Telewizja z TPSA czy miska ?

Data: 2009-10-13 08:39:58
Autor: Marek Dyjor
Telewizja z TPSA czy miska ?
shat wrote:
Witam,
Jestem kompletnym laikiem w kwestii technologii telewizyjnej, przez 6
nie miałem telewizora, a kiedy sie go dorobiłem to miałem z anteny
zaokiennej raptem 4-5 programów i oglądam praktycznie tylko
wiadomości.
Niebawem sie przeprowadzam i chciałbym swojej drugiej połowie
sprezentować Discovery, w tej sytuacji stoję przed dylematem

1. TV z TPSA
2. Antena na dachu (Cyfra+, platforma N)

po pierwsze zrezygnować z PIS TV :)

Data: 2009-10-13 00:16:37
Autor: Janeo
Telewizja z TPSA czy miska ?
On 13 Paź, 08:39, "Marek Dyjor" <mdy...@poczta.onet.pl> wrote:
po pierwsze zrezygnować z PIS TV :)
Po drugie zrezygnować z TPSA i przejść na VoIP z kablówki (TV
+Internet) - o ile jest tam kablówka.
Pozdr. - J

Telewizja z TPSA czy miska ?