i próbujesz swoją niewiedze zwalić na niedziałanie urządzenia.

[...]

Zmiana konfiguracji czego? Co dwa miesiące zmieniałeś tunery C+??? Ale to i tak bez znaczenia bo splitery "droższe" działają z każdym. Jak byś od początku zainwestował w to droższe rozwiązanie O KTÓRYM PISZĘ OD POCZĄTKU to nie było by problemu. Dlatego min. ja instalowałem tylko te droższe aby na przyszłość nie było problemu.

Data: 2010-06-14 13:07:21
Autor: Cavallino
[...]

A można tak założyć?

Do czasu zmiany konfiguracji.
A że u mnie zdarzały się zmiany konfiguracji co dwa miesiące, czyli rozwiązanie do niczego.

Zmiana konfiguracji czego? Co dwa miesiące zmieniałeś tunery C+???

Zdarzało się.

Ale to i tak bez znaczenia bo splitery "droższe" działają z każdym.

Ale ja nic nie pisałem o podziale droższe/tańsze.
Odnosiłem się ogólnie do tematu.

Jak byś od początku zainwestował w to droższe rozwiązanie O KTÓRYM PISZĘ OD POCZĄTKU to nie było by problemu. Dlatego min. ja instalowałem tylko te droższe aby na przyszłość nie było problemu.

Co znaczy że problemy o których pisałem jednak są.

To co Ty piszesz jest pomysłem jak je ograniczyć, więc po co uparcie twierdzisz, że nigdy przenigdy żaden splitter nie miał prawa sprawiać kłopotu?

Data: 2010-06-14 13:30:30
Autor: pawell32
Cavallino pisze:
To co Ty piszesz jest pomysłem jak je ograniczyć, więc po co uparcie twierdzisz, że nigdy przenigdy żaden splitter nie miał prawa sprawiać kłopotu?

a miałeś dekoder, który nigdy nie sprawiał żadnego problemu?
więc i im więcej tego na rynku, tym więcej pytań, tylko czy to
oznacza, że jest do niczego?

Data: 2010-06-14 13:32:48
Autor: Cavallino
Użytkownik "pawell32" <pawell@net-sat.pl> napisał w wiadomości news:hv53t0$63g$1news.onet.pl...
Cavallino pisze:
To co Ty piszesz jest pomysłem jak je ograniczyć, więc po co uparcie twierdzisz, że nigdy przenigdy żaden splitter nie miał prawa sprawiać kłopotu?

a miałeś dekoder, który nigdy nie sprawiał żadnego problemu?

W sensie czy miałem taki, na którym nie mogłem oglądać tv?
Nie nie miałem takiego.

Data: 2010-06-14 13:48:56
Autor: BaX
[...]

Nawet się powinno, jeżeli jest inaczej tzn. tylko tyle, że tuner to chiński szajs.

[...]

A ja zaznaczyłem na samym początku, że były/są dwa rozwiązania przeznaczone dla konkretnych tunerów i trzeba to brać pod uwagę przy zakupie.

[...]

Nie ma jeżeli zastosujesz się do konkretnych zasad, np. analogicznych jak w przypadku doboru tunera do systemu kodowania. Przerasta Cie to?

To co Ty piszesz jest pomysłem jak je ograniczyć, więc po co uparcie twierdzisz, że nigdy przenigdy żaden splitter nie miał prawa sprawiać kłopotu?

Spliter to urządzenie które jak każde inne ma prawo działać czasami źle. Czy każdy urządzenie które używałeś zawsze działało idealnie?

Data: 2010-06-14 14:29:39
Autor: Cavallino
[...]

Więc po co pisać, że jest inaczej i każdy koniecznie działa dobrze?

Data: 2010-06-14 14:37:37
Autor: BaX
[...]

Usterka to czynnik trudny do przewidzenia i zapewne nie jest on wprowadzany celowo.

Data: 2010-06-14 16:55:56
Autor: Cavallino
Użytkownik "BaX" <bax@_klub.chip.pl> napisał w wiadomości news:4c162298$0$2590$65785112news.neostrada.pl...

[...]

A Ty o usterkach mówiłeś?
Bo ja raczej o niedoróbkach, pewnie w sofcie.
A bardziej o czymś co decyduje, że w jednym tunerze splitter działa, a w innym nie.

Data: 2010-06-14 17:22:09
Autor: BaX
[...]

Jak coś działa/ło to nie może przestać 'bo tak'. Tak samo jak nie może w jednym tunerze działać, a w drugim takim samym nie działać.

Bo ja raczej o niedoróbkach, pewnie w sofcie.

