Telewizor 4k jako monitor?

Data: 2015-07-16 20:12:38
Autor: 666
Telewizor 4k jako monitor?
Ciekawi mnie temat, chwilowo nie miałbym czego do niego podłączyć (karta graficzna z lapka nie obsłuży trybu powyżej 2048x1536 ), ale akurat mam TV 4k, tyle że TV w instrukcji ma napisane "maksymalna rozdzielczośc obrazu z komputera 1920x1080", no ale instrukcje instrukcjami, bo ma też napisane że niby nie nagrywa na "flash memory", a spokojnie nagrywa na pendrajwa (no chyba, ze pendrive to nie flash memory w odróżnieniu od karty SD - btw nośnik do nagrywania musi być sformatowany jako ext4).
Gęstość pikseli to odpowiednik 20 cali 1920x1080, czyli raczej powinno dać się czytać menu i ikony (są przecież lapki 17 cali o tej rozdzielczości, choć to już gęsto się robi).

Telewizor 4k jako monitor?