Telewizja z TPSA czy miska ?

Data: 2009-10-12 11:09:34
Autor: shat
Telewizja z TPSA czy miska ?
Witam,
Jestem kompletnym laikiem w kwestii technologii telewizyjnej, przez 6 nie miałem telewizora, a kiedy sie go dorobiłem to miałem z anteny zaokiennej raptem 4-5 programów i oglądam praktycznie tylko wiadomości.

Niebawem sie przeprowadzam i chciałbym swojej drugiej połowie sprezentować Discovery, w tej sytuacji stoję przed dylematem

1. TV z TPSA
2. Antena na dachu (Cyfra+, platforma N)

Które z tych opcji polecacie biorąc pod uwagę że:
1. Nie jestem pasjonatem TV
2. Bedzie nowy TV FullHD (TPSA to obsługuje?)
3. Potrzebuję programów Discovery i czegoś dla dzieci
4. Nie chcę nagrywać filmów na dyskach twardych, które chyba dostarcza cyfra+.
5. Musi być możliwość wyboru kanału na różnych TV, pamiętam u kuzyna sytuacje kiedy ustawiali w TV boxie (dekoder?) jeden program i każdy musiał to oglądać

--
Radek

Data: 2009-10-12 11:17:37
Autor: Cavallino
Telewizja z TPSA czy miska ?
Użytkownik "shat" <asas@ssss.pl> napisał w wiadomości news:

[...]

Tak.
Choć jeszcze programów takowych w ofercie nie mają.

3. Potrzebuję programów Discovery i czegoś dla dzieci

Satelita i TelewizjaNaKartę.
Mają kilka podstawowych programów, oraz Discovery, CartoonNetwork i nSport.

Data: 2009-10-12 11:28:12
Autor: Mane
Telewizja z TPSA czy miska ?
Cavallino pisze:

2. Bedzie nowy TV FullHD (TPSA to obsługuje?)

Czy napewno po ADSL?

Data: 2009-10-12 11:30:23
Autor: Cavallino
Telewizja z TPSA czy miska ?
Użytkownik "Mane" <mane1979@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hauss0$q5s$1inews.gazeta.pl...
Cavallino pisze:

2. Bedzie nowy TV FullHD (TPSA to obsługuje?)

Czy napewno po ADSL?

Na pewno drogą satelitarną, nic nie pisałem o kablu.

Data: 2009-10-12 11:48:09
Autor: Mane
Telewizja z TPSA czy miska ?
Cavallino pisze:

2. Bedzie nowy TV FullHD (TPSA to obsługuje?)

Czy napewno po ADSL?

Na pewno drogą satelitarną, nic nie pisałem o kablu.

Pisał jak ponizej

wiec ja to ze wzgledu na 2 rozumiem ze 1 dotyczy TV po ADSL

Data: 2009-10-12 12:51:42
Autor: Cavallino
Telewizja z TPSA czy miska ?
Użytkownik "Mane" <mane1979@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:

Na pewno drogą satelitarną, nic nie pisałem o kablu.

Pisał jak ponizej

wiec ja to ze wzgledu na 2 rozumiem ze 1 dotyczy TV po ADSL

Możesz sobie rozumieć jak chcesz.
Ja nic nie pisałem o kablu, jeśli pytający wyraził się nieprecyzyjnie, to nie mój problem.

Data: 2009-10-12 13:13:49
Autor: z
Telewizja z TPSA czy miska ?
Cavallino pisze:

Możesz sobie rozumieć jak chcesz.
Ja nic nie pisałem o kablu, jeśli pytający wyraził się nieprecyzyjnie, to nie mój problem.

Każdą najmniejszą błahostkę sprowadzasz do pyskówki.
Jak już musisz zabierać głos to przynajmniej niech będzie z tego jakiś pożytek. Ile lat jeszcze?

Data: 2009-10-12 13:41:56
Autor: Cavallino
Telewizja z TPSA czy miska ?
Użytkownik "z" <zch280672@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hav31l$nhn$1inews.gazeta.pl...
Cavallino pisze:

Możesz sobie rozumieć jak chcesz.
Ja nic nie pisałem o kablu, jeśli pytający wyraził się nieprecyzyjnie, to nie mój problem.

Każdą najmniejszą błahostkę sprowadzasz do pyskówki.

Czep się swojej baby.
Nie ja zacząłem, więc z pretensjami udaj się do winowajcy.

