Telewizor od urodzenia z klawiatru± pecetow±

Data: 2012-01-10 19:41:51
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Telewizor od urodzenia z klawiatru± pecetow±
Czy kto¶ zna telewizor z dobrym (dobrej jako¶ci) dużym (ze 40 cali
po przek±tnej) ekranem fabrycznie dostosowanym do podł±czenia doń
zwykłej klawiatury pecetowej i z możliwo¶ci± przegl±dania tym TV
dowolnych stron WWW. Przerabiane Samsungi mnie nie interesuj±.

Data: 2012-01-10 20:05:45
Autor: Maciek
Telewizor od urodzenia z klawiatruÄ… pecetowÄ…
begin o nicku Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a) na pl.comp.pecet
następujące bzdety:
Czy ktoś zna telewizor z dobrym (dobrej jakości) dużym (ze 40 cali
po przekątnej) ekranem fabrycznie dostosowanym do podłączenia doń
zwykłej klawiatury pecetowej i z możliwością przeglądania tym TV
dowolnych stron WWW. Przerabiane Samsungi mnie nie interesujÄ….
Każdy telewizor, jeśli ma wejście takie, jakie twój pecet wyjście z karty
graficznej (hdmi, dvi, d-sub). Sam telewizor peceta w środku nie ma. Peceta
musisz dodać.
--
Maciek
I spend my time wasting yours.

Data: 2012-01-10 20:44:47
Autor: qwerty
Telewizor od urodzenia z klawiatruÄ… pecetowÄ…
UĹĽytkownik "Maciek"  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci grup dyskusyjnych:4f0c8c09$0$1453$65785112@news.neostrada.pl...
Sam telewizor peceta w środku nie ma. Peceta musisz dodać.

Czy aby na pewno? Telewizor ma procesor, ram, kartę graficzną, można podłączyć się przez telnet, obsługuje (po złamaniu) klawiaturę i myszkę, a także kartę wifi. Grunt to system operacyjny (tv są na linuxie).

Data: 2012-01-10 21:04:05
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Telewizor od urodzenia z klawiatru± pecetow±

"qwerty" jei4ed$24m$1@inews.gazeta.pl

Czy aby na pewno? Telewizor ma procesor, ram, kartę graficzn±, można podł±czyć się przez telnet, obsługuje (po złamaniu) klawiaturę i myszkę, a także kartę wifi. Grunt to system operacyjny (tv s± na linuxie).

I ja szukam takiego, którego nie trzeba łamać.

Podobnie przydałby się aparat fotograficzny, do którego można by podł±czyć
zwykła klawiaturę i zwykły, duży monitor oraz zwykły system operacyjny. Bo
jednak przeciętny aparat fotograficzny dokonuje obróbki graficznej, na
dodatek jako¶ kontrolowanej -- przyciskami aparatowymi ustawia się
cała masę tego, co ustawiać można w sofcie obsługiwanym przez komputer.

TV Samsunga obsługuj± dowolne WWW, ale adresy tych stron trzeba
wprowadzać z pilota, a to nie jest zbyt wygodne.

Data: 2012-01-12 09:39:30
Autor: DooMiniK
On 10/01/2012 20:04, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

[...]

Kwestia miesięcy jak zaczn± wypuszczać telewizory z Androidem
(już robi± nawet aparaty fotograficzne).

Aby było na temat - wielko¶ci pendrive s± już adaptory HDMI z wbudowanym
androidem. Za 450zł można kupić media center oparte o Androida.

--
Dominik Siedlak (bachus)
bachus(at)post(dot)peel

Data: 2012-01-12 12:05:17
Autor: qwerty
Telewizor od urodzenia z klawiatru± pecetow±
Użytkownik "DooMiniK"  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:4f0eaa2d$1@news.home.net.pl...
Kwestia miesięcy jak zaczn± wypuszczać telewizory z Androidem
(już robi± nawet aparaty fotograficzne).

Na pewno nie kupię tv z androidem. Wszędzie go wpychaj±...

Data: 2012-01-12 13:14:20
Autor: Artur M. Piwko
Telewizor od urodzenia z klawiatruÄ… pecetowÄ…
In the darkest hour on Thu, 12 Jan 2012 12:05:17 +0100,
qwerty <qwerty01@poczta.fm> screamed:
Kwestia miesięcy jak zaczną wypuszczać telewizory z Androidem
(juĹĽ robiÄ… nawet aparaty fotograficzne).

