Telewizor Panasonic Viera TX-32LE7P, a tuner DVB

Data: 2009-07-16 10:24:47
Autor:
Telewizor Panasonic Viera TX-32LE7P, a tuner DVB
Witam,

Przepraszam z góry, jeśli zadaję to pytanie w złym dziale, ale nie znalazłem
lepszego miejsca, w którym mógłbym zasięgnąć porady.

Chciałem zapytać, czy telewizor Telewizor Panasonic Viera TX-32LE7P posiada
wbudowany tuner DVB potrzebny do odbioru telewizji cyfrowej? Nie znalazłem tej
informacji nigdzie w instrukcji. Kablówka w moim mieście rozpoczyna testy
kilku kanałów w nowym standardzie i chciałem wiedzieć, czy mój model ma szansę
się na nie "załapać" :)

Dzięki za odpowiedź

Data: 2009-07-16 14:10:06
Autor: Skylla
[...]

Telewizor nie ma tunera w MPEG4, ale kablówki mają własne tunery cyfrowe, natomiast wbudowany tuner DVB-T MPEG4 potrzebny będzie tylko do telewizji naziemnej, czyli do anteny "na dachu".
S.

Data: 2009-07-16 15:15:21
Autor: Kot Prezydenta

http://www.panasonic.pl/oferta.php?prod=3307  wszystko na temat tunera i obsługiwanych standardów masz napisane, podobnie jak w instrukcji.

Data: 2009-07-16 15:24:16
Autor:
Kot Prezydenta <cicior@gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
> kilku kanałów w nowym standardzie i chciałem wiedzieć, czy mój model ma > szansę

Rzeczywiście informacje te same, co w instrukcji. Nie znam się jednak na
standardach telewizyjnych za bardzo, a o słynnej "cyfryzacji" słyszałem tylko
w mediach :) Mam rozumieć, że ten model wymaga jednak dokupienia tunera i nie
obsługuje DVB? Mój operator kablowy napisał na stronie teletekstu, że do
testów sygnału nadawanego w standardzie DVB-T mogą przyłączyć się abonenci
dysponujący odbiornikami wyposażonymi w tuner cyfrowy z obsługiwanym
standardem MPEG4 (MPEG2 nie będą działały bez odpowiednich modyfikacji).

Data: 2009-07-16 22:28:17
Autor: Kot Prezydenta

Użytkownik <dexter_morgan.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h3ngn0$ju5$1inews.gazeta.pl...

[...]

A coś na temat DVB-T ta ktoś napisał ? nie, ten tv nie ma jak widać takiego tunera
a z zakupem bym się nie śpieszył, tym bardziej że to operatorowi powinno zależeć żeby ciebie w taki tuner wyposażyć.

I nie jest to żadna łaska.

Data: 2009-08-07 10:28:43
Autor: jacek wilczek
Telewizor Panasonic Viera TX-32LE7P, a tuner DVB
zależeć żeby ciebie w taki tuner wyposażyć.

I nie jest to żadna łaska.
zgadam się
jednak jak piszemy o kablówkach to może chodzić o
IPTV lub DVB-C

DVB-C na potrzeby telewizji kablowych
DVB-T naziemna - ale za pomoca anten
DVB-S i DVBS2 satelitarna

--
jacek

Telewizor Panasonic Viera TX-32LE7P, a tuner DVB