Telewizor - prośba o doradzenie

Data: 2010-01-12 20:54:46
Autor: vojciech
Telewizor - prośba o doradzenie
Hej,

Też mam obecnie ten problem. Jeśli masz dużo czasu, to zaglądnij tu:
http://hdtv.com.pl/forum/index.php

Tutaj masz dosyć ciekawy artykuł:
http://hdtv.com.pl/forum/showthread.php?t=16409

Przede wszystkim musisz wiedzieć do czego będzie Ci potrzebny tv. Wbrew pozorom te tańsze modele dosyć mocno różnią się, jeżeli chodzi o wyświetlanie obrazu ze słabego sygnału (np. kablówka analogowa).

Ja zamierzam kupić tv na dniach i coraz mocniej skłaniam się ku plazmom Panasonica (ktoś już tu wcześniej chwalił). Głównie dlatego, że do końca stycznia Panasonic ma promocję (5 lat gwarancji, poszukaj szczegółów bo trzeba się zarejstrować czy coś w tym stylu).

Telewizor - prośba o doradzenie