Na pewno nie kupię tv z androidem. Wszędzie go wpychają...

Ja tak. Wszędzie go wpychają...

--
[ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:239B ]
[ 13:14:10 user up 13045 days,  1:09,  1 user, load average: 0.94, 0.18, 0.97 ]

  A child of five could understand this. Fetch me a child of five.  -- G. Marx

Data: 2012-01-12 14:13:15
Autor: R.e.m.e.K
Dnia Thu, 12 Jan 2012 13:14:20 +0100, Artur M. Piwko napisał(a):

Na pewno nie kupię tv z androidem. Wszędzie go wpychają...

Ja tak. Wszędzie go wpychają...

Dobre :-) Niestety takze smutne :-(

--
pozdro
R.e.m.e.K

Data: 2012-01-14 00:00:37
Autor: Michal Lukasik
Dnia 10.1.2012, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

TV Samsunga obsługuj± dowolne WWW, ale adresy tych stron trzeba
wprowadzać z pilota, a to nie jest zbyt wygodne.

To może co¶ takiego?
http://www.engadget.com/2011/03/16/samsungs-qwerty-flip-smart-tv-remote-is-official-along-with-new/
--
 _____ __________________________
 \`   Y   (__)  __\`  |  |  |  '/     http://uwolnijlaptopa.pl/

Data: 2012-01-14 06:01:03
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Telewizor od urodzenia z klawiatru± pecetow±

"Michal Lukasik" 1qbzmz14bmzxj$.dlg@smutas.org

[...]

Klawisze s± chyba za małe. NajwyraĽniej to fotka 1:1 -- imo
pisanie na tym nie jest łatwe, choć z innej strony patrz±c,
nie trzeba tym pisać aż poematów. Pozostaje jeszcze problem
wodzenia kursorem po ekranie -- myszka.

Data: 2012-01-14 21:39:30
Autor: Zenek
[...]

To ty masz ten problem bo ja np nie moj samsung smiga z bezprzewodowa klawiatura i mysza bez problemu smutasie.

Data: 2012-01-10 21:43:13
Autor: gadacz
W dniu 2012-01-10 20:44, qwerty pisze:
Sam telewizor peceta w środku nie ma. Peceta musisz dodać.

Czy aby na pewno? Telewizor ma procesor, ram, kartÄ™ graficznÄ…, moĹĽna
podłączyć się przez telnet, obsługuje (po złamaniu) klawiaturę i myszkę,
a takĹĽe kartÄ™ wifi. Grunt to system operacyjny (tv sÄ… na linuxie).

wtrącę się w dyskusję... chcesz powiedzieć, że każdy telewizor idzie tak
"przekręcić"? Tj. inne niż serie "smart" itp.?
Jeśli tak, to wiesz może gdzie nieco więcej o tym temacie piszą?
no i jakie jest ryzyko uszkodzenia telewizora w razie niepowodzenia?
tj. idzie bez problemu przywrócić fabryczny firmware?

pozdr
gadacz

Data: 2012-01-11 08:33:19
Autor: qwerty
Telewizor od urodzenia z klawiatruÄ… pecetowÄ…
UĹĽytkownik "gadacz"  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci grup dyskusyjnych:jei7t2$nnf$1@news.icpnet.pl...
wtrącę się w dyskusję... chcesz powiedzieć, że każdy telewizor idzie tak
"przekręcić"? Tj. inne niż serie "smart" itp.?

Nie, nie każdy. Jednak coraz więcej telewizorów na rynku jest łamanych. Ostatnio zaczęli łamać LG.

Jeśli tak, to wiesz może gdzie nieco więcej o tym temacie piszą?

wyszukiwarka ci pomoĹĽe. :)
Do samsunga to samygo, a do lg to openlgtv.

no i jakie jest ryzyko uszkodzenia telewizora w razie niepowodzenia?

Takie same jak podczas flashowania płyty głównej.

Data: 2012-01-10 21:49:37
Autor: Maciek
begin o nicku qwerty napisał(a) na pl.comp.pecet następujące bzdety:
[...]

MĂłwimy jednak o najnowszych telewizorach z funkcjÄ… korzystania z internetu,
ale inicjator wątku nadmienił, ze to go nie interesuje, bo jest to okrojona
możliwość korzystania z netu.

