Telewizja publiczna robi wodę z mózgu

Data: 2010-04-15 08:38:44
Autor: jagr
Telewizja publiczna robi wodę z mózgu
Wczoraj na ekranie gościł pan Kraśko, który mówił o wielkiej, wielokilometrowej kolejce do prezydenckiej trumny. O atmosferze żałoby, powagi, skupienia i spokoju. Pan Kraśko stał w otwartych drzwiach, a za jego plecami była ulica. Ulica z fikającymi, roześmianymi młodymi ludźmi, natrętnie machającymi do kamery z lewej strony Kraśki. TV zrobiła kilka "wejść" i za każdym razem było to samo. Tłumek się ożywiał. Dlaczego realizator to pokazywał? W jakim celu? To nie był przypadek. W TV nie ma przypadków.
Panowie z TV, spokój nad tą trumną!

Data: 2010-04-15 09:55:10
Autor: BoDro
jagr pisze:

Panowie z TV, spokój nad tą trumną!

Amen. Wpadłem wczoraj do chałupy ze spaceru i włączyłem telewizornię, akurat na Wiadomości TVP, gdy pojawił się temat kontrowersji dotyczących miejsca pochówku. To była kwintesencja jednostronności - argumenty przeciwników Wawelu się nie pojawiły...

--
Bogdan

Data: 2010-04-16 14:33:11
Autor: Remek
Użytkownik "BoDro" napisał:

argumenty przeciwników Wawelu się nie pojawiły...

Poważnie? Bo ja w wielu mediach słyszę samych przeciwników. Tylko co tym ujadaczom do tego? G... Gospodarz katedry podjął decyzję i miał do niej prawo, a medialno-politycznemu antypolactwu wara!!! Szczekajcie sobie za judaszowe srebrniki ile wlezie, a karawana idzie dalej.

Remek

Data: 2010-04-15 13:34:57
Autor: Dariusz Zygmunt
Telewizja publiczna robi wodę z mózgu
W dniu 4/15/2010 8:38 AM, jagr pisze:

Wczoraj na ekranie gościł pan Kraśko, który mówił o ... atmosferze żałoby,
powagi, skupienia i spokoju. Pan Kraśko stał w otwartych drzwiach, a za jego
plecami była ulica. Ulica z fikającymi, roześmianymi młodymi ludźmi,
.... TV zrobiła kilka "wejść" i za każdym razem było to samo. ... Dlaczego
realizator to pokazywał? W jakim celu? To nie był przypadek...

To nie przypadek, to brak profesjonalizmu.

Z pozdrowieniami
Dariusz Zygmunt

Data: 2010-04-16 07:50:18
Autor: Marek Dyjor
Telewizja publiczna robi wodę z mózgu OT
Dariusz Zygmunt wrote:
[...]

roześmianymi młodymi ludźmi, .... TV zrobiła kilka "wejść" i za
każdym razem było to samo. ... Dlaczego realizator to pokazywał? W
jakim celu? To nie był przypadek...

To nie przypadek, to brak profesjonalizmu.

obywatele byli do dupy, wymienic obywateli...

już to znamy.  :)

Data: 2010-04-16 12:37:05
Autor: Dariusz Zygmunt
W dniu 4/16/2010 7:50 AM, Marek Dyjor pisze:
Dariusz Zygmunt wrote:
[...]

roześmianymi młodymi ludźmi, .... To nie był przypadek...
To nie przypadek, to brak profesjonalizmu.
obywatele byli do dupy, wymienic obywateli...
już to znamy. :)

Obywatele są nieprofesjonalni? Zastanów się co piszesz.

Oczywiste jest że gdy stawia się wóz transmisyjny i cały czas pokazuje ten sam widok na ulicę to wcześniej czy później pojawi się w kadrze jakiś "wesołek".
Czemu więc TV publiczna postawiła na taką formę przekazu? Inne telewizje potrafiły sobie poradzić z tematem a ta akurat nie.

Z pozdrowieniami
Dariusz Zygmunt

Data: 2010-04-18 07:02:05
Autor: JanKo
Telewizja publiczna robi wodę z mózgu
Agent jagr nadaje:
Panowie z TV, spokój nad tą trumną!

Komuna to był jednak przyzwoity ustrój. Wszyscy wiedzieli że telewizja kłamie i nikt nie miał wątpliwości że jest manipulowany. Teraz nie zastanowi nikogo gdy telewizja latami mówi jedno a pewnego ranka robi zwrot o 180 stopni i z równym impetem jedzie w przeciwną stronę. Człowiek obdarzony chociażby dwucyfrowym IQ doszedłby do wniosku że pewnie ani paprzedni ani ten nowy kierunek, nie ma nic wspólnego z prawdą czy szczerością. Taka propaganda za której oglądanie TV powinna płacić abonament widzom a nie odwrotnie.

