Telewizor - prośba o doradzenie

Data: 2010-01-10 12:01:44
Autor: MK
Telewizor - prośba o doradzenie
Przeglądam w necie telewizory. Interesują mnie takie w przedziale cenowym
2-3kPLN. Przekątna ok 40". Ale jest ich tam setki jeśli nie tysiące i już
mam obłęd w oczach. Znalazłem pasujący mi model  SONY Bravia LCD KDL-40P5600
w cenie ok. 2600PLN. Czy jest to dobry wybór czy można kupić coś lepszego w
tym przedziale cenowym?
Z góry dziękuję :)

Data: 2010-01-10 14:50:28
Autor: Big Jack
Telewizor - prośba o doradzenie
W wiadomości
*MK* napisał(-a):

[...]

Nie lepiej było zapytać na pl.rec.telewizja?

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2010-01-10 15:14:46
Autor: MK
Telewizor - prośba o doradzenie

Nie lepiej było zapytać na pl.rec.telewizja?

się okaże ;)

Data: 2010-01-10 15:46:18
Autor: Krzysztof 45
MK napisał(a):
Nie lepiej było zapytać na pl.rec.telewizja?
się okaże ;)
Przerabiałem temat kilka miesięcy temu i padło na PANASONIC TX-P42S10E i po tych kilku miesiącach nie widze minusów, jestem zadowolony.
Podpiąłem do niego XTREAMER HD Player i jest bajka :)
--
Krzysiek

Data: 2010-01-10 21:29:11
Autor: Kapsel
Sun, 10 Jan 2010 15:46:18 +0100, Krzysztof 45 napisał(a):

[...]

Mam coś podobnego (bodaj zamiast S jest U w nazwie) i też jest ok. Trochę
bzyczy z tyłu jak jest cicho, ale nie jest to jakieś szczególnie drażniące.

Jak tylko dojdę jak ustawić większe niż 50hz odświeżanie po spięciu z
komputerem to będzie git :)

--
Kapsel
  http://kapselek.net

Data: 2010-01-11 08:36:33
Autor: Krzysztof 45
Kapsel napisał(a):
Mam coś podobnego (bodaj zamiast S jest U w nazwie) i też
jest ok. Trochę bzyczy z tyłu jak jest cicho, ale nie
jest to jakieś szczególnie drażniące.
U mnie to buczenie jest bardzo minimalne i tylko w sytuacji
gdy obraz biały i bardzo cicho w pokoju, ale w tedy to chłodzenie XTREAMERa jest głośniejsze :)
Jak tylko dojdę jak ustawić większe niż 50hz odświeżanie
po spięciu z komputerem to będzie git :)
A tu to zależy od Twojej karty graficznej w kompie.
--
Krzysiek

Data: 2010-01-11 09:51:57
Autor: Kapsel
Mon, 11 Jan 2010 08:36:33 +0100, Krzysztof 45 napisał(a):

Jak tylko dojdę jak ustawić większe niż 50hz odświeżanie
po spięciu z komputerem to będzie git :)
A tu to zależy od Twojej karty graficznej w kompie.

No jakaś taka niby w miarę jeszcze współczesna (radeon 9600), pamiętam że
jak miałem kiedyś monitor CRT to wyciągał 100hz. Pewnie sterowniki trza
znaleźć jakieś.

--
Kapsel
  http://kapselek.net

Data: 2010-01-12 06:32:54
Autor: Kane
Telewizor - prośba o doradzenie
No jakaś taka niby w miarę jeszcze współczesna (radeon 9600), pamiętam że
jak miałem kiedyś monitor CRT to wyciągał 100hz. Pewnie sterowniki trza
znaleźć jakieś.

A moze trzeba przeczytac instrukcje do tego LCD (szczegolnie w kwesti ile hz ma byc ustawione).

Kane

Data: 2010-01-12 11:48:45
Autor: Kapsel
Tue, 12 Jan 2010 06:32:54 +0100, Kane napisał(a):

[...]