Data: 2012-01-10 21:06:58
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Telewizor od urodzenia z klawiatru± pecetow±

"Maciek" 4f0c8c09$0$1453$65785112@news.neostrada.pl

Każdy telewizor, je¶li ma wej¶cie takie, jakie twój pecet wyj¶cie z karty
graficznej (hdmi, dvi, d-sub). Sam telewizor peceta w ¶rodku nie ma. Peceta
musisz dodać.

HDMI nie mam w swoich komputerach, ponadto chcę mieć dostęp do netu bez
wł±czania komputera, choć akurat wł±czenie komputera (wybudzenie) trwa
parę sekund. Niestety kablowanie (podł±czanie i odł±czanie) jest już
ponadmiarowo kłopotliwe.

Data: 2012-01-10 21:42:52
Autor: adresss
Telewizor od urodzenia z klawiatruą pecetową
dzis w sieci znalazlem cos takiego jak Lenovo Smart TV z Androidem na
pokladzie. Poczytaj i zdaj relacje.

Mysle, ze za chwile nie bedzie juz innych telewizorow: internet w
pelnym wydaniu, klawiatura i myszka bezprzewodowo a ogladanie tv
bedzie tylko dodatkiem. Tak ja teraz notebook z karta tv.

--
ThinkXtra

Data: 2012-01-10 22:46:19
Autor: atm
On 2012-01-10 21:42, adresss@poczta.pl wrote:
[...]

Jeszcze chwila i bedzie malware na telewizor ;]

Data: 2012-01-12 11:41:55
Autor: krzys2215
On Tue, 10 Jan 2012 22:46:19 +0100, atm <_@vp.pl> wrote:

On 2012-01-10 21:42, adresss@poczta.pl wrote:
[...]

ciekaw jestem, ktora z firm antywirusowych wypusci program do ochrony
TV przed wirusami.

A czy tv ze skypem to kamerke podlacza sie pod usb czy jest wbudowana?
Mozna ja wylaczyc (przelacznikiem mechanicznym)? Boje sie, ze niedlugo
za jej pomoca beda nas podgladac.

Poza tym obecnie mam przeczucie, ze za chwile wszystkie tv z wyjsciem
w siec, beda nasz szpiegowaly co ogladamy....aby spersonalizowac nas
profil ogladacza. Sami sie pchamy w to bagno, jak swinie na rzez (na
facebooka).

Data: 2012-01-12 13:03:59
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Telewizor od urodzenia z klawiatru? pecetow?

<krzys2215@z.pl> 1vdtg718o3d5h4ae67molmn52d9oos4gvo@4ax.com

A czy tv ze skypem to kamerke podlacza sie pod usb czy jest wbudowana?
Mozna ja wylaczyc (przelacznikiem mechanicznym)? Boje sie, ze niedlugo
za jej pomoca beda nas podgladac.

Zaklej foli± aluminiow±. ;) I odł±cz mikrofon. :)

Data: 2012-01-10 23:10:53
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Telewizor od urodzenia z klawiatru1 pecetow1

<adresss@poczta.pl> kh8pg7pimdpuchk6lna7v3qtm7mfdr9j7q@4ax.com

dzis w sieci znalazlem cos takiego jak Lenovo Smart TV z Androidem na
pokladzie. Poczytaj i zdaj relacje.

Mysle, ze za chwile nie bedzie juz innych telewizorow: internet w

I ja tak my¶lę, dlatego chcę jeszcze zaczekać z kupnem telewizora. :)

Data: 2012-01-10 23:17:25
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Telewizor od urodzenia z klawiatru± pecetow±

"Eneuel Leszek Ciszewski" jei0ti$k5r$1@inews.gazeta.pl

[...]

Natchniony tym postem

  "Maciek" 4f0ca461$0$1219$65785112@news.neostrada.pl

  > Mówimy jednak o najnowszych telewizorach z funkcj± korzystania z internetu,
  > ale inicjator w±tku nadmienił, ze to go nie interesuje, bo jest to okrojona
  > możliwo¶ć korzystania z netu.

sprostowuję i wyja¶niam, co następuje:

  Przerabiane telewizory mnie nie interesuj±.

oraz dodaję, że interesuje mnie telewizor już fabrycznie przystosowany
do zwykłej klawiatury. IMO Samsung jest bardzo blisko, ale ja nie chcę
przerabiać we własnym zakresie.