Podobno nie ma takiego softu którego nie dało by się napisać lepiej. Tyle, że dotyczy to jednakowo spliterów i tunerów. Problem nie zawsze musi być po stronie splitera. Czasami tkwi w samym czytniku, a sprawa jest czysto mechaniczna. /iso slot jest przekombinowany albo niestandardowy/

A bardziej o czymś co decyduje, że w jednym tunerze splitter działa, a w innym nie.

Wiesz co to moduł ASTON? Nawet one ewoluowały przez lata, a podobno standard to standard. Teraz wyobraź sobie, że producenci tunerów tych klepanych masowo i powstających z miesiąca na miesiąc umieszczają w swoich wynalazkach często nieautoryzowane i uniwersalne rozwiązania. Jaką masz pewność, że to co tam jest to 100% oryginału?

Data: 2010-06-14 17:32:46
Autor: Cavallino
[...]

A co mnie to obchodzi?
Skoro działa z kartą Cyfry to ma działać i ze splitterem.
A jak nie działa - to ja mam gdzieś takie splittery.

Data: 2010-06-15 09:17:03
Autor: BaX
[...]

A wiesz, że klient multirooma z takim tunerem też może nie działać?

Data: 2010-06-15 09:54:01
Autor: Cavallino
Użytkownik "BaX" <bax@_klub.chip.pl> napisał w wiadomości news:4c1728ee$0$19183$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Nie wiem.
Nie spotkałem się na szczęście z tego typu problemem.
Klient multirooma działa mi nawet z czytnikiem phoenix.

Data: 2010-06-15 10:03:43
Autor: BaX
[...]

Ja też się nie spotkałem żeby spliter nie działał z jakimś tunerem.

Klient multirooma działa mi nawet z czytnikiem phoenix.

:))))) A czytnik phoenix to coś bardzo niezwykłego żeby miał nie działać? Szczególnie, że ma swoje zasilanie, a to ono jest głównym problemem w czytnikach tunerów.

Data: 2010-06-14 13:26:15
Autor: pawell32
Cavallino pisze:
Do czasu zmiany konfiguracji.
A że u mnie zdarzały się zmiany konfiguracji co dwa miesiące, czyli rozwiązanie do niczego.

ale ktoś tu kiedyś pisał o PRZEMYŚLANYCH ZAKUPACH

Data: 2010-06-14 13:30:17
Autor: Cavallino
Użytkownik "pawell32" <pawell@net-sat.pl> napisał w wiadomości news:hv53l0$4cn$1news.onet.pl...
Cavallino pisze:
Do czasu zmiany konfiguracji.
A że u mnie zdarzały się zmiany konfiguracji co dwa miesiące, czyli rozwiązanie do niczego.

ale ktoś tu kiedyś pisał o PRZEMYŚLANYCH ZAKUPACH

Jak najbardziej były przemyślane, to Cyfra zmieniała regulaminy i promocje (w sensie tunery które można było dostać/kupić  za 0 lub 1 zł). ;-)

I właśnie w ramach przemyśleń doszedłem do wniosku, że wydawanie kasy na splitter, co do którego nie mam pewności, iż zadziała przy następnym tunerze, jest wyrzucaniem kasy w błoto.
A nikt nie chciał dać gwarancji że ten splitter będzie działał.
Stąd uznałem, iż sprawa jest niepewna, a na takie kasy mi szkoda.

Data: 2010-06-14 13:13:08
Autor: pawell32
BaX pisze:
[...]

tym bardziej, że w specyfikacji podają z jakimi współpracuje, a z jakimi nie. problemy są jak się chce przystosować do dekodera, którego jeszcze
nie ma na liście. podobnie np. z dekoderem globo 7300, który fabrycznie
nie pracuje z kartą c+, ale po przeróbce tak.

Data: 2010-06-14 13:10:27
Autor: Cavallino
Użytkownik "pawell32" <pawell@net-sat.pl> napisał w wiadomości news:hv52ej$1an$2news.onet.pl...
Cavallino pisze:
A właśnie taki przypadek podchodzi pod "kiepskie działanie".
Dla mnie porządne działanie, to jest takie, które działa w KAŻDYCH warunkach i z KAŻDYM dekoderem.

ooooo to ciekawe

Od razu dopiszę żeby nie było, że będziesz wymyślał tak jak Bax - oczywiście mowa o splitterze dedykowanym do Cyfry i sprawnym tunerze który potrafi Cyfrę odbierać.
Albo analogicznie zestaw do conaxa itd.

