Telewizor z nagrywaniem z wejscia AV i ew. HDMI?

Data: 2012-02-12 13:22:01
Autor: Jakub Jewuła
Telewizor z nagrywaniem z wejscia AV i ew. HDMI?
Czesc :)

Czy spotkaliscie sie z telewizorem HD ktory mialby wejscia AV
i HDMI i _nagrywal_ z nich sygnal? Jesli tak to bylbym wdzieczny
za podanie modelu.

Data: 2012-02-13 09:11:22
Autor: adresss
Telewizor z nagrywaniem z wejscia AV i ew. HDMI?
On Sun, 12 Feb 2012 13:22:01 +0100, Jakub Jewuła
<biuro@skanowanie.com.pl> wrote:

Czesc :)

Czy spotkaliscie sie z telewizorem HD ktory mialby wejscia AV
i HDMI i _nagrywal_ z nich sygnal? Jesli tak to bylbym wdzieczny
za podanie modelu.

sprzet, ktory sie wywodzi z tunerow/dekoderow/ - moze "nagrywac" tylko
poprzez zrzut strumienia na nosnik. Wejscia av tam nie wystepuja. TV
cyfrowy, ma wejscie AV i musi tez miec przetwornik A/C aby to wogole
wyswietlic (bo on jest cyfrowy). Wiec moze TV po zhackowaniu moglby
ew. nagrywac z wejscia AV (latwiej). Z HDMI tudziez, tylko jest on
traktowane szczegolnie, aby cyfrowy strumien nie "wyciekal" poza
urzadzenie.

Natomiast sa urzadzenia, ktore wywodza sie z multimedialnych
odtwarzaczy, ktore z dorobiona funkcjonalnoscia nagrywania (samo
wejscie AV lub nawet sa z tunerami analogowymi i cyfrowymi) - moga
nagrywac z wejscia AV (lub z tunera). Natomiast HDMI wejscia to one
nie maja. Dlaczego? Bo jak na razie maja nie miec z tych samych
powodow, aby cyfrowy strumien nie wyciakal w swiat.

Taki jest moj stan wiedzy, ale moze wy wiecie juz wiecej???

--
ThinkXtra

Data: 2012-02-13 11:20:59
Autor: Zenek
W dniu 2012-02-12 13:22, Jakub Jewuła pisze:
Czesc :)

Czy spotkaliscie sie z telewizorem HD ktory mialby wejscia AV
i HDMI i _nagrywal_ z nich sygnal? Jesli tak to bylbym wdzieczny
za podanie modelu.

np SAMSUNG, nagrywa to co widac na ekranie na np pendriva USB albo podlaczony dysk.

Data: 2012-02-13 11:42:56
Autor: Robert_J
Telewizor z nagrywaniem z wejscia AV i ew. HDMI?
np SAMSUNG, nagrywa to co widac na ekranie na np pendriva USB albo podlaczony dysk.

Tylko trzeba uważać, bo nie na wszystkie nagrywa :-). I niestety mam kilka pendrivów i jeden dysk, na które samsungi nie nagrywają... Wręcz w ogóle ich nie widzą ;-)

Data: 2012-02-13 12:11:50
Autor: Jakub Jewuła
Użytkownik "Zenek" <tywiesz@pot.pl> napisał w wiadomości news:jhao65$a7g$1news.dialog.net.pl...
> [...]
> za podanie modelu.

np SAMSUNG, nagrywa to co widac na ekranie na np pendriva USB albo podlaczony dysk.

Moge prosic o podanie jakiegos modelu?

Data: 2012-02-13 12:24:23
Autor: Zenek

http://www.samygo.tv/

Data: 2012-02-13 12:58:01
Autor: Robert_J
Telewizor z nagrywaniem z wejscia AV i ew. HDMI?
Moge prosic o podanie jakiegos modelu?

http://www.samygo.tv/

Szczególnie mu tym pomogłeś ;-))
Na pewno nie nagrywa na pendriva Kingston DT100G2, sprawdzałem osobiście. Nie nagrywa też na HDD Toshiba 750 GB (nie pamiętam modelu, kupiłem dwa miesiące temu).