Data: 2012-01-11 00:27:18
Autor: Zenek
[...]

Bo lesiu nic nie trzeba przerabiac podlaczasz klawiature USB i myszke USB i dziala na kazdym nowym samsungu z portem USB i RJ45.

Z pilota wlaczasz klawiature i myszke a pozniej wlaczasz przegladarke Netsurf i juz.

http://wiki.samygo.tv/index.php5/Content_Library_applications_list

te aplikacje uruchamiasz z poziomu normalnego menu nic nie trzeba przerabiac ale zeby o tym wiedziec to trzeba miec mozg zamiast kapusty.

Data: 2012-01-17 06:10:05
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Telewizor od urodzenia z klawiatru± pecetow±

"Zenek" jeihgp$t56$1@news.dialog.net.pl

Bo lesiu nic nie trzeba przerabiac podlaczasz klawiature USB
i myszke USB i dziala na kazdym nowym samsungu z portem USB i RJ45.

MediaMarkt potwierdza słowa Zenusia -- nowe Samsungi tak maj±,
że można do nich doł±czyć klawiaturę via USB. Ciekawe, kiedy
powstan± telewizory z ekranami dotykowymi, w których klepi±c
po ekranie będzie można pisać. Mnie wystarczy taki, do którego
można doł±czyć klawiaturę i myszkę. :)

IMO TV cyfrowa to nieporozumienie! O wiele lepszy byłby
wszędobylski dostęp do inetrnetu za przysłowiow± dychę. :)
BTW -- moje łacze ma 10 miesięcy i zwróciło się w 200%.
Całkowity koszt to:

  240 złotych na dwie hybrydy
  120 złotych na opaski metalowe
      (także te, których nie wykorzystałem)
      rurę plastykow± (mogła być krótsza i tańsza)
      wiertła (nie wszystkie wykorzystałem, nie każde
      połamałem lub zniszczyłem w czasie montażu tych hybryd)
      nakrętki, podkładki, pręt gwintowany, klucze (nie
      tylko ich nie połamałem, ale s± niemal nietknięte)

Czyli razem to 360 złotych, z czego 1/3 to podatki, które odliczyłem.
W czasie 10 miesięcy zapłaciłbym za dostęp do netu 480 złotych i tych
pieniędzy w żaden sposób bym nie odzyskał w formie odliczeń podatkowych.
Zatem na ł±cze wydałem 240 złotych a na dostęp do netu wydałbym przez ten
czas 480 złotych (dwa razy więcej) i na dodatek -- ł±cze nadal działa
a klucze, wiertła, niemal cała rura, czę¶ć pręta, dwie opaski metalowe
itp. drobiazgi -- zostały. :) Została także jaka¶ przygoda i nabyłem
jakiej¶ umiejętno¶ci oraz zrozumiałem, że nie każdy potrafi wiercić. :)

Tu kłaniaj± się mechanicy samochodowi, którzy nie pojmuj±, że przykręcanie
nakrętek czy szpilek mocuj±cych koła samochodu jest swoista sztuk±. :)
Pomiędzy przykręcaniem do drug± i w dwóch etapach (najpierw lekko,
póĽniej ze stosownym momentem 110 NM) jest bardzo ważne. :)

Jak ważne jest prawidłowe umocowanie wiertła? W ,,zwykłej'' (za 31 złotych)
wiertarce udarowej porz±dne mocowanie wiertła warunkuje przewiercenie ¶ciany.
Należy zaciskaj±c wrzeciono użyć każdej jego dziurki (nie jednej) i to tak,
aby po przykręceniu zaczekać kilka minut, po czym dokręcanie powtórzyć.