Data: 2010-06-14 13:35:02
Autor: pawell32
Cavallino pisze:
  > Od razu dopiszę żeby nie było, że będziesz wymyślał tak jak Bax -
oczywiście mowa o splitterze dedykowanym do Cyfry i sprawnym tunerze który potrafi Cyfrę odbierać.
Albo analogicznie zestaw do conaxa itd.

działa z każdym dekoderem cyfry.

Data: 2010-06-14 14:28:38
Autor: Cavallino
Użytkownik "pawell32" <pawell@net-sat.pl> napisał w wiadomości news:hv545f$63g$3news.onet.pl...
Cavallino pisze:
> [...]
oczywiście mowa o splitterze dedykowanym do Cyfry i sprawnym tunerze który potrafi Cyfrę odbierać.

Ok.
A każdy splitter?

Data: 2010-06-14 15:08:17
Autor: pawell32
Cavallino pisze:
działa z każdym dekoderem cyfry.

Ok.
A każdy splitter?

ten znowu swoje. każdy dekoder współpracuje z kartą cyfry?

Data: 2010-06-14 17:03:05
Autor: Cavallino
Użytkownik "pawell32" <pawell@net-sat.pl> napisał w wiadomości news:hv59ka$o0n$1news.onet.pl...
Cavallino pisze:
działa z każdym dekoderem cyfry.

Ok.
A każdy splitter?

ten znowu swoje

Nie, to Ty znowu usiłujesz zrozumieć co innego niż to o co pytam, a raczej po prostu udawać.
A ja nie mam zamiaru w każdym poście powtarzać tego samego zastrzeżenia, że pytając o splitter do tunera Cyfry NIE MÓWIĘ o splitterach do np. conaxa.
Więc albo raczysz to zapamiętać tak na stałe, albo dalsza dyskusja mija się z celem, bo takie Wasze szukanie dziury w całym do niczego nie doprowadzi.

Zadam więc po raz ostatni pytanie-klucz - czy każdy splitter (sprzedawany jako przeznaczony do Cyfry) poradzi sobie z każdym tunerem (potrafiącym odbierać Cyfrę), w dowolnej konfiguracji (tzn. takiej w której dany tuner pracowałby z oryginalną kartą Cyfry bez problemów)?

Data: 2010-06-14 21:05:19
Autor: pawell32
W dniu 14.06.2010 17:03, Cavallino pisze:
[...]

poraz drugi tak. np. clone+

--
oko pana widzi wszystko http://info.net-sat.pl/viewpage.php?page_id=4

Data: 2010-06-14 21:27:41
Autor: Cavallino
Użytkownik "pawell32" <pawell@net-sat.pl> napisał w wiadomości news:4c167b74$1news.home.net.pl...
[...]

Słowo-klucz: "każdy splitter".

Data: 2010-06-14 21:46:03
Autor: pawell32
Telewizja na karte HD a odbior z Astry FTA
W dniu 14.06.2010 21:27, Cavallino pisze:
poraz drugi tak. np. clone+

Słowo-klucz: "każdy splitter".

a każdy dekoder cyfry działa dobrze?

Data: 2010-06-14 22:41:25
Autor: Cavallino
Użytkownik "pawell32" <pawell@net-sat.pl> napisał w wiadomości news:4c168500$1news.home.net.pl...
W dniu 14.06.2010 21:27, Cavallino pisze:
poraz drugi tak. np. clone+

Słowo-klucz: "każdy splitter".

a każdy dekoder cyfry działa dobrze?

W sensie że umie zdekodować sygnał - to tak.

Data: 2010-06-14 13:57:00
Autor: BaX
[...]

O widzisz dobrze że napisałeś "spliterze dedykowanym do Cyfry". Splitery dedykowane do Cyfry mają to do siebie, że są DEDYKOWANE dla konkretnych konfiguracji tunerów. Musisz sobie dobrać. Koniec kropka.

Data: 2010-06-14 14:31:02
Autor: Cavallino
Użytkownik "BaX" <bax@_klub.chip.pl> napisał w wiadomości news:4c161914$0$17085$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Wydawało mi się to tak oczywiste, że nie wspominałem.
Sorry, jeśli na tym polegało nasze niezrozumienie.

Splitery dedykowane do Cyfry mają to do siebie, że są DEDYKOWANE dla konkretnych konfiguracji tunerów. Musisz sobie dobrać. Koniec kropka.

Czyli jak zmienię tuner, to nie mam pewności że zadziała.
A więc tak jak pisałem - do luftu.

Dla mnie oczywiście.
Ktoś może chcieć zaryzykować.

Data: 2010-06-14 14:39:37
Autor: BaX
[...]

