Telewizor LCD - co to jest "z obsług± M PEG4"?

Data: 2009-10-12 08:13:32
Autor: Mane
Telewizor LCD - co to jest "z obsług± M PEG4"?
Janeo pisze:

Rozumiem (mniej więcej) jak co¶ MA tuner MPEG4, ale co to znaczy, że
LG 19LH2000 ma tuner "analogowy oraz DVB-T (z obsług± MPEG-4)"?

To znaczy ze ma tuner analogowy i tuner cyfrowy DVB-T MPEG-4 :)
Prosciej chyba nie mozna....

Data: 2009-10-12 00:06:13
Autor: Janeo
On 12 PaĽ, 07:13, Mane <mane1...@gazeta.pl> wrote:
Janeo pisze:

> [...]
> LG 19LH2000 ma tuner "analogowy oraz DVB-T (z obsług± MPEG-4)"?

To znaczy ze ma tuner analogowy i tuner cyfrowy DVB-T MPEG-4 :)

Niestety nie, ma 1 tuner...

Data: 2009-10-12 12:22:20
Autor: Kot Prezydenta
Telewizor LCD - co to jest "z obsług± MPEG4"?

Użytkownik "Janeo" <janeo100@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:6ef063e2-5c9c-4209-bca8-7d0a8d2a5545h13g2000yqk.googlegroups.com...

jak sprawdziłe¶ ?

Data: 2009-10-12 05:10:30
Autor: Janeo
On 12 PaĽ, 12:22, "Kot Prezydenta" <cic...@gazeta.pl> wrote:
> To znaczy ze ma tuner analogowy i tuner cyfrowy DVB-T MPEG-4 :)
> Prosciej chyba nie mozna....
>Niestety nie, ma 1 tuner...

jak sprawdziłe¶ ?

No napisane w specyfikacji :-/

Data: 2009-10-12 22:24:59
Autor: jerzu
Telewizor LCD - co to jest "z obsług± MPEG4"?

jak sprawdziłe¶ ?

No napisane w specyfikacji :-/

Wg
http://hdtvmania.pl/2009/09/29/porownanie-lg-19lu4000-i-lg-19lh2000/
ma tuner MPEG-4.

-> http://www.bazaria.pl/rejestracja.html?polec=jerzu

Data: 2009-10-12 23:36:31
Autor: Janeo
On 12 PaĽ, 22:24, jerzu <to_jest_fajans.je...@poczta.onet.pl> wrote:
Wghttp://hdtvmania.pl/2009/09/29/porownanie-lg-19lu4000-i-lg-19lh2000/
ma tuner MPEG-4.
Faktycznie w tek¶cie o tym pisz±. W ogóle ciekawy tek¶cik :-).
Obejrzałem kilka małych TV w salonach i moje spostrzeżenia:
- wszystkie małe TV LCD maj± słabe k±ty widzenia (szczególnie od
spodu) i trzeba się z tym pogodzić. Nawet SONY.
- wszystkie małe TV LCD maj± kiepski, płaski dĽwięk (może poza Sony
19" bo on ma gło¶niczki 5W). Reklamowany Samsung LE 19B450 (gło¶niczki
do dołu, "głębia dĽwięku", hehe) to istny, METALICZNY KOSZMAR dla ucha
mimo podbicia basów. Lepszy jest już tytułowy LG 19", a się tak nie
raklamuj±. Jeszcze lepszy jest z tej samej serii LG 22" niewiele
droższy, ale maj±cy większe pudło więc i zno¶ny już dĽwięk, st±d
wył±cznie z tego względu zdecydowałem się na LG 22LH2000.
Pozdr. - J.

Telewizor LCD - co to jest "z obsług± M PEG4"?