Metal jest plastyczny, także ten, z którego wykonane jest twarde wiertło,
dlatego po solidnym przymocowaniu wiertła, należy zaciskanie powtórzyć.
W protwipołożnym grube wiertło (15 mm na przykład -- w zabawkowej
wiertarce za 31 złotych) może obrócić się względem wrzeciona w czasie
wiercenia -- i wówczas może zostać uszkodzone oraz może uszkodzić wrzeciono. :)

-=-

Oczywi¶cie można pój¶ć na cało¶ć -- zakupić wiertarkę za kilka tysięcy złotych, :)
dokupić do tego wiertła za kilkaset złotych i mieć ¶więty spokój, bo takie
wiertła po prostu wsuwa się -- maj± stosownie wyfrezowane rowki, dzięki czemu
nie obróc± się nigdy, a co najwyżej zetn±, czy raczej -- ukręc±. :)

Problem w tym, że ja d±żyłem do minimalizacji kosztów, nie za¶ do
,,profesjonalizmu'' i demagogicznego nawoływania z mównicy sejmowej:

 -- Buduję cywilizację życia, dlatego potrzebne jest mi dofinansowanie,
    abym mógł dokończyć me dzieło!!!!

Ł±cze pracuje poprawnie, daj±c zazwyczaj szybko¶ć około 20 Mb/s,
z tym że na dziesięciolecie ;) dało chwilow± szybko¶ć sięgaj±c±
aż niemal 30 Mb/s. Tego dnia i dostawca usług (dostępu do netu)
był łaskawy, bo szybko¶ć z netem ograniczało już tylko to ł±cze
i wynosiła ona przez długi czas wła¶nie około 20 Mb/s. :)

[...]

Ptaki maj± mózgi czy ptasie móżdżki?

-=-

Dziękuję za informacje. :) Jaki model telewizora Samsunga polecasz? Interesuje
mnie przek±tna rzędu 40 cali. :) Chcę mieć dobr± jako¶ć wy¶wietlacza, jako że
chcę na tym telewizorze ogl±dać także fotki, które zamierzam obrabiać notebookiem. :)
Na razie nie mam notebooka z wyj¶ciem HDMI i na razie nie chcę takiego kupować.
Ł±czno¶ć WiFi nie jest konieczna -- mogę bez trudu podci±gn±ć drucik do telewizora
i poł±czyć ów telewizor z netem via RJ45. :) Na razie mam zwykle szybko¶ć do siebie
rzędu 7 Mb/s (w nocy bywa kilka razy więcej) ale w przyszło¶ci szybko¶ć ta może
wzrastać. :) W razie potrzeby wymienię hybrydy pracuj±ce w częstotliwo¶ci 2.4 GHz
na takie, które pracuj± w częstotliwo¶ci 5 GHz -- wła¶nie pojawiły się w ofercie
TPlinka. Trudno zgadn±ć, jak± szybko¶ć dadz±, ale zapewne ponad 60 Mb/s. Mam
nadzieję tak±, że będ± tanie. I Strefa Fresnela dla 5 GHz jest mniejsza,
zatem nowe hybrydy będ± mogły wisieć w tym samym miejscu. :)

Data: 2012-01-11 17:44:48
Autor: R.e.m.e.K
Dnia Tue, 10 Jan 2012 19:41:51 +0100, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

[...]

Mam od miesiaca TV Panasonic Viera, co prawda tego nie sprawdzalem
organoleptycznie, ale pisza, ze (ostatnie zdanie szczegolnie, ale wklejam
calosc dla kontekstu):

"Być może wiesz już o unikalnej funkcji telewizorów Panasonic VIERA Connect.
Zapewnia ona dostęp do YouTube™, Eurosportu™, sieciowych albumów Google’s
Picasa™ oraz wielu innych nowych usług bezpośrednio za pomocą telewizora
VIERA. Jest to tak łatwe jak naciśnięcie pojedynczego przycisku, po
podłączeniu telewizora do szerokopasmowego łącza internetowego za
pośrednictwem kabla Ethernet lub sieci WLAN. A teraz usługa ta pozwala na
jeszcze więcej! Możesz spersonalizować swój własny interfejs wykorzystują do
21 różnych, charaktery-stycznych dla danego kraju aplikacji lub wykonywać
połączenia wideo Skype bezpośrednio na ekranie telewizyjnym. Podłącz
klawiaturę do gniazda USB i już możesz pisać wiadomości dla swoich
przyjaciół"

--
pozdro
R.e.m.e.K

Data: 2012-01-11 18:40:36
Autor: marfi
Użytkownik "R.e.m.e.K" <go@dev.null> napisał w wiadomości news:etb9gay63o8z$.dlghell.heaven...
[...]

