Telewizor z ipla

Data: 2012-07-05 16:55:47
Autor: Markoo
Telewizor z ipla
Jaki możecie polecić telewizor który będzie miał aplikacje IPLA ?
Dziękuje za odpowiedzi

Data: 2012-07-05 15:37:25
Autor:
Telewizor z ipla
Markoo <markossa2@gazeta.pl> napisał(a):
Jaki możecie polecić telewizor który będzie miał aplikacje IPLA ?
Dziękuje za odpowiedzi

Samsung ES5500

Data: 2012-07-05 17:07:54
Autor: Piter
Telewizor z ipla
W dniu 2012-07-05 16:55, Markoo pisze:
Jaki możecie polecić telewizor który będzie miał aplikacje IPLA ?
Dziękuje za odpowiedzi

na chuj ci ta ipla, kup cos z porzadnym dekoderem satelitarnym.

Data: 2012-07-05 21:55:17
Autor: MM
Telewizor z ipla
Dnia 05-07-2012 o 16:55:47 Markoo <markossa2@gazeta.pl> napisał(a):

Jaki moÂżecie poleciĂŚ telewizor ktĂłry bĂŞdzie miaÂł aplikacje IPLA ?
DziĂŞkuje za odpowiedzi

Za 500zł kup sobie odtwarzacz blueray samsunga, będzie ipla i nie tylko...
a wtedy telewizor jaki się chce...

Data: 2012-07-05 22:52:09
Autor: nom
Telewizor z ipla

Użytkownik "MM" <kontogrupz@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:op.wgzoafw1pq3u2rtech...

Za 500zł kup sobie odtwarzacz blueray samsunga, będzie ipla i nie tylko...
a wtedy telewizor jaki się chce...

A ten odtwarzacz ma dekoder DVB-T?

Data: 2012-07-06 06:11:35
Autor: pawell32
Telewizor z ipla
W dniu 2012-07-05 21:55, MM pisze:
[...]

pytał o tv, a nie dodatkowy klocek.
poza tym po co br skoro może podłączyć dysk
lub oglądać po sieci?

--
pozdrawiam.  pawell32
OpenSuse 12.1 - power of linux

Data: 2012-07-06 06:10:10
Autor: pawell32
Telewizor z ipla
W dniu 2012-07-05 16:55, Markoo pisze:
Jaki mo�ecie poleci� telewizor kt�ry b�dzie mia� aplikacje IPLA ?
Dzi�kuje za odpowiedzi

wiele. samsung, sony, panasonic...
pytaj o internet w tv, jak ma to ma iple i inne.
np. samsung smart tv

--
pozdrawiam.  pawell32
OpenSuse 12.1 - power of linux

Data: 2012-07-06 09:37:19
Autor: Markoo
Telewizor z ipla
A mam pytanie.
Mam internet z Netii i czy ich router nadawał by się do oglądania "internetu" w TV przez WI-FI  ?? Czy konieczne jest przez kabel ethernet ??

Data: 2012-07-06 09:46:37
Autor: pawell32
Telewizor z ipla
W dniu 2012-07-06 09:37, Markoo pisze:
A mam pytanie.
Mam internet z Netii i czy ich router nadawa� by si� do ogl�dania
"internetu" w TV przez WI-FI  ?? Czy konieczne jest przez kabel ethernet ??

hmmm. dziwne to Twoje pytanie.
internet jest jeden, a to w jaki sposób podłączysz
do telewizora zaleĹźy od niego samego.
nie wszystkie tv mają wbudowane wifi, a jak nie ma
to łączysz kablem.

--
pozdrawiam.  pawell32
OpenSuse 12.1 - power of linux

Data: 2012-07-06 20:32:47
Autor: Maksymilian Dutka
Telewizor z ipla
W dniu 2012-07-05 16:55, Markoo pisze:
Jaki mo�ecie poleci� telewizor kt�ry b�dzie mia� aplikacje IPLA ?
Dzi�kuje za odpowiedzi

Z tego co widzę to ta IPLA na TV nie umożliwia oglądania niczego płatnego...

Maksymilian Dutka

Data: 2012-07-06 22:22:12
Autor: Big Jack
Telewizor z ipla
W wiadomości
*Maksymilian Dutka" <"maxdutka[blebleble]* napisał(-a):

Z tego co widzę to ta IPLA na TV nie umożliwia oglądania niczego
płatnego...

Mam zupełnie odmienne zdanie. W dziale iplaFilm są wyłącznie płatne pozycje

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2012-07-06 22:44:13
Autor: Maksymilian Dutka
Telewizor z ipla
W dniu 2012-07-06 22:22, Big Jack pisze:
[...]

Widocznie są różne wersje tej aplikacji na różnych TV.

Maksymilian Dutka

Data: 2012-07-07 11:26:47
Autor: Big Jack
Telewizor z ipla
W wiadomości
*Maksymilian Dutka" <"maxdutka[blebleble]* napisał(-a):

Mam zupełnie odmienne zdanie. W dziale iplaFilm są wyłącznie płatne
pozycje

Widocznie są różne wersje tej aplikacji na różnych TV.

