Telewizor - prośba o doradzenie

Data: 2010-01-10 16:15:20
Autor: pawell32
Telewizor - prośba o doradzenie
W dniu 10.01.2010 15:19, MK pisze:
Przeglądam w necie telewizory. Interesują mnie takie w przedziale cenowym
2-3kPLN. Przekątna ok 40". Ale jest ich tam setki jeśli nie tysiące i już
mam obłęd w oczach. Znalazłem pasujący mi model  SONY Bravia LCD KDL-40P5600
w cenie ok. 2600PLN. Czy jest to dobry wybór czy można kupić coś lepszego w
tym przedziale cenowym?
Z góry dziękuję :)

dobry.
w tym przedziale kupisz także innych marek.
podobnie jak tą tylko bez dodatkowego wyposażenia
tj. sieć.

--
pozdrawiam. pawell32
fedora 11, gnom, compiz-fusion