Nie, bo możesz wybrać ten który działa z całą gamą tunerów za wyższą cenę zamiast wariantu dla gołodupców.

Data: 2010-06-14 16:59:12
Autor: Cavallino
Telewizja na karte HD a odbior z Astry FTA
Użytkownik "BaX" <bax@_klub.chip.pl> napisał w wiadomości news:

Nie, bo możesz wybrać ten który działa z całą gamą tunerów

Ale czy na pewno z wszystkimi?

za wyższą cenę zamiast wariantu dla gołodupców.

Co i tak nie zmienia prawdziwości Twoje stwierdzenia:

"Tu nie ma co nie działać jak jest prawidłowo podpięte."

W odpowiedzi na moje ogólne stwierdzenie o niepewności splitterów.

Bo ani ja nie twierdziłem, że żaden splitter w żadnych warunkach nie ma prawa działać, ani Ty nie zastrzegłeś że mówisz o jakimś konkretnym splitterze w konkretnych warunkach.

Data: 2010-06-14 17:29:33
Autor: BaX
[...]

Ale wniosek powinieneś dawno wyciągnąć bo jest prosty jak budowa cepa. Jeżeli zainstalujesz u siebie spliter odpowiedni dla Twojego sprzętu to będzie działał. I w tym momencie kropka.

ALE nie wymagaj od tego splitera że przewidzi on jaki Ty tuner będziesz miał za dwa lata bo takich rzeczy nie przewidział nawet producent jedynego póki co modułu SECA jakim jest ASTON i po wprowadzeniu przez C+ oferty HD musiał wprowadzić nowe moduły na rynek. Możesz co najwyżej kupić wersje rozwojową splitera która w przypadku zmian da możliwość zaktualizowania softu.

Data: 2010-06-14 17:33:53
Autor: Cavallino
Użytkownik "BaX" <bax@_klub.chip.pl> napisał w wiadomości news:4c164ae4$0$19175$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Bo on ma działać jak się sprzęt zmieni.
Jeśli nie ma takiej pewności, to jest g... a nie rozwiązanie.

ALE nie wymagaj od tego splitera że przewidzi on jaki Ty tuner będziesz miał za dwa lata

No to producent splittera nie może wymagać ode mnie żebym zapłacił mu jakieś pieniądze.

Data: 2010-06-14 21:16:07
Autor: pawell32
W dniu 14.06.2010 17:33, Cavallino pisze:
No to producent splittera nie może wymagać ode mnie żebym zapłacił mu
jakieś pieniądze.

jakie pieniądze? wszystkie co do testów jest za darmo

Data: 2010-06-14 21:29:02
Autor: Cavallino
Użytkownik "pawell32" <pawell@net-sat.pl> napisał w wiadomości news:4c167dfc$1news.home.net.pl...
W dniu 14.06.2010 17:33, Cavallino pisze:
No to producent splittera nie może wymagać ode mnie żebym zapłacił mu
jakieś pieniądze.

jakie pieniądze?

Za splitter.
Ja jestem użytkownikiem a nie testerem, więc jeśli miałbym kupić splitter, to TYLKO jeśli będę miał pewność że za rok nie będę go musiał wyrzucić.
Oczywiście pomijając jakąś woltę ze strony Cyfry która spowoduje zablokowanie tej możliwości.

Data: 2010-06-15 09:13:07
Autor: BaX

Użytkownik "Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:hv5i4n$gr3$1news.onet.pl...
[...]

Ale Ty dziwny jestes :))) Przecież nie ma obowiązku posiadania splitera, zawsze możesz wziąść multirooma i dymać co pare godzin po aktualizacje z karta albo drugi abonament.

Data: 2010-06-15 09:52:58
Autor: Cavallino
[...]

Nie ma też obowiązku uznawania takiego kulawego rozwiązania za ósmy cud świata, do czego mnie zmuszasz.

zawsze możesz wziąść multirooma i dymać co pare godzin po aktualizacje z karta

Dokładnie.
Z dwojga złego to lepsze rozwiązanie, oczywiście gdy jest za darmo, niż ryzyko finansowej wtopy.
Córce nie sprawia problemów przejście się raz na tydzień po kilkunastu schodach.

