Telewizor Panasonic się sam wyłącza i miga dioda od Czujnika

Data: 2012-03-17 19:49:19
Autor: rageofhonor
Telewizor Panasonic się sam wyłącza i miga dioda od Czujnika

Telewizor wrócił z naprawy. Wymieniono tranzystor BU2527DX. Który to, bo w serwisówce nie znalazłem. To chyba jakiś zamiennik.

Data: 2012-03-17 20:56:11
Autor: rageofhonor

Użytkownik "rageofhonor" <wein@wp.pl> napisał w wiadomości news:4f64dcb4$0$1213$65785112news.neostrada.pl...

Telewizor wrócił z naprawy. Wymieniono tranzystor BU2527DX. Który to, bo w serwisówce nie znalazłem. To chyba jakiś zamiennik.
 A dokładnie chodzi o układ sprzężenia zwwrotnego. Gdzie to jest w tym telewizorze?

Data: 2012-03-17 20:11:30
Autor:
rageofhonor <wein@wp.pl> napisał(a):
> Telewizor wrócił z naprawy. Wymieniono tranzystor BU2527DX. Który to, bo w > serwisówce nie znalazłem. To chyba jakiś zamiennik.
 A dokładnie chodzi o układ sprzężenia zwwrotnego. Gdzie to jest w tym telewizorze?
Jakiego sprzężenia zwrotnego??
Wystarczy wpisać w google nazwę tego tranzystora by zobaczyć jego przeznaczenie.
Wymyślony jest do pracy jako końcówka odchylania poziomego/wytwarzania wysokoego napięcia.
Na schematach bywa oznaczony jako "H out"

--

Telewizor Panasonic się sam wyłącza i miga dioda od Czujnika