Telewizor LCD 42''

Data: 2009-07-26 05:27:09
Autor: gsm
Telewizor LCD 42''
Witam, przymierzam się do zakupu telewizora LCD 42", chcę na to
poznaczyć w granicach 2500 zł.
Co byście polecili i na co zwracać uwagę. Nie  wiem czym się sugerować
tych parametrów jest trochę no i modeli cała masa.
Dzięki za wszelkie sugestie.

WOjtek

Data: 2009-07-26 15:53:15
Autor: Dariusz Zygmunt
Telewizor LCD 42''
W niedziela 26 lipiec 2009 14:27, gsm wyraził następujacą opinię:

[...]
 Sugeruj się własnymi potrzebami  :-)  Gdybyś choć napisał jakie masz źródło sygnału to dałoby się coś rozsądnego napisać, choć nie wiem czy przy tej cenie i z góry podjętej decyzji że ma być to 42" LCD dzielenie włosa na czworo ma w ogóle sens. Może po prostu kup ten którego "design" Ci się podoba, obraz będzie miał dokładnie taki sam jak każdy inny ale przynajmniej prezentował się będzie lepiej  ;-)  Z pozdrowieniami Dariusz Zygmunt  --
53°20'41,8"N 15°02'19,9"E

Data: 2009-07-26 22:31:25
Autor: Gienek
Telewizor LCD 42''
Gdybyś choć napisał jakie masz źródło sygnału to dałoby się coś rozsądnego napisać,

Jakie to ma znaczenie jakie ma obecnie źródło sygnału. Dziś może mieć zwykłą antenę jutro może mieć odtwarzacz blu ray

Data: 2009-07-26 23:13:15
Autor: Dariusz Zygmunt
Telewizor LCD 42''
W niedziela 26 lipiec 2009 22:31, Gienek wyraził następujacą opinię:

Gdybyś choć napisał jakie masz źródło sygnału to dałoby się coś
rozsądnego napisać,
Jakie to ma znaczenie jakie ma obecnie źródło sygnału. Dziś może mieć
zwykłą antenę jutro może mieć odtwarzacz blu ray
 Nie ma żadnego, no chyba że nie planuje nic oprócz anteny na dachu albo oglądanie wyłącznie Blue Ray, na szczęście opcja "wyłącznie gry" odpada bo wtedy szukałby monitora a nie telewizora  :-)  Z pozdrowieniami Dariusz Zygmunt  --
53°20'41,8"N 15°02'19,9"E

Data: 2009-07-29 08:13:53
Autor: Kell a
Telewizor LCD 42''
Gienek <gienek@simplusnet.pl> napisał(a):

Gdybyś choć napisał jakie masz źródło sygnału to dałoby się coś rozsądnego napisać,

Jakie to ma znaczenie jakie ma obecnie źródło sygnału. Dziś może mieć zwykłą antenę jutro może mieć odtwarzacz blu ray

jak mam naalogowke to kupuje tv pod analogowke a nie *byc moze * blue ray
za 3 lata;  zastanwo sie co piszesz

Data: 2009-07-29 14:19:05
Autor: Gienek
Telewizor LCD 42''
jak mam naalogowke to kupuje tv pod analogowke a nie *byc moze * blue ray
za 3 lata;  zastanwo sie co piszesz

Jak masz "naalogowke" to idź na odwyk bo masz problemy z kojarzeniem rotfl

Data: 2009-07-30 11:06:01
Autor: Kell a
Telewizor LCD 42''
[...]

no tak, a merytorycznie nic
masz jakis problem z dowartosciowaniem sie?

Data: 2009-07-30 11:32:24
Autor: Toworek
Telewizor LCD 42''
Kell a pisze:
[...]

i co kupujesz do naalogówki? rubina? a do telewizji naziemnej czarno białego neptuna? co za chore podejście do świata :)

co ma zrobić ktos kto chce mieć duży ekran *BO LUBI* i chce na nim oglądać analogówkę? nie może kupować LCD/plazmy bo na tym tylko blu ray się powinno oglądać, a cała reszta to profanacja?