Data: 2012-02-13 13:00:54
Autor: Jakub Jewuła
Telewizor z nagrywaniem z wejscia AV i ew. HDMI?

> Moge prosic o podanie jakiegos modelu?

http://www.samygo.tv/

Wolalbym cos fabrycznego szczerze mowiac - nie mam czasu
na rozkminianie ;)

Data: 2012-02-13 14:19:37
Autor: Zenek
W dniu 2012-02-13 13:00, Jakub Jewuła pisze:

> Moge prosic o podanie jakiegos modelu?

http://www.samygo.tv/

Wolalbym cos fabrycznego szczerze mowiac - nie mam czasu
na rozkminianie ;)

Kobiete tez wolisz fabryczna z jednym przyciskiem?

Data: 2012-02-13 13:23:10
Autor: Waldek Godel
Dnia Mon, 13 Feb 2012 14:19:37 +0100, Zenek napisał(a):

Kobiete tez wolisz fabryczna z jednym przyciskiem?

W twoim przypadku zdecydowanie bez żadnego tekstu pisanego, bo na tym
polegniesz:

"SamyGO enables PVR on some TV models so users could record their favorite
programs.
 Notice: PVR requires use of internal digital tuner of TV. Dish recording
available only for TVs that has DVB-S tuner inside.
 So Set top box setups not supported."

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

Data: 2012-02-13 15:17:35
Autor: Jakub Jewuła
Telewizor z nagrywaniem z wejscia AV i ew. HDMI?
> na rozkminianie ;)

Kobiete tez wolisz fabryczna z jednym przyciskiem?

Glupi jestes jak but z lewej nogi :)

Data: 2012-02-13 14:31:52
Autor: BoxFish
[...]

Nie znajdziesz czegoś takiego. Jeśli jakiś sprzęt nagrywa to jest to strumień cyfrowy, zazwyczaj wewnętrzny - z wbudowanego tunera DVB-T / DVB-S a nie z zewnętrznego wejścia, o HDMI to już zupełnie zapomnij.

Telewizory samsunga nagrywają to co zapodaje wbudowany tyner DVB-T na stronie samsunga znajdziesz szybko.

Tunery sat typu Arriva podobnie.

Data: 2012-02-13 15:18:35
Autor: Jakub Jewuła
[...]

Z nagrywaniem z AV to kiedys znalazlem ale malenki bodaj 7".
Z HDMI faktycznie moze byc problem.

Data: 2012-02-13 16:34:56
Autor: boxfish
W dniu 2012-02-13 15:18, Jakub Jewuła pisze:
[...]

Być może coś tak nagrywa ale jak już tu ktoś pisał potrzebny byłby wtedy przetwornik A/C bo nagrywany już jest strumień cyfrowy. Wątpię aby coś takie było dostepne oczywiście poza niepewnymi produktami z "wszystkomających" sklepów w Chinach :-)

Data: 2012-02-13 23:01:39
Autor: adresss
On Mon, 13 Feb 2012 16:34:56 +0100, boxfish <cicior@gazeta.pl> wrote:

[...]

cyfrowy tv co ma wejscia A/V (analogowe) aby pobierac i wyswietlac ten
sygnal musi miec przetwornika a/c aby przeslac taki strumien do
cyfrowego tory wyswietlania obrazu. Ja nie widze problemu
technologicznego, tylko pewnie pare $ by to dodatkowo kosztowalo. Moze
to ktos zhackuje lub wyprodukuje oficjalnie.

Taki box zewnetrzny emtec movie cube S850H/D850H ma wbudowany twin
tuner dvb-t mpeg-4 i ma tez wejscie A/V z ktorego tez moze nagrywac na
wew. dysk. (takze time shiftowac).

Sa tez inne media playery (recordery).