To plazma jest ;)
Instrukcję przeglądałem, ale temat gdzieś zarzuciłem, faktycznie trzeba się
zainteresować... podpytałbym Was wygodnicko, ale NTG to jeśli nie rozwiążę
sam, pójdę geeków pytać. --
Kapsel
  http://kapselek.net
  kapsel(malpka)op.pl

Data: 2010-01-11 12:38:55
Autor: Jacek Osiecki
Dnia Sun, 10 Jan 2010 15:46:18 +0100, Krzysztof 45 napisał(a):
MK napisał(a):
Nie lepiej było zapytać na pl.rec.telewizja?
się okaże ;)
Przerabiałem temat kilka miesięcy temu i padło na PANASONIC TX-P42S10E i po tych kilku miesiącach nie widze minusów, jestem zadowolony.

Wszystko OK, ale IMHO nie warto kupować full-HD. Z odległości 3.5m ciężko
będzie dostrzec różnicę między 720p a 1080i/p, a różnica w cenie zauważalna
(w zużyciu energii też, choć to akurat mało istotne)... Dodatkową kwotę
lepiej zainwestować w pozostałe elementy kina domowego :)

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2010-01-11 18:53:30
Autor: Grzegorz Janoszka
On 11-1-2010 13:38, Jacek Osiecki wrote:
[...]

A oglądałeś filmy w full-HD? Blue-ray coraz bardziej tanieje, byle głupia konsola do gier go ma. Potem można sobie pluć w brodę, że ma się kiepską rozdzielczość. Jak kupuje się TV na rok lub mniej, to może być tylko HD-ready, jak na dłużej, to powinien być full-HD.

Ja polecam LED LCD, bo tu jakość może wgniatać w fotel, jednakże to inna półka cenowa i autor wątku raczej z tej rady nie skorzysta.

--
Grzegorz Janoszka

Data: 2010-01-11 20:21:53
Autor: Big Jack
*Grzegorz Janoszka* napisał(-a):

Ja polecam LED LCD, bo tu jakość może wgniatać w fotel, jednakże to inna
półka cenowa i autor wątku raczej z tej rady nie skorzysta.

To jak już mowa o jakości, to możesz wskazać tv LCD z RGB LED, a nie Edge LED?

Data: 2010-01-11 20:51:13
Autor: Jacek Osiecki
Dnia Mon, 11 Jan 2010 18:53:30 +0100, Grzegorz Janoszka napisał(a):
[...]
A oglądałeś filmy w full-HD?

Tak, oglądałem.
I może gdybyś się uparł to na stopklatce byłbyś w stanie zauważyć
różnice między 1080p a 720p - już pomijając nawet to że 720p50 jest znacznie
lepsze od 1080p24 które masz na bluray (o 1080i litościwie nie wspomnę :)

Blue-ray coraz bardziej tanieje, byle głupia konsola do gier go ma.

Gorzej z filmami, te nadal mają absurdalne ceny :)

Potem można sobie pluć w brodę, że ma się kiepską rozdzielczość.

Nie ma co pluć sobie w brodę, rozdzielczość jest w sam raz. Gdybym kupował
plazmę 65" i oglądał ją z 3 metrów to zakup fullHD miałby sens - ale mowa
z reguły o znacznie mniejszych przekątnych i większych odległościach.

Jak kupuje się TV na rok lub mniej, to może być tylko HD-ready, jak na dłużej, to powinien być full-HD.

Bzdura, tym bardziej że z czasem to wzrok się pogarsza a nie poprawia ;)
Już nie mówiąc o tym że teraz telewizorów nie kupuje się na dłużej - tak LCD
jak i plazmy mają swoje wady i jak już nowsze technologie wejdą na rynek to
ludzie ceniący jakość będą musieli zmienić sprzęt. No i do tego nie można
zapominać o fakcie że wytrzymujące 20 lat trinitrony to już przeszłość -
teraz się produkuje zabawki na kilka sezonów - byle taniej, byle się zepsuło
jak najszybciej po zakończeniu gwarancji ;)

Ja polecam LED LCD, bo tu jakość może wgniatać w fotel, jednakże to inna półka cenowa i autor wątku raczej z tej rady nie skorzysta.

LED LCD z local dimming może dopiero konkurować z plazmą, a i tak nie zawsze
wygra ;)

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2010-01-11 22:15:25
Autor: Grzegorz Janoszka
On 11-1-2010 21:51, Jacek Osiecki wrote:
[...]

Taaaa... Plazma wygra, bo bierze tyle prądu, co 10 LED LCD tych samych rozmiarów :)  Ja tam sobie chwalę LED LCD, jakość obrazu rewelacyjna.

