Telewizor LCD jako monitor

Data: 2010-11-01 20:57:38
Autor: z
Telewizor LCD jako monitor
Grzegorz Pr臋dki pisze:
Witam
Czy sa jakies pzeciwwskazania do uzywania TV LCD 32" jako monitora? Chodzi mi o rozdzielczosc FHD, komputer uzywany jako sprzet do przegladania internetu, ogaldanai filmow (Blue-Ray oraz DVD) oraz grania.

Pozdrawiam

Mam podobny dylemat.
Telewizor 32" Sharpa kt贸ry bardzo chwal臋 za kolory k膮ty i wy艣wietlanie obrazu z SD i divix贸w nie za bardzo nadaje si臋 jako monitor.
Po hdmi niby fullHD ale z 1cm ramk膮 wok贸艂 obrazu.
Kolory da si臋 偶y膰. Ogl膮danie film贸w te偶 ale jego rozdzielczo艣膰 jest jaka艣  dziwna. Przypomina mi to ogl膮danie w rozdzielczo艣ci NIE natywnej
Dlatego sk艂ania艂bym si臋 jednak ku monitorowi na dobrej matrycy (nie TN bo to masakra) w rozmiarze przynajmniej 26"
Wiem b臋dzie drogo i ma艂y wyb贸r ale by艂oby to jedno wszechstronne urz膮dzenie do pracy i rozrywki.

Data: 2010-11-01 21:28:36
Autor: animka
Telewizor LCD jako monitor
W dniu 2010-11-01 20:57, z pisze:
Grzegorz Pr臋dki pisze:
[...]

Telewizor z internetem. Kup sobie taki:
http://www.samsung.com/pl/news/newsPreviewRead.do?news_seq=12195

--
animka

Data: 2010-11-01 21:37:55
Autor: BartekK
Telewizor LCD jako monitor
W dniu 2010-11-01 20:57, z pisze:
Grzegorz Pr臋dki pisze:
[...]

Bo to nie jest rozdzielczosc natywna, tv czesto przeskalowuja domyslnie. Sproboj wybrac guzikiem pilota tym ktory normalnie przelacza 16:9/4:3/itp jakies skalowanie i za pewne znajdziesz ze to jest cos skr臋cone. Czasem wymuszenie 1:1 pixeli wymaga "nazwania" danego wej艣cia (hdmi) "PC" albo "PC - DVI/HDMI" czy cos w tym stylu, wtedy przestaje przeskalowywac.

Data: 2010-11-02 10:32:50
Autor: z
Telewizor LCD jako monitor
BartekK pisze:

[...]

Mia艂em og贸lnie problem z pod艂膮czeniem i pr贸bowa艂em wszystkich mo偶liwych opcji do laptopa Dell Studio

Data: 2010-11-01 22:04:57
Autor: Mateusz
Telewizor LCD jako monitor
U偶ytkownik z napisa艂:
Grzegorz Pr臋dki pisze:
[...]

Powiem wam tak - jako praktyk - do pracy i dlugiego uzywania komputera nie uzywalebym TV jako primary display. Do komputera to jednak monitor. Na monitorze i kom i filmy widac niezle. Oczywiscie im wiekszy monitor tym lepiej dla filmow.

Praca/robienie czegokolwiek na TV jednak meczy. Mozna godzinke albo dwie, potem zaczyna sie zle robic :)

Mozna temu zaradzic, 52-60 calowy TV w full HD ogl;adany w miare z daleka jest OK do kompa i do filmow. Ale boje sie, ze inicjator watku jak uslyszy o min. 52 calach to padnie trupem ;)

Data: 2010-11-01 22:07:54
Autor: Grzegorz Pr臋dki
Telewizor LCD jako monitor

Mozna temu zaradzic, 52-60 calowy TV w full HD ogl;adany w miare z
daleka jest OK do kompa i do filmow. Ale boje sie, ze inicjator watku
jak uslyszy o min. 52 calach to padnie trupem ;)

Mam juz jeden tv 42" i nie wyobrazam sobie uzywania go jako monitora :) Pracujac przy komputerze musze siedziec przy biurku, na wieksza odleglosc jest to nei do zrealizowania :)

Telewizor LCD jako monitor