Data: 2010-06-15 10:10:02
Autor: pawell32
Cavallino pisze:

Nie ma też obowiązku uznawania takiego kulawego rozwiązania za ósmy cud świata, do czego mnie zmuszasz.

założe się, że jakby z c+ Ci zaproponowali ten sam spliter to bys łyknął,
tylko zależy za jaką kase

Data: 2010-06-15 10:24:27
Autor: Cavallino
Użytkownik "pawell32" <pawell@net-sat.pl> napisał w wiadomości news:hv7ch6$mkl$2news.onet.pl...
Cavallino pisze:

Nie ma też obowiązku uznawania takiego kulawego rozwiązania za ósmy cud świata, do czego mnie zmuszasz.

założe się, że jakby z c+ Ci zaproponowali ten sam spliter to bys łyknął,
tylko zależy za jaką kase

Za taką samą jak multiroom, do tego jako wynajem - oczywiście że bym łyknął.
Największym problemem jest ryzyko że nie zadziała w przyszłości - tutaj by go nie było.

Data: 2010-06-15 09:25:01
Autor: BaX
[...]

Hmm, to multiroom to też gówno nie rozwiązanie, też nie masz pewności czy zadziała po zmianie sprzętu.

Data: 2010-06-15 09:56:03
Autor: Cavallino
Telewizja na karte HD a odbior z Astry FTA
Użytkownik "BaX" <bax@_klub.chip.pl> napisał w wiadomości news:

Hmm, to multiroom to też gówno nie rozwiązanie, też nie masz pewności czy zadziała po zmianie sprzętu.

Ale to już nie będzie mój problem, tylko Cyfry, skoro będą sprzedawali tunery, które nie działają z ich własnym rozwiązaniem, to będą musieli coś z tym zrobić.
A jak nie zrobią, to chętnię rozwiążę umowę z ich winy. ;-)

Zresztą zmieniasz temat, ja nie twierdzę że multiroom to choćby dobre rozwiązanie.
Nie zapłaciłbym za nie, podobnie jak nie zapłaciłbym za splitter.

Data: 2010-06-15 10:06:42
Autor: BaX
[...]

Hmm, nie każdy chce być niewolnikiem tunera nadawcy, są lepsze rozwiążania.

A jak nie zrobią, to chętnię rozwiążę umowę z ich winy. ;-)

Zresztą zmieniasz temat, ja nie twierdzę że multiroom to choćby dobre rozwiązanie.

Jest jakieś inne trzecie dające możliwość podziału karty?

Nie zapłaciłbym za nie, podobnie jak nie zapłaciłbym za splitter.

Ale to Twój wybór, Ty widzisz problem tam gdzie go tak naprawdę nie ma.

Data: 2010-06-15 10:10:11
Autor: Cavallino
[...]

Oczywiście.
Sharing.
Wolałbym kupić jakiś tuner-klienta jak już musiałbym dzielić Cyfrę, niż za tą samą kasę splitter.

Nie zapłaciłbym za nie, podobnie jak nie zapłaciłbym za splitter.

Ale to Twój wybór, Ty widzisz problem tam gdzie go tak naprawdę nie ma.

To Twoje zdanie.
Moje jest inne i na tym możemy poprzestać.

Data: 2010-06-15 11:23:12
Autor: BaX
[...]

Bzdura to nie alternatywa dla splitera i multirooma  chyba ze sam sobie postawisz cardserwer. Tyle że tego na pewno nie zrobisz na sprzęcie C+ więc musiałbyś zainwestować jakieś inne tunery gdzie najtańsze SD z lanem są po ok 250zł szt, a gdzie HD?

Wolałbym kupić jakiś tuner-klienta jak już musiałbym dzielić Cyfrę, niż za tą samą kasę splitter.

Chwila, chwila zobrazuj swoją wizję, tuner C+ i tuner-klient kupiony oddzielnie, jak to chcesz połączyć aby to działało jako sharing?

Data: 2010-06-15 11:29:03
Autor: pawell32
BaX pisze:
  > Chwila, chwila zobrazuj swoją wizję, tuner C+ i tuner-klient kupiony
oddzielnie, jak to chcesz połączyć aby to działało jako sharing?

o ile pamiętam to miało być rozwiązanie współpracujące z wszystkimi
dekoderami C+

Data: 2010-06-15 11:36:51
Autor: BaX
> [...]

oddzielnie, jak to chcesz połączyć aby to działało jako sharing?

o ile pamiętam to miało być rozwiązanie współpracujące z wszystkimi

Zapomniało mu sie. :)))))

Data: 2010-06-15 11:37:18
Autor: Cavallino
Użytkownik "pawell32" <pawell@net-sat.pl> napisał w wiadomości news:hv7h5a$4ji$2news.onet.pl...
BaX pisze:
> [...]
oddzielnie, jak to chcesz połączyć aby to działało jako sharing?

o ile pamiętam to miało być rozwiązanie współpracujące z wszystkimi

Tak - to było zadanie dla splittera.
Oblane.