--
Grzegorz Janoszka

Data: 2010-01-11 21:56:16
Autor: Jacek Osiecki
Dnia Mon, 11 Jan 2010 22:15:25 +0100, Grzegorz Janoszka napisał(a):
[...]

Bez kozery napisz 500, ładniej będzie wyglądało (i równie bzdurnie :P)

Ja tam sobie chwalę LED LCD, jakość obrazu rewelacyjna.

A ja sobie chwalę plazmę, jak się nie chce włączać buczącego dekodera to
można sobie normalnie zmieniać kanały jednym pilotem :> nie ryzykując przy
tym torsji na widok obrazu z kablówki na tv LCD :)

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2010-01-17 11:56:35
Autor: Maciej S.
Telewizor - prośba o doradzenie

Ja polecam LED LCD, bo tu jakość może wgniatać w fotel, jednakże to inna półka cenowa i autor wątku raczej z tej rady nie skorzysta.

Super wygląda na programach testowych w supermarketach. Ale i tam widać że smużą - nie dają rady przy szybszych ruchach.
Jeszcze parę lat.

MS

Data: 2010-01-10 15:49:02
Autor: CeZ__134
[...]

Co nie kupisz bedzie dobre :) Jakosci obrazu i tak nie uzyczysz na zwyklej osiedlowej kablowce :) Ja mam jakas kablowke osiedlowa ( nie wiem skad maja sygnal wyjsciowy ) ale musialem w tv powylaczac wszystkie ``ulepszenia`` zeby miec ``sensowny`` obraz :) Tak ze, jak nie planujesz dekodera HD to bierz ten tv ktory bedzie Ci sie podobac :) Tylko jedno ale, pamietaj aby mial  mpeg-4 i tuner tv :)

pozdrawiam

CeZ__134

Data: 2010-01-11 00:11:35
Autor: Bastion

Użytkownik "MK" <xyzqwerty@onet.eu> napisał w wiadomości news:hicc26$pdg$1news.onet.pl...
[...]

Szukalbym czegos energooszczednego, TV kupujesz na
pare lat. Oszczednosci z energii przekladaja sie w konkretne sumy.
Tak szybko liczac, to jezeli kupisz oszczedny odbiornik to
za 10 lat z oszczednosci bedzie Cie stac na fajne wczasy.

Data: 2010-01-11 08:24:56
Autor: Krzysztof 45
Bastion napisał(a):
Tak szybko liczac, to jezeli kupisz oszczedny odbiornik to
za 10 lat z oszczednosci bedzie Cie stac na fajne wczasy.

Oczywiście 42 cale na 15, motor na skuter, owczarka na
pekińczyka, lodówkę 1,7m na taką co sie pod stałom schowa,
czjnik elektryczny do śmieci, lampy na naftowe, kablówkę na
naziemną, ... itd, itd...
To już za dwa latka pojedzie i to z całą rodziną ;)

ROTFL

--
Krzysiek

Data: 2010-01-12 00:02:50
Autor: Bastion
> [...]
naziemną, ... itd, itd...
To już za dwa latka pojedzie i to z całą rodziną ;)

Bez przesady, czasy sa niepewne i odrobina roztropnosci
finansowej napewno nie zaszkodzi?

Data: 2010-01-12 00:28:12
Autor: Krzysztof 45
Bastion napisał(a):
Bez przesady, czasy sa niepewne i odrobina roztropnosci
finansowej napewno nie zaszkodzi?
To lepiej zaproponować rzucenie fajek, zdrówka przybędzie i 10 zł każdego dnia w słoiczku.
Ile to bedzie po dziesieciu latach?  36,600,00zł? To juz Majorka z rodziną:)

--
Krzysiek

Data: 2010-01-11 08:33:52
Autor: Kane
Telewizor - prośba o doradzenie
Tak szybko liczac, to jezeli kupisz oszczedny odbiornik to
za 10 lat z oszczednosci bedzie Cie stac na fajne wczasy.

A wolno liczac to mozesz nas oswiecic jak do tego doszedles ?

Pozdrawiam

Kane

Data: 2010-01-11 12:44:09
Autor: Jacek Osiecki
Dnia Mon, 11 Jan 2010 00:11:35 +0100, Bastion napisał(a):
[...]