A wygląda to tak
http://i50.tinypic.com/r0qu8m.jpg
http://i49.tinypic.com/nd1tt1.jpg

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2012-07-07 14:04:22
Autor: Maksymilian Dutka
Telewizor z ipla
W dniu 2012-07-07 11:26, Big Jack pisze:
[...]

Widocznie zapomnieli o moim modelu (37C650) bo mam tylko:
- Redakcja poleca
- Serial
- Show
- Sport
- News
- Biznes
- Travel
- Szukaj

Maksymilian Dutka

Data: 2012-07-10 09:50:56
Autor: Chris
Telewizor z ipla
Maksymilian Dutka" <"maxdutka[blebleble] nabazgrał(a):

[...]

Ja w LG BD też nie mam fimów . (chyba że coś dodali w nowym FV bo nie sprawdzałem)

Data: 2012-07-14 22:37:41
Autor: VSS
Telewizor z ipla
każdy panaosnic

--
VSS

Data: 2012-07-16 01:52:45
Autor: Yerine Ictimai
Telewizor z ipla
On Jul 5, 4:55 pm, "Markoo" <markos...@gazeta.pl> wrote:
Jaki możecie polecić telewizor który będzie miał aplikacje IPLA ?

O co chodzi z tą iplą? Rzeczywoście mozna ogladac sobie wszystkie
seriale tv przez internet bez żadnego problemu i za darmo? A w jakiej
rozdzielczości?
Jak widzę to niektóre dekodery np. z Polsatu Cyfrowego mają wbudowaną
tą iplę, czy to rzeczywiście tak działa? Jezeli tak to dlaczego
operatorzy satelitarni to robią, czy nie boją się tego, że widzowie
wolą ogladać seriale za darmo przez internet zamiast wykupić u nich
dodatkowe jakieś HBO, FilmBox czy Fox?

Data: 2012-07-17 19:44:37
Autor: Big Jack
Telewizor z ipla
W wiadomości
*Yerine Ictimai* napisał(-a):

O co chodzi z tą iplą? Rzeczywoście mozna ogladac sobie wszystkie
seriale tv przez internet bez żadnego problemu i za darmo? A w jakiej
rozdzielczości?

Wszystkie to nie, ale jest ich trochę. Podobnie z filamami pełnometrażowymi. Seriale za darmo, część filmów odpłatna. Niektóre telewizory mają jeszcze Iplex, który jest chyba w calości za darmo i tvnplayer, kótry też zdaje się jest w calości (jeszcze) darmowy. Za rozdzielczość HD na Ipla trzeba płacić i mieć techniczne możliwości HD oglądać (przepustowość łącza). Zawartość Ipla dostępnego przez aplikację komputerową jest większa niż tego dostępnego z poziomu telewizora.

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2012-07-18 03:16:09
Autor: Yerine Ictimai
Telewizor z ipla
On Jul 17, 7:44 pm, "Big Jack" <aa...@bbbbb.zz> wrote:
[...]

ok, ale jaka jest ta rozdzielczość za darmo, nie mówię że chcę od razu
HD ale czy chociaż spełnia standard SD albo chociaż ciut większą?

Zawartość Ipla dostępnego przez aplikację
komputerową jest większa niż tego dostępnego z poziomu telewizora..

a tego w dekoderach satelitarnych PolsatuCyfrowego?

Data: 2012-07-18 15:49:24
Autor: Big Jack
Telewizor z ipla
W wiadomości
*Yerine Ictimai* napisał(-a):

ok, ale jaka jest ta rozdzielczość za darmo, nie mówię że chcę od razu
HD ale czy chociaż spełnia standard SD albo chociaż ciut większą?

Nie wiem, mój telewizor jej nie podaje. Wiem, że nie widuję tam pikseli, w przeciwieństwie do niekótrych programów rozsiewanych cyfrowo, choćby z DVB-T

Zawartość Ipla dostępnego przez aplikację
komputerową jest większa niż tego dostępnego z poziomu telewizora.

a tego w dekoderach satelitarnych PolsatuCyfrowego?

Nie wiem, nie mam.

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2012-07-19 01:50:09
Autor: Yerine Ictimai
Telewizor z ipla
On Jul 18, 3:49 pm, "Big Jack" <aa...@bbbbb.zz> wrote:

> a tego w dekoderach satelitarnych PolsatuCyfrowego?

Nie wiem, nie mam.

hmm, mój telewizor choć nowy nie ma ipli lecz przymierzam się do
podpisania umowy z Polsatem a tam w ich dekoderach jest ponoć ipla,
ciekawe ile to warte w praktyce?

Data: 2012-07-19 14:10:55
Autor: pawell32
Telewizor z ipla
On 19.07.2012 10:50, Yerine Ictimai wrote:
hmm, mój telewizor choć nowy nie ma ipli lecz przymierzam się do
podpisania umowy z Polsatem a tam w ich dekoderach jest ponoć ipla,
ciekawe ile to warte w praktyce?

1. jak można kupić nowy tv i nie mieć dostępnych usług typu ipla itp.?
2. chcesz podpisać umowe z polsatem i dostać ten syf w zamian za umowe??

jak nie masz w tv, to kup np. odtwarzacz BDz netem i tam będziesz miał
i to 100% lepsze i bez haraczu.
lub inny odtwarzacz sieciowy.

--
pozdrawiam.  pawell32