Telewizor - prośba o doradzenie

Data: 2010-01-11 17:50:38
Autor: Adoks
Telewizor - prośba o doradzenie

Użytkownik "MK" <xyzqwerty@onet.eu> napisał w wiadomości news:hicnll$o9u$1news.onet.pl...
Przeglądam w necie telewizory. Interesują mnie takie w przedziale cenowym
2-3kPLN. Przekątna ok 40". Ale jest ich tam setki jeśli nie tysiące i już
mam obłęd w oczach. Znalazłem pasujący mi model  SONY Bravia LCD KDL-40P5600
w cenie ok. 2600PLN. Czy jest to dobry wybór czy można kupić coś lepszego w
tym przedziale cenowym?
Z góry dziękuję :)

Samsung 37" lub 40" serii B650, ma wszystko co na dzień dzisiejszy mieć powinien
odbiornik TV, w tym przedziale cenowym jest "The Best"
-= Adoks =-

Telewizor - prośba o doradzenie