Telewizor

Data: 2011-04-04 16:12:25
Autor: adresss
Telewizor
On Mon, 4 Apr 2011 12:18:56 +0000 (UTC), Budzik
<budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

Planuje zakup TV który bedzie służył jednoczesnie jako monitor komputerowy i TV sypialniane.

Poniewaz moje oczekiwania to:
DVB-C - (mam sygnał z kablówki)

czy ta twoja kablowka koduje sygnal? Jezeli tak, to czy daja modul CAM
i karte czy wymagaja "ichniego" dekodera? Jak to ostatnie, to na swoim
tv nie obejrzysz nic oprocz sygnalu analogowego i ew. dvb-t (cyfrowa
naziemna).

--
ThinkXtra

Data: 2011-04-04 15:59:16
Autor: Budzik
Telewizor
Osobnik posiadający mail adresss@poczta.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

[...]

w sumie racja, pewnie trzeba bedzie dokupic dodatkowy dekoder, niemniej najwazniejsze w pytaniu były dla mnie kwestie LANU ale juz doczytałem w innych watkach ze w przypadku SAMSUNGa nie ma z tym problemu. :)

Pozdrawia... Budzik
"Życie ma to do siebie, że nie można go powtórzyć."
Zbigniew Trzaskowski

Telewizor