Telewizja na żywo w ekranie iPhone - dlaczego nie?

Data: 2012-04-27 12:13:26
Autor: Pszemol
Telewizja na żywo w ekranie iPhone - dlaczego nie?
Oglądam sobie właśnie Discovery Channel na swoim iPhone4 za
pośrednictwem świetnej stronki internetowej www.iOSLiveTV.com

Nie wiem za bardzo jak oni to robią, że kanały kablówki są
w necie za darmo, może mają jakieś umowy i płacą reklamami,
ale nie wymagają żadnych kont, haseł itp...

Po prostu działa - i jakość na moim telefonie z 3G od AT&T jest
bardzo dobra, zadziwiająco dobra: nie ma żadnych lagów, nie
ma pikselizacji... Leci teraz "Man, Woman, Wild" - palą ognisko...
Wysokie ruchliwe płomienie, dobry test na kompresję video :-)
Jakość jest bardzo dobra.

Stronka nie działa mi na pececie w IE9, być może zrobiona jest
specjalnie dla iPhone. Czy ktoś sprawdzi czy działa pod Andkiem?

Data: 2012-04-30 20:44:42
Autor: Pszemol
"Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> wrote in message news:jne2h6.7p8.0poczta.onet.pl...
[...]

Wygląda na to, że już po zabawie... Witrynka padła.

Data: 2012-05-01 21:57:15
Autor: ToMasz
W dniu 01.05.2012 03:44, Pszemol pisze:
[...]

chodzi taka stronka w Polsce, ale za darmo jest 30 min. (potem przerwa, nie sprawdzałem, bo po 30 min już śpię.) Abo na miesiąc 15zł, ale i tak wszystko robią "wolontariusze", więc strona może "paść" z dnia na dzień....
chciałbym dożyć dnia gdy zapłacę za 5 kanałów, 50% tej kwotyktorą płacę teraz za 500 kanałów.
ToMasz

Data: 2012-05-02 07:42:03
Autor: Pszemol
"ToMasz" <twitek4@.gazeta.pl> wrote in message news:jnpf6s$qga$1inews.gazeta.pl...
[...]

A adres? :-)
No i ciekawe czy działa spoza Polski czy trzeba z proxy się bawić.

Data: 2012-05-02 19:12:50
Autor: z
W dniu 2012-05-02 14:42, Pszemol pisze:

A adres? :-)
No i ciekawe czy działa spoza Polski czy trzeba z proxy się bawić.

Jak już chcesz sprawdzać to proszę:
http://weeb.tv/channels
http://pl.justin.tv/directory
http://oognet.pl/content/search/2
http://meczelive.com/
:-)

Jest jeszcze to:
http://www.orange.pl/telewizja-tu-i-tam-telewizja-i-seriale.phtml
ale trzeba być klientem orange.

Komu się uda coś obejrzeć?
Na jakim sprzęcie?

Telewizja na żywo w ekranie iPhone - dlaczego nie?