Telewizor 42" z podłączeniem do internetu

Data: 2011-05-23 14:57:11
Autor: dziejek7
Telewizor 42" z podłączeniem do internetu
Witam,

szukam taniego (ok. 2000PLN) telewizora LCD 42" z podłaczeniem do sieci.
Znalazłem LG 42LD650, który posiada złącze LAN.

Czy ktoś może mi podrzucić jeszcze jakiś podobny model, bo przeglądanie każdego telewizora i patrzenie czy ma złącze LAN lub moduł WiFi jest uciążliwe...

Pozdrawiam

dziejek7

Telewizor 42" z podłączeniem do internetu