Data: 2009-10-12 14:01:30
Autor: z
Telewizja z TPSA czy miska ?
Cavallino pisze:

Czep się swojej baby.
Nie ja zacząłem, więc z pretensjami udaj się do winowajcy.

Powinienem napisać:
"Jak się nie potrafisz zachowywać w towarzystwie to siedź w domu pierdź w stołek"

Ale może inaczej:
Masz sporo wiedzy i doświadczenia w używaniu urządzeń które inni dopiero chcą posiadać, chcą się o nich czegoś dowiedzieć, może nawet zaoszczędzić sporo kasy na trafnym wyborze.
Nikt Ci zarzutu nie czyni z tego że masz, że używasz, że coś wiesz więcej niż zwykły Kowalski.
Natomiast dużo osób stawia Ci zarzuty na sposób przekazywania tej wiedzy.
Naprawdę nie trzeba skończyć studiów pedagogicznych żeby się z ludźmi dogadywać. Nie wierzę że można być takim zatwardziałym i przez kilka lat   przez chwilę się nie zastanowić "Dlaczego wszyscy tak na mnie najeżdżają. Dlaczego w wątkach w których się udzielam tyle pyskowania?

Data: 2009-10-12 14:16:02
Autor: Cavallino
Telewizja z TPSA czy miska ?
Użytkownik "z" <zch280672@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hav5r2$67k$1inews.gazeta.pl...
Cavallino pisze:

Czep się swojej baby.
Nie ja zacząłem, więc z pretensjami udaj się do winowajcy.

Powinienem napisać:

Powinieneś się zamknąć, zwłaszcza gdy jak zwykle nie masz nic do powiedzenia poza czepialstwem.

Natomiast dużo osób stawia Ci zarzuty na sposób przekazywania tej wiedzy.
"Dlaczego wszyscy tak na mnie najeżdżają.

Jakie wszyscy?
To że czasem znajdzie się jakiś przygłup Twojego pokroju, który nie wytrzymuje żeby się nie odezwać, a że wiedza nie pozwala mu merytorycznie, to ogranicza się tylko do czepiania się, to prawda.
To że ja takich traktuję z góry to też prawda.
Ale nie zamierzam tego zmieniać.
Nie zwykłem nadstawiać drugiego policzka.

Dlaczego w wątkach w których się udzielam tyle pyskowania?

Ależ ja to wiem.
Ludzi asertywnych, którzy nie udają że deszcz pada jak w ich kierunku plują jest mało, więc nie wszyscy są przyzwyczajeni, stąd takie histeryczne reakcje.

Choćby w tym wątku - dopisałem że piszę o dostępie sat, sprawa była jasna i temat był zamknięty, nie było sensu drążenia go dalej.
Sens dociekania czy miałem prawo odpowiedzieć wprost na zadane pytanie, czy może powinienem próbować filtrować o co mogło chodzić autorowi wątku i czy może nie pytał o coś innego niż zapytał, jest żaden, skoro już sprawa była jasna.
Więc za to że ktoś pociągnął wątek dalej miej pretensje do winowajcy.

Data: 2009-10-12 18:14:08
Autor: z
Telewizja z TPSA czy miska ?
Cavallino pisze:

Powinieneś się zamknąć, zwłaszcza gdy jak zwykle nie masz nic do powiedzenia poza czepialstwem.

Za jakiś czas znowu spróbuję. Kropla drąży skałę :-)

To że czasem znajdzie się jakiś przygłup Twojego pokroju, który nie wytrzymuje żeby się nie odezwać,

Święte słowa. Opraw sobie w ramki.

Nie zwykłem nadstawiać drugiego policzka.

"

> [...]

Możesz sobie rozumieć jak chcesz.
Ja nic nie pisałem o kablu, jeśli pytający wyraził się nieprecyzyjnie, to nie mój problem.

Czy ktoś w powyższym tekście Ciebie zaatakował, ubliżył?
Czy zasłużył sobie na taką odzywkę?
Masa ludzi nie wie że tp puszcza też przez satelitę (takie śmieszne poszerzenie oferty) W reklamach tak dokładnie o tym nie "wrzeszczą" :-).

Choćby w tym wątku - dopisałem że piszę o dostępie sat, sprawa była jasna i temat był zamknięty, nie było sensu drążenia go dalej.

Jak się ktoś dopytuje, nie rozumie, chce się dowiedzieć, zgłębić temat to trzeba zaraz pyskować?

