Telewizor z ipla

Data: 2012-07-16 01:52:45
Autor: Yerine Ictimai
Telewizor z ipla
On Jul 5, 4:55 pm, "Markoo" <markos...@gazeta.pl> wrote:
Jaki możecie polecić telewizor który będzie miał aplikacje IPLA ?

O co chodzi z tą iplą? Rzeczywoście mozna ogladac sobie wszystkie
seriale tv przez internet bez żadnego problemu i za darmo? A w jakiej
rozdzielczości?
Jak widzę to niektóre dekodery np. z Polsatu Cyfrowego mają wbudowaną
tą iplę, czy to rzeczywiście tak działa? Jezeli tak to dlaczego
operatorzy satelitarni to robią, czy nie boją się tego, że widzowie
wolą ogladać seriale za darmo przez internet zamiast wykupić u nich
dodatkowe jakieś HBO, FilmBox czy Fox?

Data: 2012-07-17 19:44:37
Autor: Big Jack
Telewizor z ipla
W wiadomości
*Yerine Ictimai* napisał(-a):

O co chodzi z tą iplą? Rzeczywoście mozna ogladac sobie wszystkie
seriale tv przez internet bez żadnego problemu i za darmo? A w jakiej
rozdzielczości?

Wszystkie to nie, ale jest ich trochę. Podobnie z filamami pełnometrażowymi. Seriale za darmo, część filmów odpłatna. Niektóre telewizory mają jeszcze Iplex, który jest chyba w calości za darmo i tvnplayer, kótry też zdaje się jest w calości (jeszcze) darmowy. Za rozdzielczość HD na Ipla trzeba płacić i mieć techniczne możliwości HD oglądać (przepustowość łącza). Zawartość Ipla dostępnego przez aplikację komputerową jest większa niż tego dostępnego z poziomu telewizora.

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2012-07-18 03:16:09
Autor: Yerine Ictimai
Telewizor z ipla
On Jul 17, 7:44 pm, "Big Jack" <aa...@bbbbb.zz> wrote:
[...]

ok, ale jaka jest ta rozdzielczość za darmo, nie mówię że chcę od razu
HD ale czy chociaż spełnia standard SD albo chociaż ciut większą?

Zawartość Ipla dostępnego przez aplikację
komputerową jest większa niż tego dostępnego z poziomu telewizora..

a tego w dekoderach satelitarnych PolsatuCyfrowego?

Data: 2012-07-18 15:49:24
Autor: Big Jack
Telewizor z ipla
W wiadomości
*Yerine Ictimai* napisał(-a):

ok, ale jaka jest ta rozdzielczość za darmo, nie mówię że chcę od razu
HD ale czy chociaż spełnia standard SD albo chociaż ciut większą?

Nie wiem, mój telewizor jej nie podaje. Wiem, że nie widuję tam pikseli, w przeciwieństwie do niekótrych programów rozsiewanych cyfrowo, choćby z DVB-T

Zawartość Ipla dostępnego przez aplikację
komputerową jest większa niż tego dostępnego z poziomu telewizora.

a tego w dekoderach satelitarnych PolsatuCyfrowego?

Nie wiem, nie mam.

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2012-07-19 01:50:09
Autor: Yerine Ictimai
Telewizor z ipla
On Jul 18, 3:49 pm, "Big Jack" <aa...@bbbbb.zz> wrote:

> a tego w dekoderach satelitarnych PolsatuCyfrowego?

Nie wiem, nie mam.

hmm, mój telewizor choć nowy nie ma ipli lecz przymierzam się do
podpisania umowy z Polsatem a tam w ich dekoderach jest ponoć ipla,
ciekawe ile to warte w praktyce?

Data: 2012-07-19 14:10:55
Autor: pawell32
Telewizor z ipla
On 19.07.2012 10:50, Yerine Ictimai wrote:
hmm, mój telewizor choć nowy nie ma ipli lecz przymierzam się do
podpisania umowy z Polsatem a tam w ich dekoderach jest ponoć ipla,
ciekawe ile to warte w praktyce?

1. jak można kupić nowy tv i nie mieć dostępnych usług typu ipla itp.?
2. chcesz podpisać umowe z polsatem i dostać ten syf w zamian za umowe??

jak nie masz w tv, to kup np. odtwarzacz BDz netem i tam będziesz miał
i to 100% lepsze i bez haraczu.
lub inny odtwarzacz sieciowy.

--
pozdrawiam.  pawell32