Telewizor LCD 46-52 cale. Co wybrac?

Data: 2009-08-11 00:01:15
Autor: VSS
Telewizor LCD 46-52 cale. Co wybrac?
moze lekko nie w temacie ale proponuje plazme.
dzis u kolegi widzialem LG 50PQ6000 i komentrarz jest taki: "na kolana chamy..."
perfekcyjnie daje sobie rade z kablówka, obraz zyleta, odtwarza divx z napisami z 1Tb dysku po USB, 50 cali robi naprawde wrazenie. Obraz stabilny. Nie to co "zyjace piksele" w LCDkach  np. Panasonica. Widzialem takie w Saturnie to nie dawalo sie tego ogladac.

--
VSS
http://vss.pl

Data: 2009-08-11 01:04:55
Autor: Padre
VSS pisze:
[...]

Kupiłem plazmę bo miałem ograniczony budżet do 2,5tys. ale za 5500 można już kupić LCD o porównywalnym odbiorze nawet z kablówki tylko trzeba mocno wybierać i testować w sklepach. Podczas zakupu mojego Panasonica jedyna alternatywa jakościową dla sygnału SD był Sony za 6500, modelu nie starałem sie zapamiętać bo i tak był tylko materiałem porównawczym z racji budżetu:)

Telewizor LCD 46-52 cale. Co wybrac?