Dotyczy to wszystkich telewizji, zarówno prywatnych jak i publicznych.

Data: 2010-04-18 12:52:20
Autor: Cavallino
Użytkownik "JanKo" <bez@maila.tu> napisał w wiadomości news:

[...]

Już tez bez przesady.
W Polsce jest zwyczaj, że o zmarłych mówi się dobrze albo wcale.
Jako że tv rzadko może skorzystać z tej drugiej opcji, to sobie zapchali anteny pierwszą i oszczędzili na kosztach (emisji filmów czy sportu) przez tydzień.

[...]

A może wszyscy poza tymi nieustannie zdziwionymi doskonale to wiedzą, więc nie muszą o tym bić piany co tydzień, ani przejmować się tym co akurat w tv powiedzieli?

Data: 2010-04-18 16:38:28
Autor: Wiewior
Użytkownik "Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:hqeoc5$ora$1news.onet.pl...
[...]

Taaa - a transmisje to nic nie kosztują. I brak reklam też sobie na plus stacje liczą.

--
     Wiewior
jvrjvbe@tnmrgn.cy

Data: 2010-04-18 19:51:40
Autor: Cavallino
Użytkownik "Wiewior" <jvrjvbe@fbhaq.j.yc> napisał w wiadomości news:hqf5gr$h4p$1news.task.gda.pl...
[...]

Jeśli nie trzeba praw kupować, to zapewne mniej.

I brak reklam też sobie na plus stacje liczą.

To już ich wybór, jedno z drugim się nie kłóci.
Zresztą przynajmniej od 5 dni ja reklamy widuję.

Data: 2010-04-18 21:13:23
Autor: Wiewior
Użytkownik "Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:hqfgr9$hd$1news.onet.pl...
Taaa - a transmisje to nic nie kosztują.

Jeśli nie trzeba praw kupować, to zapewne mniej.

Widać, że pojęcia o sprawach telewizyjnych nie masz.

I brak reklam też sobie na plus stacje liczą.

To już ich wybór, jedno z drugim się nie kłóci.
Zresztą przynajmniej od 5 dni ja reklamy widuję.

W niektórych stacjach i w ograniczonym czasie.

Data: 2010-04-18 23:18:52
Autor: Cavallino
Użytkownik "Wiewior" <jvrjvbe@fbhaq.j.yc> napisał w wiadomości news:hqflkb$s0g$1news.task.gda.pl...
[...]

Rozjaśnij o co Ci chodzi, zamiast kolejnych personalnych wtyczek.
To jest grupa o tv, a nie o mnie, więc jak gadasz o mnie to jest NTG, paniał?

I brak reklam też sobie na plus stacje liczą.

To już ich wybór, jedno z drugim się nie kłóci.
Zresztą przynajmniej od 5 dni ja reklamy widuję.

W niektórych stacjach i w ograniczonym czasie.

Nie wiem czy w niektórych, we wszystkich które dane mi było oglądać.
Oczywiście od żałobnej papki trzymałem się jak najdalej - więc może dlatego.

Data: 2010-04-19 20:55:48
Autor: Wiewior
Użytkownik "Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:hqfsvp$5d6$1news.onet.pl...
Rozjaśnij o co Ci chodzi, zamiast kolejnych personalnych wtyczek.

Idąć Twoim tokiem myślenia, to że samoloty są uziemione jest błogosławieństwem dla linii lotniczych, bo samoloty nie wylatują kilometrów.
Analogie paniał?

To jest grupa o tv, a nie o mnie, więc jak gadasz o mnie to jest NTG, paniał?

Sorry - ale ta grupa to Twoje wymądrzanie się, gdziekolwiek się da, więc żadne NTG :P

Data: 2010-04-19 23:23:49
Autor: Cavallino
Użytkownik "Wiewior" <jvrjvbe@fbhaq.j.yc> napisał w wiadomości news:hqi901$3hl$1news.task.gda.pl...
[...]

Totalnie nietrafna.
Telewizji KRRiTV eteru nie zamknęła.
Sami tak zdecydowali, choć za diabła nie wiem po co.
Pogrzeby na jednym kanale nie dadzą się oglądać, trzeba je pokazywać jednocześnie na 10?

To jest grupa o tv, a nie o mnie, więc jak gadasz o mnie to jest NTG, paniał?

Sorry - ale ta grupa to Twoje wymądrzanie się,

Nie czytaj jak nie chcesz.
Będzie mądrzej niż atak ad personam przy każdej okazji.

Data: 2010-04-18 18:47:17
Autor: z
Telewizja publiczna robi wodę z mózgu
Akurat w tvn24 komentatorzy wylewają wiadra jadu
Ech... do końca żałoby nie doczekali

Telewizja publiczna robi wodę z mózgu