Data: 2009-10-12 20:33:36
Autor: Cavallino
Telewizja z TPSA czy miska ?
Użytkownik "z" <zch280672@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:

Powinieneś się zamknąć, zwłaszcza gdy jak zwykle nie masz nic do powiedzenia poza czepialstwem.

Za jakiś czas znowu spróbuję.

Czyli dalej będziesz się czepiał?
No to powodzenia, ale już beze mnie.
PLONK

Ja nic nie pisałem o kablu, jeśli pytający wyraził się nieprecyzyjnie, to nie mój problem.
"

Czy ktoś w powyższym tekście Ciebie zaatakował, ubliżył?

A co Twoim zdaniem Mane chciał jeszcze wyjaśnić, skoro już wszystko zostało wyjaśnione post wcześniej?

Czy zasłużył sobie na taką odzywkę?

Taką to znaczy jaką?
Że nie mój problem czy ktoś się precyzyjnie pyta?
Twoim zdaniem powinien być mój?
No to się możesz ze swoim zdaniem bujać.

Masa ludzi nie wie że tp puszcza też przez satelitę (takie śmieszne poszerzenie oferty) W reklamach tak dokładnie o tym nie "wrzeszczą" :-).

Jakie znowu też?
Satelita to obecnie najliczniejszy sposób dystrybucji videostrady.
To kabel jest w mniejszości.
I będzie w coraz większej.

Choćby w tym wątku - dopisałem że piszę o dostępie sat, sprawa była jasna i temat był zamknięty, nie było sensu drążenia go dalej.

Jak się ktoś dopytuje, nie rozumie, chce się dowiedzieć

Po pierwszej mojej odpowiedzi Mane już wiedział wszystko (zresztą przed pewnie też), ale nie byłby sobą, gdyby darował sobie próbę udowodnienia komuś tam czegoś tam totalnie nieistotnego.
I dlatego odpowiedź dostał w tym samym stylu.

, zgłębić temat to trzeba zaraz pyskować?

Jak ktoś pyskuje, to tak.
Jak ktoś grzecznie pyta, załączając wyrazy "proszę i dziękuję", wtedy i reakcji może się spodziewać innej.

Data: 2009-10-13 06:57:05
Autor: z
Telewizja z TPSA czy miska ?
Cavallino pisze:

Czyli dalej będziesz się czepiał?
No to powodzenia, ale już beze mnie.
PLONK

Mimo wszystko widzę pewną poprawę. Czasami się potrafisz pohamować. Będzie dobrze. :-)

Czy zasłużył sobie na taką odzywkę?

Taką to znaczy jaką?

Że nie mój problem czy ktoś się precyzyjnie pyta?
Twoim zdaniem powinien być mój?

Jak chcesz pomóc to Twój. No chyba że nie chcesz.

Jakie znowu też?
Satelita to obecnie najliczniejszy sposób dystrybucji videostrady.
To kabel jest w mniejszości.
I będzie w coraz większej.

Ale zwykły Kowalski z małej mieściny ciągle jeszcze myśli ze tp to kabel telefoniczny. Wytłumacz mu a nie:

"

> wiec ja to ze wzgledu na 2 rozumiem ze 1 dotyczy TV po ADSL

Gdybyś tutaj napisał to"

"
Satelita to obecnie najliczniejszy sposób dystrybucji videostrady.
To kabel jest w mniejszości.
I będzie w coraz większej.
"
ale wolałeś to"

"
Możesz sobie rozumieć jak chcesz.
Ja nic nie pisałem o kablu, jeśli pytający wyraził się nieprecyzyjnie, to nie mój problem.
"

i jeszcze się dziwisz

[...]

Wiem że czytnik masz ustawiony na "przeczytał zapomniał" tylko Ty czytasz nie dokładnie więc jeszcze raz:

"

> [...]

Jak ktoś pyskuje, to tak.
Jak ktoś grzecznie pyta, załączając wyrazy "proszę i dziękuję", wtedy i reakcji może się spodziewać innej.

Przeczytaj jeszcze raz. Może niezbyt gramatycznie ale na pewno nie niegrzeczne. Raczej wskazujące na brak wiedzy.

Data: 2009-10-14 09:43:22
Autor: ETkarczy
Telewizja z TPSA czy miska ?
Cavallino napisał(a):

To kabel jest w mniejszości.
I będzie w coraz większej.

