Telewizor Panasonic się sam wyłącza i miga dioda od Czujnika

Data: 2012-03-08 22:17:51
Autor: rageofhonor
Telewizor Panasonic się sam wyłącza i miga dioda od Czujnika
Nie wiem co to dokładnie za model. Pisze na nim quintrix i ma 100 mhz.
Co to może być?

Data: 2012-03-08 23:05:17
Autor: nom

Użytkownik "rageofhonor" <wein@wp.pl> napisał w wiadomości news:4f592201$0$26697$65785112news.neostrada.pl...
Nie wiem co to dokładnie za model. Pisze na nim quintrix i ma 100 mhz.
Co to może być?

100mhz to na pewno nie ma :-)  Jak już to 100Hz.
Zapewne jest to jakiś błąd, ale trzeba zliczyć ile razy miga a później popatrzeć w serwisówkę. :-)

Data: 2012-03-08 23:16:17
Autor: rageofhonor

Nie 'pisze', ale 'jest napisane'. :-)
Zapewne jest to jakiś błąd, ale trzeba zliczyć ile razy miga a później popatrzeć w serwisówkę. :-)

Serwisówki nie mam. Wytargałem to draństwo i z tyłu pisze TX29PS10P
Miga 3 razy chwila przerwy i znowu. 3 razy.

Data: 2012-03-09 11:07:47
Autor: rageofhonor

Nie 'pisze', ale 'jest napisane'. :-)
Zapewne jest to jakiś błąd, ale trzeba zliczyć ile razy miga a później popatrzeć w serwisówkę. :-)

Serwisówki nie mam. Wytargałem to draństwo i z tyłu pisze TX29PS10P
Miga 3 razy chwila przerwy i znowu. 3 razy.
Udało mi się aktywować SELF CHECK nagrałem obraz kamerą bo bym nie spisał.

EURO9L(4:3)
V0.32 28/01/03

Self Check Complete

E2: OK
DDP: OK
VSP: OK
AVSW: OK
Tun: OK
MSP: OK
DPL: --
MAS: --

Sum: 06E1

OPTION 1:   0F
OPTION 2:   00
OPTION 3:   A0
OPTION 4:   11
OPTION 5:   00
OPTION 6:   24
OPTION 7:   7F
OPTION 8:   50
OPTION 9:   00
OPTION 10: 80
OPTION 11: 09
OPTION 12: 00
OPTION 13: 08

Check: 44

Czy można coś z tego wyczytać?

Data: 2012-03-10 10:10:36
Autor: nom

Użytkownik "rageofhonor" <wein@wp.pl> napisał w wiadomości news:4f59d676$0$26707$65785112news.neostrada.pl...
Serwisówki nie mam. Wytargałem to draństwo i z tyłu pisze TX29PS10P
To dobrze, że ktoś tam pisze. :-)

EURO9L(4:3)
Bardzo dobrze, tu masz serwisówkę:
http://elektrotanya.com/panasonic_tx29ps10d.b.f.p_eu9l.pdf/download.html

Data: 2012-03-10 10:26:54
Autor: nom
Telewizor Panasonic się sam wyłącza i miga dioda od Czujnika

Użytkownik "rageofhonor" <wein@wp.pl> napisał w wiadomości news:4f59d676$0$26707$65785112news.neostrada.pl...

Czy można coś z tego wyczytać?
W tych TV z chassis Euro 9L często wysiadała płytka modułu cyfrowego tzw. A-board.
Przelutuj może ją pod kątem zimnych lutow to może coś da. :-)

Data: 2012-03-10 10:38:20
Autor: nom

Użytkownik "nom" <nom73@usunto.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jjf6or$aqk$1inews.gazeta.pl...
W tych TV z chassis Euro 9L często wysiadała płytka modułu cyfrowego tzw. A-board.

Taka płytka kosztuje ok. 180zł
http://euroservice2000.abc24.pl/default.asp?kat=-3&pro=573191
więc nie wiem czy się opłaca. :-)
Lepiej kupić TV LCD 32" za 1000zł. :-)

Data: 2012-03-10 20:12:12
Autor: rageofhonor
[...]

Dzięki za serwisówkę. Znalazłem jedynie serwisówkę to modelu TX28PS10P a raczej serwisówkę do serii EURO9L chassis. Niestety wiele stron oferuje serwisówki za opłatą co jest denerwujące. Wczoraj się wnerwiłem i oddałem go do serwisu. Może oni coś więcej poradzą bo moja wiedza techniczna jest za mała i jeszcze bym coś uszkodził.

Rozmawiałem z technikiem z innego serwisu i mówił że prawdopodobnie padł blok cyfrowy. Zobaczymy co serwis poradzi.

Data: 2012-03-08 23:28:37
Autor: Chris

www.bezwypadkowy.net - sprawdź auto i zobacz jego historię na forum.

Data: 2012-03-17 19:49:19
Autor: rageofhonor
Telewizor Panasonic się sam wyłącza i miga dioda od Czujnika

Telewizor wrócił z naprawy. Wymieniono tranzystor BU2527DX. Który to, bo w serwisówce nie znalazłem. To chyba jakiś zamiennik.

Data: 2012-03-17 20:56:11
Autor: rageofhonor

Użytkownik "rageofhonor" <wein@wp.pl> napisał w wiadomości news:4f64dcb4$0$1213$65785112news.neostrada.pl...

Telewizor wrócił z naprawy. Wymieniono tranzystor BU2527DX. Który to, bo w serwisówce nie znalazłem. To chyba jakiś zamiennik.
 A dokładnie chodzi o układ sprzężenia zwwrotnego. Gdzie to jest w tym telewizorze?

Data: 2012-03-17 20:11:30
Autor:
rageofhonor <wein@wp.pl> napisał(a):
> Telewizor wrócił z naprawy. Wymieniono tranzystor BU2527DX. Który to, bo w > serwisówce nie znalazłem. To chyba jakiś zamiennik.
 A dokładnie chodzi o układ sprzężenia zwwrotnego. Gdzie to jest w tym telewizorze?
Jakiego sprzężenia zwrotnego??
Wystarczy wpisać w google nazwę tego tranzystora by zobaczyć jego przeznaczenie.
Wymyślony jest do pracy jako końcówka odchylania poziomego/wytwarzania wysokoego napięcia.
Na schematach bywa oznaczony jako "H out"

--

Telewizor Panasonic się sam wyłącza i miga dioda od Czujnika