ROTFL, dobry żart :)
A jeszcze lepiej kupić blok rysunkowy i kredki, będzie jeszcze oszczędniej.

Tak na serio, to jeśli zamierzasz oglądać nie tylko blueray/ps3 i cyfrową
kablówkę, najlepiej wziąć plazmę. Nawet analogową kablówkę da się bez
większego bólu oglądać - przy LCD wygląda koszmarnie.

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2010-01-11 23:58:19
Autor: Bastion

Użytkownik "Jacek Osiecki" <joshua@ceti.pl> napisał w wiadomości news:slrnhkm78p.kj6.joshuatau.ceti.pl...

A jeszcze lepiej kupić blok rysunkowy i kredki, będzie jeszcze oszczędniej.

Tnij troche cytaty, bo nie wiadomo komu odpowiadasz.
Latwo brac kredyty tylko potem ciezko je splacac.
Zwracam uwage, ze juz w czasie planowania inwestycji,
trzeba sie liczyc bardzo powaznie z jej kosztami.

Data: 2010-01-12 21:36:57
Autor: Jacek Osiecki
Dnia Mon, 11 Jan 2010 23:58:19 +0100, Bastion napisał(a):
[...]

Inwestycji? Mowa o telewizorze, nie o fabryce... :)

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2010-01-13 22:10:25
Autor: Bastion

Inwestycji? Mowa o telewizorze, nie o fabryce... :)

Wedlug wiki:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Inwestycja
Inwestycja to nakład gospodarczy na tworzenie lub zwiększanie majątku
trwałego.

Data: 2010-01-14 09:30:19
Autor: Kane
Telewizor - prośba o doradzenie
Wedlug wiki:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Inwestycja
Inwestycja to nakład gospodarczy na tworzenie lub zwiększanie majątku
trwałego.

Według wiki to jest tak (zreszta kolosalny skrot myslowy wywodzacy sie z zdawkowego potraktowania tematu na wiki i jeszcze obcietego cytowaniem jednego zdania). Ale jak juz wiki - to wiki ! Według logiki to jest tak:

http://pl.wikipedia.org/wiki/Konsumpcja

Mowienie o zakupie tv w gospodarstwie domowym w kontekscie 'inwestycji' jest tak samo powazne jak mowienie "zainwestowalem 16zł w wołowine w promocji, zrobie gulasz".

Polecam jakakolwiek lekture w temacie a nie tylko wiki ;)

Pozdrawiam

Kane

Data: 2010-01-16 17:59:38
Autor: Bastion
Telewizor - prośba o doradzenie

Użytkownik "Kane" <kane@arymateya.pl> napisał w wiadomości news:himlbm$dmt$1nemesis.news.neostrada.pl...
Wedlug wiki:

http://pl.wikipedia.org/wiki/Konsumpcja

Mowienie o zakupie tv w gospodarstwie domowym w kontekscie 'inwestycji' jest tak samo powazne jak mowienie "zainwestowalem 16zł w wołowine w promocji, zrobie gulasz".

Telewizory, glownie duze plazmy kupuje sie rowniez
na potrzeby firm/korporacji (np. w mojej firmie).
W tym wypadku bedzie to chyba inwestycja a nie gulasz w promocji?
;)

Data: 2010-01-17 13:03:13
Autor: Jacek Osiecki
Dnia Sat, 16 Jan 2010 17:59:38 +0100, Bastion napisał(a):
[...]

Z reguły w takich wypadkach jest to tylko bardziej efektowne marnowanie
pieniędzy, przy czym same plazmy to pikuś przy cenach do telekonferencji
w trybie HD czy nawet HD-Ready ;)

Nie zmienia to faktu, że nie warto się bawić w LCD i póki co trza wziąć
plazmę jeśli się ceni jakość obrazu.

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2010-01-18 11:11:36
Autor: Kane
[...]

Nie wnikam (ja taki wydatek mam jako koszt - wyposazenie sali prezentacyjnej: stworzenie całej takiej sali, to bym nazwał INWESTYCJĄ ale nie zaglębiajmy sie juz tak w semantyke) ale tematyka grupy sugeruje wykorzystanie w DOMu i w takim kontekscie sie tu pisze.