Hehe

--
ETkarczy

Data: 2009-10-12 20:37:10
Autor: Cavallino
Telewizja z TPSA czy miska ?
Użytkownik "z" <zch280672@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:

Masa ludzi nie wie że tp puszcza też przez satelitę

Jako że już Cię nie przeczytam, cytat z komunikatu tpsa, tak żeby było jasne, że sobie nie wymyślam niszowości oferty kablowej:

"Na koniec drugiego kwartału 2009 roku satelitarna platforma telewizji TP posiadała 144 tysięcy abonentów, z kolei z usług IPTV korzystało 95 tys. abonentów. Łącznie przybyło 38 tys. nowych klientów.

W środę Telekomunikacja Polska poinformowała, że na koniec drugiego kwartału 2009 roku z telewizji DTH korzystało 144 tys. abonentów. W porównaniu z poprzednim kwartałem, platformie przybyło 32 tysięcy abonentów.

Z kolei usługa telewizji internetowej posiadała 95 tys. abonentów. W porównaniu z poprzednim kwartałem, IPTV przybyło 6 tysięcy nowych użytkowników.

Obecnie 239 tys. użytkowników korzysta z usług telewizyjnych TP (IPTV oraz DTH)."

Data: 2009-10-13 07:01:50
Autor: z
Telewizja z TPSA czy miska ?
Cavallino pisze:

Jako że już Cię nie przeczytam, cytat z komunikatu tpsa, tak żeby było jasne, że sobie nie wymyślam niszowości oferty kablowej:

Nie chodzi o wymyślanie, zacietrzewianie tylko o rzeczową odpowiedź.
Tej wiedzy potencjalni nowi klienci mogą nie mieć. Jakby mieli to by się nie pytali

Data: 2009-10-18 20:44:33
Autor: Krystian Zaczyk
Telewizja z TPSA czy miska ?
Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał:

Sens dociekania czy miałem prawo odpowiedzieć wprost na zadane pytanie,
czy może powinienem próbować filtrować o co mogło chodzić autorowi wątku

W tym celu skorzystaj z prawa do przeczytania (ze zrozumieniem) tematu wątku. ;-)

Krystian

Data: 2009-10-12 13:17:09
Autor: shat
Telewizja z TPSA czy miska ?
"Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> wrote in message news:hav1nt$bi7$1news.onet.pl...
> [...]

Możesz sobie rozumieć jak chcesz.
Ja nic nie pisałem o kablu, jeśli pytający wyraził się nieprecyzyjnie, to nie mój problem.

Oczywiście że miałem na myśli telewizję po kablu a dokładnie pakiet TV + neostrada, bez żadnych anten satelitarnych.

--
Radek

Data: 2009-10-12 13:44:47
Autor: Cavallino
Telewizja z TPSA czy miska ?
Użytkownik "shat" <asas@ssss.pl> napisał w wiadomości news:

Oczywiście że miałem na myśli telewizję po kablu a dokładnie pakiet TV + neostrada, bez żadnych anten satelitarnych.

No to na razie hdtv tam nie ma, aczkolwiek tpsa planuje wprowadzić hdtv po kablu, już nawet testują to rozwiązanie:
http://nt.interia.pl/news/telekomunikacja-polska-testuje-hdtv,1120693

Data: 2009-10-12 13:50:07
Autor: Mane
Telewizja z TPSA czy miska ?
Cavallino pisze:

No to na razie hdtv tam nie ma, aczkolwiek tpsa planuje wprowadzić hdtv po kablu, już nawet testują to rozwiązanie:
http://nt.interia.pl/news/telekomunikacja-polska-testuje-hdtv,1120693

Obawiam sie ze trzeba bedzie mieszkac w centrali

Data: 2009-10-12 13:53:47
Autor: Cavallino
Telewizja z TPSA czy miska ?
Użytkownik "Mane" <mane1979@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hav563$2mr$1inews.gazeta.pl...
Cavallino pisze:

[...]

Zgadza się.
Więc lepiej od razu przyjąć założenie że hdtv=sat.

Data: 2009-10-12 11:49:03
Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl)
Telewizja z TPSA czy miska ?
Cavallino pisze:

2. Bedzie nowy TV FullHD (TPSA to obsługuje?)

Czy napewno po ADSL?

Na pewno drogą satelitarną, nic nie pisałem o kablu.

Na pewno pytający o TVSAT z TP nie pytał :-)

M.