Data: 2010-06-15 11:48:40
Autor: BaX
> [...]

oddzielnie, jak to chcesz połączyć aby to działało jako sharing?

o ile pamiętam to miało być rozwiązanie współpracujące z wszystkimi

Splitery działają i w przeciwieństwie do chorych pomysłow z htpc nie ma problemu z ich konfiguracja :)))))

Data: 2010-06-15 12:09:13
Autor: Cavallino
Telewizja na karte HD a odbior z Astry FTA
Użytkownik "BaX" <bax@_klub.chip.pl> napisał w wiadomości news:

Splitery działają i w przeciwieństwie do chorych pomysłow z htpc nie ma problemu z ich konfiguracja :)))))

Jak jesteś taki pewien, to daj na to gwaranację dożywotnią.....
W gębie to wielu jest mocnych, ale jak przychodzi co do czego, to chętnych nie ma.

Data: 2010-06-15 12:56:16
Autor: BaX
Telewizja na karte HD a odbior z Astry FTA

Splitery działają i w przeciwieństwie do chorych pomysłow z htpc nie ma
problemu z ich konfiguracja :)))))

Jak jesteś taki pewien, to daj na to gwaranację dożywotnią.....

Ale na co miała by być ta gwarancja? Na współprace z tunerami? Tak długo jak tunery będą miały klasyczne sloty na karty tak długo te splitery będą działać.

Jaka masz pewność, że w Twoim HTPC będzie dożywotnio działać karta C+???

Data: 2010-06-15 13:02:27
Autor: Cavallino
Użytkownik "BaX" <bax@_klub.chip.pl> napisał w wiadomości news:4c175c4d$0$17099$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Z każdym tunerem który jest w stanie odczytać kartę Cyfry.
Czy to w wbudowanym czytniku, module CI, czytniku phoenix, czy dowolnym innym sposobem.

Jaka masz pewność, że w Twoim HTPC będzie dożywotnio działać karta C+???

Nie mam.
W razie czego mam slot CI.

Data: 2010-06-15 13:11:44
Autor: BaX
[...]

I zgodziłeś sie na takie ryzyko?

W razie czego mam slot CI.

Na wiele się nie zda jak wprowadzą np. parowanie

Data: 2010-06-15 13:18:27
Autor: Cavallino
[...]

Wiedziałem że działa zanim phoenixa kupiłem i nie kosztował kilkuset zł.

W razie czego mam slot CI.

Na wiele się nie zda jak wprowadzą np. parowanie

Zda się, jeśli wprowadzą parowanie z modułem.
A takiej oferty jak na razie nie ma tylko N i TnKHD.
Liczę że nie będę zmuszony jej kupić, zanim takie moduły wprowadzą.

Data: 2010-06-15 11:35:10
Autor: Cavallino
[...]

Nic nie muszę stawiać, już mam.

Tyle że tego na pewno nie zrobisz na sprzęcie C+ więc musiałbyś zainwestować jakieś inne tunery gdzie najtańsze SD z lanem są po ok 250zł szt, a gdzie HD?

Karta HD do kompa właśnie tyle kosztuje.

Chwila, chwila zobrazuj swoją wizję, tuner C+ i tuner-klient kupiony oddzielnie, jak to chcesz połączyć aby to działało jako sharing?

Na tą chwilę mam htpc i tuner od Cyfry z darmowym multiroomem.
Gdybym nie miał darmowego tunera i multiroomu, wolałbym kupić tuner z lanem, lub dołożyć kartę dvb-s2 do drugiego kompa niż wydać tyle samo na splitter, który w każdej chwili może przestać działać i dodatkowo drugi tuner.

Zresztą Cyfra na drugim tunerze jest używana sporadycznie, głównie chodzi dvb-t, a jak mux 2 będzie uruchomiony w pełni to pewnie będzie jeszcze rzadziej, prawie wcale.

Data: 2010-06-15 11:44:25
Autor: BaX
[...]

Taaa, to Twoje htpc to z tego co pamietam była niezła jazda pod górke, przy tym spliter to pryszcz.

Data: 2010-06-15 12:05:24
Autor: Cavallino
Użytkownik "BaX" <bax@_klub.chip.pl> napisał w wiadomości news:4c174b77$0$19172$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Ale zakończona sukcesem i gwarantująca uniezależnienie się na przyszłość od wszelkich zmian systemowych generowanych wśród nadawców (z wyjątkiem parowania z dekoderem).
Czyli krok w dokładnie odwrotnym kierunku niż splitter - do większej otwartości, zamiast zamykania się w kręgu urządzeń obsługiwanych przez dany typ splittera.