Pozdrawiam

Kane

Data: 2010-01-19 21:51:59
Autor: Bastion

Użytkownik "Kane" <smaptrap@spamtrap.pl> napisał w wiadomości news:hj1cpt$1lv$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]
Miejsce zameldowania to dobre miejsce do
prowadzenia dzialalnosci gospodarczej:)
Kupno tv do domu w tym wypadku bedzie inwestycja?

Data: 2010-01-12 06:46:57
Autor: Kane
Telewizor - prośba o doradzenie
w cenie ok. 2600PLN. Czy jest to dobry wybór czy można kupić coś lepszego w
tym przedziale cenowym?

One sa wszystkie porownywalne.
Nie piszesz do czego ci ten TV konkretnie wiec nie wiadomo jakie masz potrzeby. Teoretycznei wiec mozesz kupic jakikolwiek.

Jesli w tej cenie zmiesci sie full-hd, bierz full-hd. Jesli nie a budzet jest okreslony - bierz  hd-ready i tyle. Zwroc uwage by byl mpeg4 tuner.
Kolejny czynnik ktory bym na Twoim miejscu uwzglednil to gwarancja: bierz taki ktory ma 5 lat gwarancji (jesli akurat sa dostepne okresowe promocje, np Sony mialo, nie wiem czy trwa nadal). No i mozesz zwrocic uwage czy ci sie obudowa podoba :) I tyle: tyle jest istotnych czynnikow przy zakupie taniego TV do domu jesli sie ma niesprecyzowane dokladnie potrzeby. Prawda ze proste ? ;) Kupujesz tani TV, nie wydajesz na niego 8000-20000PLN by o tym myslec jak o ostatnim TV w najblizszym dziesiecioleciu jaki kupisz. :)

Pozdrawiam

Kane

Data: 2010-01-12 09:41:45
Autor: Krzysztof 45
Kane napisał(a):
Jesli w tej cenie zmiesci sie full-hd, bierz full-hd.
Jesli nie a budzet jest okreslony - bierz  hd-ready i
tyle.
Jeszcze uwzględnił bym czy ma wejscie USB i czy nie.

Ja w swoim USB nie potrzbuje bo mam podłączony przez HDMI
XTREAMER do odtwarzania plików mkv ale mój brachol na to
patrzył i kupił jakiegoś samsunga, i ten samsung odtwarza mu
mkv przez podlaczony zewnetrzny dysk.

W takiej sytuacji odpada zakup oddzielnego urzadenia do
odtwarzania filmow w HD. Zawsze to pare stówek w kieszeni.

--
Krzysiek

Data: 2010-01-12 18:28:15
Autor: Grzegorz Janoszka
On 12-1-2010 9:41, Krzysztof 45 wrote:
[...]

Zgadza się, tylko że niektóre TV mają USB, a prawie żadnych kodeków - zdjęcia obejrzysz, a filmów niewiele. Trzeba dokładnie sprawdzić, czy odtworzy divx, mkv itp. Często TV pokazuje mkv, ale głosu do niego nie potrafi rozkodować :)
Miły jest też port ethernet w TV - można wtedy łatwo streamować filmy z komputera albo mieć youtube/flickr/inne w TV.

--
Grzegorz Janoszka

Data: 2010-01-12 21:22:49
Autor: MK
Telewizor - prośba o doradzenie

Nie piszesz do czego ci ten TV konkretnie wiec nie wiadomo jakie masz
potrzeby. Teoretycznei wiec mozesz kupic jakikolwiek.

szczerze?
Ja ogladam wiadomości/fakty, dzieci bajki. Małżonka nawet nie wiem może
jakiś serial jak mnie nie ma ;) Raz w tygodniu, może na dwa tygodnie, trafi
się film jakiś w TV.
Jak to nazywam filmy "laptopowe" ogladam na rzutniku (pewnie kilka razy do
roku).
Póki co mam kablówkę, ale w tym roku przeprowadzam sie do domu. A co tam
będę miał to nie mam pojęcia.
No a muszę kupić bo stary, więcej jak 15 lat, soniacz się zepsuł :(

Data: 2010-01-12 20:54:46
Autor: vojciech
Telewizor - prośba o doradzenie
Hej,

Też mam obecnie ten problem. Jeśli masz dużo czasu, to zaglądnij tu:
http://hdtv.com.pl/forum/index.php

Tutaj masz dosyć ciekawy artykuł:
http://hdtv.com.pl/forum/showthread.php?t=16409

Przede wszystkim musisz wiedzieć do czego będzie Ci potrzebny tv. Wbrew pozorom te tańsze modele dosyć mocno różnią się, jeżeli chodzi o wyświetlanie obrazu ze słabego sygnału (np. kablówka analogowa).