  Ale aby wejść do Viera Connect trzeba uĹĽyć pilota...
  Chyba tylko dlatego aby  mogli sprzedać nowsze telewizory z obsĹ‚ugÄ… klawiatury przed wejĹ›ciem do Viera coĹ›tam :(

  A moĹĽe jest jakaĹ› tajemnicza kombinacja, ktĂłra pozwoli za pomocÄ… klawiatury USB wejść do Viera coĹ›tam lub zmienić kanaĹ‚?
  Albo klawiatura USB panasonic viera za jedyne $350?

--
marfi

Data: 2012-01-11 19:00:56
Autor: R.e.m.e.K
Dnia Wed, 11 Jan 2012 18:40:36 +0100, marfi napisał(a):

[...]

Nie za bardzo kumam problem, klik na pilocie boli czy co?

  A moĹĽe jest jakaĹ› tajemnicza kombinacja, ktĂłra pozwoli za pomocÄ… klawiatury USB wejść do Viera coĹ›tam lub zmienić kanaĹ‚?

Nie wiem, nie podlaczalem jeszcze klawiatury.

  Albo klawiatura USB panasonic viera za jedyne $350?

To chyba bylaby przesada, zeby glupia klawiatura kosztowala 1/3 ceny 50''
TV, az sprawdze.

--
pozdro
R.e.m.e.K

Data: 2012-01-11 19:16:42
Autor: marfi
Użytkownik "R.e.m.e.K" <go@dev.null> napisał w wiadomości news:nlhej7z2ucgg$.dlghell.heaven...
[...]

klawiatury przed wejściem do Viera cośtam :(

Nie za bardzo kumam problem, klik na pilocie boli czy co?

  UĹĽywam pilota Panasonic TYLKO do wĹ‚Ä…czenia TV - potem uĹĽywam juĹĽ innego.
  Aby wĹ‚aczyć Viera coĹ›tam i uĹĽyć klawiatury musze iść po pilota Panasonic bo nie moĹĽna (albo nie wiem jak) tego zrobić z klawiatury?
  Po naciĹ›niÄ™ciu "Esc" (z rozpÄ™du) na klawiaturze znowu trzeba szukać pilota...

--
marfi

Data: 2012-01-11 19:39:38
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Telewizor od urodzenia z klawiatru± pecetow±

"marfi" 4f0dd20d$0$1261$65785112@news.neostrada.pl

 Używam pilota Panasonic TYLKO do wł±czenia TV - potem używam już innego.
 Aby właczyć Viera co¶tam i użyć klawiatury musze i¶ć po pilota Panasonic bo nie można (albo nie wiem jak) tego zrobić z klawiatury?
 Po naci¶nięciu "Esc" (z rozpędu) na klawiaturze znowu trzeba szukać pilota...

Mnie by to nie przeszkadzało. Problem w tym, czy ten telewizor naprawdę
współpracuje ze zwykł± klawiatur± PeCetow±. Czy mogę adres w przegl±darce
wprowadzić z klawiatury. ZTCW -- tam nie ma w ogóle żadnej przegl±darki
internetowej a jedynie jest możliwo¶ć uruchamiania czego¶ z wybranych
stron WWW -- ipla czy iplexu itp...

Data: 2012-01-11 19:57:47
Autor: marfi
Telewizor od urodzenia z klawiatru± pecetow±
Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console> napisał w wiadomo¶ci news:jekl1f$t6p$1inews.gazeta.pl...

[...]

  Przegl±darki brak - z wynalazków używałem tylko youtube - tania klawiatura USB tam działa.

--
marfi

Data: 2012-01-11 20:21:12
Autor: Zenek
[...]

Tak jak napisalem wczesniej dowolny samsung z USB i RJ45 jesli to do twojej zakutej łepetyny dociera.

Działa z dowolna klawiatura i mysza USB nawet taka bezprzewodowa po blutucie.

Data: 2012-01-11 19:30:54
Autor: MC
Telewizor od urodzenia z klawiatru± pecetow±
Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console> napisał w wiadomo¶ci news:jei0ti$k5r$1inews.gazeta.pl...
[...]

Panasoniki i nowe, niekoniecznie przerabiane Samsungi. Pierwsze nie maj± przegl±darki, drugie już tak.

Data: 2012-01-14 08:59:54
Autor: Martin Fox
[...]

Philipsy z serii PLH66xx jesli dobrze pamietam :)

--
Martin Fox

Telewizor od urodzenia z klawiatru± pecetow±