Data: 2010-06-15 11:26:11
Autor: BaX
[...]

Myślę, że masz rację. Póki co Twoja wiedza na temat spliterów bazuje na tym co usłyszałeś w jakiejś firmie w dodatku z rozmów pracownika z klientami przez telefon. :))))

Data: 2010-06-15 11:36:43
Autor: Cavallino
Użytkownik "BaX" <bax@_klub.chip.pl> napisał w wiadomości news:4c174731$0$17098$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Nie tylko, interesowałem się kiedyś tym sprzętem, nikt nie dawał gwarancji że to podziała.
Poproszę o ofertę na splitter z dożywotnią gwarancją działania, to zmienię zdanie.

Data: 2010-06-15 11:46:36
Autor: BaX
[...]

Jak Ci nawali mobo w htcp to kolejna konfiguracja tego zapewne na nowej płycie zajefajna. Znowu pójdziesz wymieniać karty bo nie będą chciały działać w nowej płycie? I Ty mówisz że splitery to prowizorka?

Data: 2010-06-15 12:07:40
Autor: Cavallino
Użytkownik "BaX" <bax@_klub.chip.pl> napisał w wiadomości news:4c174bf9$0$2585$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Jak Ci nawali mobo

Nie mówię o gwaranacji na awarie sprzętu.

 w htcp to kolejna konfiguracja tego zapewne na nowej
płycie zajefajna. Znowu pójdziesz wymieniać karty bo nie będą chciały działać w nowej płycie?

To nie była wina karty.
Zwalony był komputer, nie działała na nim ŻADNA karta tv na usb (podobno jakaś usterka chipa), a PCI tam nie dało się wmieścić.
Oddałem ten sprzęt sprzedawcy.

Data: 2010-06-14 11:54:46
Autor: pawell32
BaX pisze:
Działa wszystko cacy, trzeba po prostu wiedzieć który spliter do jakich tunerów się nadawał, a do jakich nie. Ale to sprzedawca powinien doradzić i tyle w temacie.

potwierdzam, jak dobry spliter i dobry dekoder to działa bez zarzutu.

Ja z zasady brałem droższy

których uzywasz? greeneightsystem

Data: 2010-06-14 12:03:06
Autor: BaX
[...]

Nieee, po co płacić za ładne opakowanie jak w środku jest to samo co w 'noname' z Milowic. Większość i tak była kablowych, a na bezprzewodowych nie za bardzo szło zarobić na instalacji ;)

Data: 2010-06-14 12:12:35
Autor: pawell32
BaX pisze:
których uzywasz? greeneightsystem

Nieee, po co płacić za ładne opakowanie jak w środku jest to samo co w 'noname' z Milowic.

podaj namiar

  Większość i tak była kablowych, a na bezprzewodowych nie
za bardzo szło zarobić na instalacji ;)

a ja w większości bezprzewodowe

Data: 2010-06-14 12:16:30
Autor: BaX
Telewizja na karte HD a odbior z Astry FTA

których uzywasz? greeneightsystem

Nieee, po co płacić za ładne opakowanie jak w środku jest to samo co w 'noname' z Milowic.

podaj namiar

Milowice to sobotnia giełda elektroniczna na śląsku, kawałek od Katowic ;)

Data: 2010-06-14 11:35:23
Autor: pawell32
Cavallino pisze:
No widzisz - czyli sam przyznajesz iż różnice mogą być, czyli że nie jest tak, że wszystko zawsze działa prawidłowo (w sensie każdy splitter).
A ja dokładnie o tym pisałem.

tak samo jak z dekoderami

Data: 2010-06-14 12:13:24
Autor: Cavallino
Użytkownik "pawell32" <pawell@net-sat.pl> napisał w wiadomości news:hv4t54$hpk$1news.onet.pl...
Cavallino pisze:
No widzisz - czyli sam przyznajesz iż różnice mogą być, czyli że nie jest tak, że wszystko zawsze działa prawidłowo (w sensie każdy splitter).
A ja dokładnie o tym pisałem.

tak samo jak z dekoderami

W sensie, że dekoder nie będzie odbierał telewizji?

Data: 2010-06-14 12:17:16
Autor: BaX
[...]

A będzie odbierał jak sobie karte z TNK wsadzisz do tunera z Polsatu czy nawet eN-ki?

Data: 2010-06-14 12:19:56
Autor: Cavallino
Użytkownik "BaX" <bax@_klub.chip.pl> napisał w wiadomości news:4c1601b4$0$2602$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Jasne, dokładnie o to chodziło.
Znowu bredzisz o czymś, czego nie zrozumiałeś.