--
ThinkXtra

Data: 2012-02-14 09:59:31
Autor: yabba
Użytkownik <adresss@poczta.pl> napisał w wiadomości news:dp1jj7ta65h6j5cqbnq49neoa7miai0n1u4ax.com...
[...]

Jeszcze potrzebny jest wbudowany koder do MPEG-2 lub -4 który pracuje w czasie rzeczywistym.

Pozdrawiam,

yabba

Data: 2012-02-14 11:29:33
Autor: adresss
Telewizor z nagrywaniem z wejscia AV i ew. HDMI?
On Tue, 14 Feb 2012 09:59:31 +0100, "yabba"
<g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> wrote:

Jeszcze potrzebny jest wbudowany koder do MPEG-2 lub -4 który pracuje w czasie rzeczywistym.

ale mozna byloby zapisywac to inaczej niz jako strumien mpeg-2/4
przeciez i tak za jakas chwile chcialbys to wrzucic z powrotem na
ekran, wiec po co kompresowac aby za chwile dekompresowac??? Robic po
prostu zrzut danych z przetwornikow A/V. Moze zajeloby to troche
wiecej miejsca na nosniku, ale byloby proste. Poza tym na wejsciu A/V
nie mamy do czynienia z duzymi rozdzielczosciami.

--
ThinkXtra

Data: 2012-02-14 11:38:09
Autor: Wiewior
W dniu 2012-02-14 11:29, adresss@poczta.pl pisze:
prostu zrzut danych z przetwornikow A/V. Moze zajeloby to troche
wiecej miejsca na nosniku, ale byloby proste. Poza tym na wejsciu A/V
nie mamy do czynienia z duzymi rozdzielczosciami.

Dla RGB i PALu - jedna ramka
720 [pikseli] x 576 [pikseli] x 3 [skład.] x 8 [bitów] = 9953280 [bitów]
Jedna sekunda - 248832000 [bitów]
Jedna minuta - 14929920000 [bitów] = 1866240000 [bajtów] = 1866240 [kB] = 1866,24 [MB] = 1,9 [GB]

--
     Wiewior
jvrjvbe@tnmrgn.cy

Data: 2012-02-14 11:50:46
Autor: yabba
Użytkownik <adresss@poczta.pl> napisał w wiadomości news:6jdkj7hcu9uqgf0elht3m5kcnk3hdh29ne4ax.com...
[...]

Chyba byś nie wyrobił z zapisywaniem. :)
Sygnał kolorowy PAL ma rozdzielczość 768x576= 442 368 pikseli
Każdy piksel opisujemy kolorem na 24 bitach, czyli jeden obraz zajmuje nam 10 616 832 bitów.
Obrazów mamy 25 na sekundę, czyli w czasie sekundy mamy do zapisania 265 420 800 bitów.
Nawet zapisując liminancję w pełnej rozdzielczości, a oba sygnały koloru w połówkowej rozdzielczości
mamy 176 947 200 bitów/s czyli około 170 Mb/s. Dlatego używa się kompresji, żeby to sensownie zmniejszyć, do 1 - 8 Mb/s.

--
Pozdrawiam,

yabba

Data: 2012-02-14 16:20:21
Autor: ToMasz
W dniu 12.02.2012 13:22, Jakub Jewuła pisze:
Czesc :)

Czy spotkaliscie sie z telewizorem HD ktory mialby wejscia AV
i HDMI i _nagrywal_ z nich sygnal? Jesli tak to bylbym wdzieczny
za podanie modelu.

JA szukałem takiego rok temu. ostatecznie kupiłem telewizor i nagrywarkę. Nagrywarka ma dysk 500GB, dzięki temu nie muszę z kompa nagrywać filmu na pendriva, potem wtykać go w TV....
JEdna mała skrzynka i sprawy odtwarzania/nagrywania rozwiązane. jakość niestety DVD, nie fullHD, ale niema co narzekać, za cene 250zł!

ToMasz

Telewizor z nagrywaniem z wejscia AV i ew. HDMI?