Data: 2009-07-30 12:05:01
Autor: Kell a
Telewizor LCD 42''
Toworek <Toworek@0net.com> napisał(a):

i co kupujesz do naalogówki? rubina? a do telewizji naziemnej czarno białego neptuna? co za chore podejście do świata :)

czlowieku, do analoga bym kupil plazme i tylko plazme
wiec pytanie o zrodlo sygnalu ma sens, czego gienek w ogole nie
rozumie poddajac w watpliwosc sens roztrzasania zrodla sygnalu

co ma zrobić ktos kto chce mieć duży ekran *BO LUBI* i chce na nim oglądać analogówkę? nie może kupować LCD/plazmy bo na tym tylko blu ray się powinno oglądać, a cała reszta to profanacja?

czemu nie moze kupic plazmy?
moze wez sie uspokoj i przestan popadac w rubionowe skrajnosci i gadaj do rzeczy,
najlepiej przeczytaj wszystko jeszcze raz od poczatku i odpisz bez emocji

Data: 2009-07-26 22:31:35
Autor: gsm
Telewizor LCD 42''
Gdybyś choć napisał jakie masz źródło sygnału to dałoby się coś rozsądnego
napisać,...

Na dzień dzisiejszy posiadam tuner cyfrowy c+, kablówka, no i do tego
kino domowe.
Te 42'' wymyśliłem dlatego ,że gabarytowo i przekątna pasuje do
pomieszczenia w którym telewizor bedzie stał.

WOjtas

Data: 2009-07-27 10:34:16
Autor: Dariusz Zygmunt
Telewizor LCD 42''
On Sun, 26 Jul 2009 22:31:35 -0700, gsm wrote:

[...]
 Jeśli chodzi o moje zdanie to proponowałbym jednak plazmę a nie LCD,
znacznie lepiej znosi sygnał SD {a już szczególnie z kablówki} a w HD
{którego masz tak naprawdę niewiele} jest co najmniej tak dobra jak LCD
{IMHO lepsza, ale nie będę się o to z nikim wykłócał}.
 Raczej HD Ready niĹź Full HD {1080i się nie liczy a skąd weĹşmiesz
sygnał 1080p?}, powstaje przy tym kwestia czy natywna matryca 1280x720
czy XGA 1024x768 z prostokątnymi pikselami albo może WXGA 1280x768.
Jeśli TV ma opcję wyświetlania "pikselxpiksel" to XGA/WXGA jest o tyle
ciekawsza że przy sygnale SD pokazuje więcej linii, co prawda przy HD u
góry i na dole są niewielkie marginesy ale praktycznie niewidoczne. IMHO
żaden tryb z interpolacją sygnału HD do "niekoszernych" rozmiarów
matrycy nie wchodzi w grę, w końcu po to kupuje się TV tych rozmiarów
Ĺźeby widzieć obraz wyraĹşny i bez artefaktĂłw  :-)
 Co do reszty - duĹźo _samodzielnych_ złącz HDMI, S/PDIF, component, VGA,
Euro, chinche, itp. itd., no i tak jak już pisałem "design" też
powinien być brany pod uwagę ;-)
 Mam nadzieję Ĺźe moje uwagi pomogą Ci wybrać odpowiedni dla Ciebie
model
:-)
 Z pozdrowieniami
Dariusz Zygmunt

Data: 2009-07-27 22:13:25
Autor: Padre
Telewizor LCD 42''
gsm pisze:
[...]

Przy tej kwocie zdecydował bym sie na plazmę, 42" LCD do oglądania TV a nie grania w gry z PC czy konsoli zaczyna sie od 4000zł.

Data: 2009-07-29 08:15:11
Autor: Kell a
Telewizor LCD 42''
gsm <drylasty@gmail.com> napisał(a):

[...]

42 cale to plazma
42 cale lcd za 2.5 tys pln to musi byc spory kwas

Telewizor LCD 42''