Data: 2010-06-14 12:30:17
Autor: BaX
[...]

No to oświeć mnie jakie kanały zobaczysz jak włożysz karte TNK do tunera polsatu?

Data: 2010-06-14 12:38:21
Autor: Cavallino
Użytkownik "BaX" <bax@_klub.chip.pl> napisał w wiadomości news:4c1604c2$0$17086$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Tylko Ty wymyśliłeś że ktokolwiek w tym wątku nawija o podobnym rozwiązaniu, więc zachowaj dla siebie swoje rojenia.

Data: 2010-06-14 12:50:38
Autor: BaX
[...]

A po za głupimi odzywkami nie na temat, coś na pytanie potrafisz odpowiedzieć?

Data: 2010-06-14 13:08:15
Autor: Cavallino
[...]

No właśnie Twoje bredzenie jest nie na temat.
Zobacz na co odpowiadałeś i zastanów się czemu zaprzeczasz oczywistościom.

Data: 2010-06-14 13:04:39
Autor: pawell32
Cavallino pisze:
tak samo jak z dekoderami

W sensie, że dekoder nie będzie odbierał telewizji?

nie, niektóre dekodery sprawiają spore problemy

Data: 2010-06-14 13:09:10
Autor: Cavallino
Użytkownik "pawell32" <pawell@net-sat.pl> napisał w wiadomości news:hv52cg$1an$1news.onet.pl...
Cavallino pisze:
tak samo jak z dekoderami

W sensie, że dekoder nie będzie odbierał telewizji?

nie, niektóre dekodery sprawiają spore problemy

Sprawne czy zepsute?

Data: 2010-06-14 13:32:33
Autor: pawell32
Cavallino pisze:
nie, niektóre dekodery sprawiają spore problemy

Sprawne czy zepsute?

nie wiem jak mam Ci odpowiedzieć, śmieci nie zbieram.

Data: 2010-06-11 13:07:45
Autor: pawell32
PaPi pisze:
Ale też mowa była o TnK, a nie o TnK HD.

Mam kilka pytan do Ciebie jako zaawansowanego uzytkownika C+.
Czy oferowany obecnie Pace z dyskiem 500GB jest ok czy tez to jakas padaka totalna ?

nie jest taki zły, ale do doskonałości mu daleko

Czy przy pomocy splitera kablowego za 150zl oraz tunera wymienionego tutaj : http://allegro.pl/item1059456054_hit_new_splitter_full_zestaw_spliter_2xkarta_turbo.html

nie używałem tego splitera przy nowych dekoderach, ale powinien
chodzić. clone+ na 100% bo takie używam.
nic nie stoi na przeszkodzie sprawdzić, jak podaje specyfikacja to musi.

Data: 2010-06-11 13:04:33
Autor: pawell32
adresss@poczta.pl pisze:
329 zł.
http://allegro.pl/item1068608429_tuner_opticum_hd_x402p_hdmi_soft_wgrany.html

ale poki co nie ma dostepnych modulu CAM sparowanych z karta TNK HD

ale jak będą to i tak nie za darmo, więc sens kupowania takiego dekodera
jest tylko wówczas gdy chcesz korzystać z dwóch kart

Data: 2010-06-11 13:05:48
Autor: Cavallino
Użytkownik "pawell32" <pawell@net-sat.pl> napisał w wiadomości news:hut581$gf2$1news.onet.pl...
adresss@poczta.pl pisze:
[...]

Albo z jednej, o ile jest to karta Cyfry/TP SA/TnK (nie HD).

Data: 2010-06-11 13:08:32
Autor: pawell32
Cavallino pisze:

Albo z jednej, o ile jest to karta Cyfry/TP SA/TnK (nie HD).

do jednej karty nie widzę sensu

Data: 2010-06-11 13:10:51
Autor: Cavallino
Użytkownik "pawell32" <pawell@net-sat.pl> napisał w wiadomości news:hut5fg$gf2$3news.onet.pl...
Cavallino pisze:

Albo z jednej, o ile jest to karta Cyfry/TP SA/TnK (nie HD).

do jednej karty nie widzę sensu

A ja widzę.
Zwróci się mniej więcej po jednej umowie na dekoder HD Cyfry, a masz otwarte drzwi na dalszy okres, już bez kosztów.

Data: 2010-06-11 10:13:08
Autor: pawell32
adresss@poczta.pl pisze:
[...]

byc może tak, ale ciekawe czy licencja na system conax tego nie wymaga.
seca tego nie ma i dlatego rozwala się srednio co dwa lata