Ja zamierzam kupić tv na dniach i coraz mocniej skłaniam się ku plazmom Panasonica (ktoś już tu wcześniej chwalił). Głównie dlatego, że do końca stycznia Panasonic ma promocję (5 lat gwarancji, poszukaj szczegółów bo trzeba się zarejstrować czy coś w tym stylu).

Data: 2010-01-12 21:07:44
Autor: robertcb
[...]

po co tyle wydawać?

zobacz ile jest telewizorów o niewiele mniejszej przekątnej

http://www.allegro.pl/19174_kineskopowe.html?
id=19174&shops=0&hide_categories_form=0&state=0&city=&distance=1&postcode=&view
=gtext&order=t&buy=0&listing_sel=2&listing_interval=7&price_from=&price_to=800&
change_view=Poka%C5%BC&a_enum%5B44%5D=all&a_text_f%5B194%5D%5B0%5D=30&a_text_f%
5B194%5D%5B1%5D=&a_enum%5B195%5D=all&a_enum%5B1447%5D=all

a i cena jest 3-cyfrowa....

Data: 2010-01-14 09:37:47
Autor: Misiek
Telewizor - prośba o doradzenie
W najnowszym PC-Wordzie znajdziesz "poradnik" dotyczacy zakupu telewizora, wszystkie "za i przeciw" plazmie czy LCD-ku, rowniez podswietlanym  ledami (Samsung nazywa to telewizorem LED series 7)

Data: 2010-01-18 00:22:54
Autor: BQB
MK pisze:
[...]

Ja ostatnio kupiłem Samsung LE32B550 i jestem mile zaskoczony jakością obrazu na sygnale z kablówki osiedlowej, mój monitor LCD 19" wstydzi się czerni i jakości obrazu, którą ten TV daje, dźwięk też jest OK. TV, jak wiele innych, choć ładny. Jedna rzecz, która mnie zachwyciła po zakupie, a na co nie zwracałem uwagi - to pilot - takiego super pilota nie miałem nigdy w ręce, leży elegancko, wszystko łatwo dostępne, wspaniale wyważony pilot. Proszę sobie sprawdzić w sklepie.

Data: 2010-01-18 01:23:54
Autor: dj
Telewizor - prośba o doradzenie
proponuję jednak plazmę jak pooglądasz i porównasz to powinieneś
zobaczyć różnicę . poproś tylko aby pokazano Ci te same źródła na
różnych telewizorach i żeby było to kilka różnych źródeł. :-) Popatrz
na ciemne miejsca i miejsca gdzie płynnie przechodzą kolory niebo,
obłoki, wodę i twarze :-) Różnicę między hdready i full hd też
zobaczysz :-)) ale raczej na dobrym sygnale testuj przy kiepskim
możesz uważać że HD ready lepsze ;-)) :-))
Co do zużycia energii nie ekscytuj się tak bardzo są porównywalne. LCD
daje tyle samo prawie cały czas plazma ma dużą zmienność poboru prądu
średnio zużywają podobne ilości. Trwałość zbliżona nie wierz w to że
plazma zaraz się wypali tak było kiedyś teraz czasem plazma wytrzymuje
dłużej niż LCD.
Jeśli chodzi o plazmę polecam Panasonica najkorzystniejszy stosunek do
ceny dla 42"  to seria S10, najlepsze jakość i wyposażenie to seria V
(nagroda na EISA) między tym seria G10 i G15 jakość ciut lepsza niż w
serii S ale cena jakieś 800 do 1500 wyżej :-) ale i tak ciągle taniej
niż seria V :-))
Serie U to HD ready więc raczej daruj sobie.
Telewizor kupujesz jednak na lata a nigdzie postęp nie idzie tak
szybko jak w elektronice.
Przypomnij sobie kiedy usłyszałeś o DVD i jak wydawało Ci się to
niedostępne a teraz jest prawie wszędzie za chwilę będzie to samo z
Blue-ray czy co tam nowego wymyślą więc o sygnał dobrej jakości się
nie martw :-))

pozdrawiam

DJ

Telewizor - prośba o doradzenie