Telewizor Panasonic Viera TX-32LE7P, a tuner DVB

Data: 2009-07-16 14:10:06
Autor: Skylla
Telewizor Panasonic Viera TX-32LE7P, a tuner DVB
Przepraszam z góry, jeśli zadaję to pytanie w złym dziale, ale nie znalazłem
lepszego miejsca, w którym mógłbym zasięgnąć porady.

Chciałem zapytać, czy telewizor Telewizor Panasonic Viera TX-32LE7P posiada
wbudowany tuner DVB potrzebny do odbioru telewizji cyfrowej? Nie znalazłem tej
informacji nigdzie w instrukcji. Kablówka w moim mieście rozpoczyna testy
kilku kanałów w nowym standardzie i chciałem wiedzieć, czy mój model ma szansę
się na nie "załapać" :)

Telewizor nie ma tunera w MPEG4, ale kablówki mają własne tunery cyfrowe, natomiast wbudowany tuner DVB-T MPEG4 potrzebny będzie tylko do telewizji naziemnej, czyli do anteny "na dachu".
S.

Telewizor Panasonic Viera TX-32LE7P, a tuner DVB