Telewizor z nagrywaniem z wejscia AV i ew. HDMI?

Data: 2012-02-13 11:20:59
Autor: Zenek
Telewizor z nagrywaniem z wejscia AV i ew. HDMI?
W dniu 2012-02-12 13:22, Jakub Jewuła pisze:
Czesc :)

Czy spotkaliscie sie z telewizorem HD ktory mialby wejscia AV
i HDMI i _nagrywal_ z nich sygnal? Jesli tak to bylbym wdzieczny
za podanie modelu.

np SAMSUNG, nagrywa to co widac na ekranie na np pendriva USB albo podlaczony dysk.

Data: 2012-02-13 11:42:56
Autor: Robert_J
Telewizor z nagrywaniem z wejscia AV i ew. HDMI?
np SAMSUNG, nagrywa to co widac na ekranie na np pendriva USB albo podlaczony dysk.

Tylko trzeba uważać, bo nie na wszystkie nagrywa :-). I niestety mam kilka pendrivów i jeden dysk, na które samsungi nie nagrywają... Wręcz w ogóle ich nie widzą ;-)

Data: 2012-02-13 12:11:50
Autor: Jakub Jewuła
Użytkownik "Zenek" <tywiesz@pot.pl> napisał w wiadomości news:jhao65$a7g$1news.dialog.net.pl...
> [...]
> za podanie modelu.

np SAMSUNG, nagrywa to co widac na ekranie na np pendriva USB albo podlaczony dysk.

Moge prosic o podanie jakiegos modelu?

Data: 2012-02-13 12:24:23
Autor: Zenek

http://www.samygo.tv/

Data: 2012-02-13 12:58:01
Autor: Robert_J
Telewizor z nagrywaniem z wejscia AV i ew. HDMI?
Moge prosic o podanie jakiegos modelu?

http://www.samygo.tv/

Szczególnie mu tym pomogłeś ;-))
Na pewno nie nagrywa na pendriva Kingston DT100G2, sprawdzałem osobiście. Nie nagrywa też na HDD Toshiba 750 GB (nie pamiętam modelu, kupiłem dwa miesiące temu).

Data: 2012-02-13 13:00:54
Autor: Jakub Jewuła
Telewizor z nagrywaniem z wejscia AV i ew. HDMI?

> Moge prosic o podanie jakiegos modelu?

http://www.samygo.tv/

Wolalbym cos fabrycznego szczerze mowiac - nie mam czasu
na rozkminianie ;)

Data: 2012-02-13 14:19:37
Autor: Zenek
W dniu 2012-02-13 13:00, Jakub Jewuła pisze:

> Moge prosic o podanie jakiegos modelu?

http://www.samygo.tv/

Wolalbym cos fabrycznego szczerze mowiac - nie mam czasu
na rozkminianie ;)

Kobiete tez wolisz fabryczna z jednym przyciskiem?

Data: 2012-02-13 13:23:10
Autor: Waldek Godel
Dnia Mon, 13 Feb 2012 14:19:37 +0100, Zenek napisał(a):

Kobiete tez wolisz fabryczna z jednym przyciskiem?

W twoim przypadku zdecydowanie bez żadnego tekstu pisanego, bo na tym
polegniesz:

"SamyGO enables PVR on some TV models so users could record their favorite
programs.
 Notice: PVR requires use of internal digital tuner of TV. Dish recording
available only for TVs that has DVB-S tuner inside.
 So Set top box setups not supported."

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

Data: 2012-02-13 15:17:35
Autor: Jakub Jewuła
Telewizor z nagrywaniem z wejscia AV i ew. HDMI?
> na rozkminianie ;)

Kobiete tez wolisz fabryczna z jednym przyciskiem?

Glupi jestes jak but z lewej nogi :)

Telewizor z nagrywaniem z wejscia AV i ew. HDMI?