Data: 2009-10-12 13:12:47
Autor: Chris
Telewizja z TPSA czy miska ?
Dnia Mon, 12 Oct 2009 11:09:34 +0200, shat napisał(a):

1. TV z TPSA
2. Antena na dachu (Cyfra+, platforma N)

Zwróć uwagę, że TP dostarcza TV również z satelity.
http://finanse.wp.pl/kat,104130,title,Nowe-pakiety-telewizyjne-TP-przez-10-miesiecy-za-darmo,wid,11573812,wiadomosc.html

3. Potrzebuję programów Discovery i czegoś dla dzieci

Polecam też National Geografic, IMO jest ciekawszy od Discovery.
Ja jestem abonentem Cyfry+ tylko dla tego jednego programu.

4. Nie chcę nagrywać filmów na dyskach twardych, które chyba dostarcza cyfra+.

Ale jeśli będziesz miał możliwość otrzymać dekoder z możliwością
nagrywania, to skorzystaj z tego! To jest niesłychanie wygodne, gdy możesz oglądać interesujący Cię
program wtedy gdy chcesz, a nie wtedy, gdy go nadają!

--
Pozdrowienia,
Krzysztof

Data: 2009-10-12 14:38:25
Autor: Cavallino
Telewizja z TPSA czy miska ?
Użytkownik "shat" <asas@ssss.pl> napisał w wiadomości news:

5. Musi być możliwość wyboru kanału na różnych TV

Do tego musisz mieć tyle tunerów ile tv.
Podobnie jeśli chodzi o karty abonenckie, czyli albo splitter, albo jakaś usługa oferowana przez nadawcę w rodzaju multiroom, albo płacisz x razy abonament.

Kodowanej cyfrowej tv inaczej nie odbierzesz, a to co Cię interesuje jest tylko w wersji kodowanej.

Data: 2009-10-12 15:04:31
Autor: pawell32
Telewizja z TPSA czy miska ?
Cavallino pisze:
[...]

linbox + połaczenie lan + cyfra lub tnk

--
pozdrawiam. pawell32
Debian Lenny, Gnome, Compiz-Fusion

Data: 2009-10-12 15:07:16
Autor: Cavallino
Telewizja z TPSA czy miska ?
Użytkownik "pawell32" <pahat@wp.pl> napisał w wiadomości news:

[...]

Wiadomo, na dreambox czy htpc w ten sposób też dasz radę.
Traktowałbym to jak specyficzną formę splittera.

Data: 2009-10-12 14:39:15
Autor: uzytkownik
Telewizja z TPSA czy miska ?
shat pisze:

5. Musi być możliwość wyboru kanału na różnych TV,

wszyscy zapomnieli o punkie 5, a taką możliwość daje obecnie chyba tylko Cyfra, prawda?

Data: 2009-10-12 14:49:42
Autor: Cavallino
Telewizja z TPSA czy miska ?
Użytkownik "uzytkownik" <bratekxxl@usungo2.pl> napisał w wiadomości news:hav8lb$eqf$1nemesis.news.neostrada.pl...
shat pisze:

5. Musi być możliwość wyboru kanału na różnych TV,

wszyscy zapomnieli o punkie 5, a taką możliwość daje obecnie chyba tylko Cyfra, prawda?

Jeśli chodzi o multiroom, to również tpsa zapowiada taką usługę, ale nie wiem czy w kablu.
A Cyfra ma multiroom tylko w wysokich abonamentach.
Bardziej sensowne jest już zastosowanie splittera.
Nie wiem jak tu wygląda sprawa z viacces i conax w którym są kodowane karty tpsa (w dostępie sat) i TnK, czy to zadziała, są splittery które teoretycznie obsługują i conax i viaccess.

Data: 2009-10-13 08:39:58
Autor: Marek Dyjor
Telewizja z TPSA czy miska ?
shat wrote:
[...]

po pierwsze zrezygnować z PIS TV :)

Data: 2009-10-13 00:16:37
Autor: Janeo
Telewizja z TPSA czy miska ?
On 13 Paź, 08:39, "Marek Dyjor" <mdy...@poczta.onet.pl> wrote:
po pierwsze zrezygnować z PIS TV :)
Po drugie zrezygnować z TPSA i przejść na VoIP z kablówki (TV
+Internet) - o ile jest tam kablówka.
Pozdr. - J

Data: 2009-10-16 08:44:00
Autor: K
Telewizja z TPSA a XBOX 1
shat <asas@ssss.pl> napisał(a):
1. TV z TPSA

Korzystajac z tematu, mam pytanie do zorientowanych: czy byloby mozliwe odtwarzanie TV z TP SA za pomoca xboxa z xbmc podlaczonego do routera po LAN?

--

Telewizja z TPSA czy miska ?