Telewizor z odtwarzaniem filmów z USB

Data: 2009-11-12 11:06:04
Autor: Tomek
Telewizor z odtwarzaniem filmów z USB
Witam.
Juz praktycznie kazdy telewizor wyposazony w USB odtwarza obrazki JPG. A czy sa telewizory, które odtwarzaja filmy przez USB? Byloby to wygodne - podlaczam pena do USB i puszczam sobie film...
Czy kodujac w Mpegu-4 film i podlaczajac go przez USB w odbiorniku z dekoderem BVB-T/S odtworzy go poprawnie? Chyba nie, bo dekoder obsluguje sygnaly zapodane z wejscia SCART albo z anteny... chyba... :-)
Tomek

Data: 2009-11-12 02:30:00
Autor: Mamut
Telewizor z odtwarzaniem filmów z USB
wiekszosc nowych podstawowych modeli LG ma usb z takimi mozliwosciami.

Data: 2009-11-12 12:33:05
Autor: Regius
Telewizor z odtwarzaniem filmów z USB

wiekszosc nowych podstawowych modeli LG ma usb z takimi mozliwosciami.

szkoda tylko ,że TV LG nie odtwarzają dźwięku DTS.

Pozdrawiam

Data: 2009-11-12 13:20:20
Autor: Jan Rudziński
Telewizor z odtwarzaniem filmów z USB
Cześć wszystkim

Mamut pisze:
wiekszosc nowych podstawowych modeli LG ma usb z takimi mozliwosciami.

Samsungi B65x odtwarzają divx w prawidłowych proporcjach i czytają niektóre formaty napisów.
Philips 7404 trochę zniekształca proporcje i nie rozumie napisów, ale filmy jako takie jakoś lecą.

--
Pozdrowienia
  Janek   http://www.mimuw.edu.pl/~janek/

Data: 2009-11-12 16:27:34
Autor: VSS
Telewizor z odtwarzaniem filmów z USB
Jan Rudziñski wrote:

Samsungi B65x odtwarzaj± divx w prawid³owych proporcjach i czytaj±
niektóre formaty napisów.

LG ³yka wszelkie napisy i mozna wybrac kilka stron kodowych

--
VSS
http://vss.pl

Data: 2009-11-12 15:16:48
Autor: Rycho
Telewizor z odtwarzaniem filmów z USB

U¿ytkownik "Tomek" <tentom@tlen.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:hdgnai$bbn$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]
Samsungi serii 6 B650 czytaj± nawet pliki mkv

Data: 2009-11-12 16:26:44
Autor: VSS
Tomek wrote:
[...]

plazmy LG, obs³uguj± pendrive i hdd do 1T

VSS
http://vss.pl

Data: 2009-11-12 20:47:30
Autor: Regius
Telewizor z odtwarzaniem filmów z USB

plazmy LG, obs³uguj± pendrive i hdd do 1T

Chyba ka¿dy nowy TV ze stajni LG obs³uguje dyski do 1TB , jak i bez problemu odtwarza filmy mkv (nawet 1080P).

Pozdrawiam

Data: 2009-11-12 21:04:38
Autor: Mane
Regius pisze:

Chyba ka¿dy nowy TV ze stajni LG obs³uguje dyski do 1TB , jak i bez problemu odtwarza filmy mkv (nawet 1080P).

Kluczowe tu jest "chyba"...

Data: 2009-11-14 18:34:22
Autor: abrakadabra
Telewizor z odtwarzaniem filmów z USB

U¿ytkownik "Tomek" napisa³ w wiadomo¶ci
[...]

Osobi¶cie uwa¿am, ¿e problemy z obs³ug± filmów przez USB nie wynikaj± z trudno¶ci technicznych, tylko ze zmowy producentów sprzêtu z producentami filmów. USB mo¿esz wykorzystaæ do odtworzenia filmu b±d¼ programu nagranego uprzednio z TV i to jest legalne. Je¶li film lub program jest ¶ci±gniêty z sieci, wtedy jest to nie legalne. Je¶li twój telewizor nie odtwarza formatów najczê¶ciej spotykanych w sieci, to mniej chêtnie je ¶ci±gasz, czyli zmniejsza siê piractwo. Inn± spraw± jest to, ¿e producenci sprzêtu nawet markowego jak LG wypuszczaj± sprzêt ca³kowicie niedopracowany. Kupuje siê taki sprzêt, który okazuje siê bublem, potem oczekuje siê na kolejne wersjê oprogramowania, które maj± zlikwidowaæ problemy i okazuje siê, ¿e nic nie poprawiaj± bo b³±d le¿y po stronie sprzêtu. Np narywarka z HD LG 7500 któr± mam od 3 lat nie potrafi szybko skopiowaæ programu, który poddany by³ edycji (przyciêcie pocz±tku lub koñca). Tuner satelitarny Ferguson FK-6900 CR mimo, ¿e wgrywam mu nowe oprogramowanie ma zwiechy i problemy z nagrywaniem przez USB. Wymaga kilkugodzinnych odstêpów miêdzy zaprogramowanymi nagraniami, czasem z powodów mi nie znanych nie nagrywa mimo, ¿e nagranie zosta³o wpisane prawid³owo. Inne sprzêty zakupione w ostatnich latach wykazuj± podobne problemy.
-- -- -

pozdrawiam
abrakadabra

Data: 2009-11-14 20:31:15
Autor: abrakadabra
Telewizor z odtwarzaniem filmów z USB

U¿ytkownik "abrakadabra" napisa³ w wiadomo¶ci.

[...]

Dodam jeszcze, ¿e wspomniany tuner sat ferguson nagrywa w formacie *.ts. Producent nie dostarcza ¿adnych programów do translacji na format akceptowalny przez standartowe odtwarzacze. Nie ma w instrukcji ¿adnych porad dotycz±cych tego problemu. To nie sprzyja popularyzacji nagrywania i odtwarzania przez USB.  Chodzi o to, ¿eby u¿ytkownik nie móg³ dokonaæ nagrañ cyfrowych o dobrej jako¶ci, które mo¿na przechowywaæ przez wiele lat lub udostêpniæ w sieci. Szczytem tej idei s± urz±dzenia do nagrywania cyfrowego dostarczane przez platformy satelitarne i kablówki. Mo¿esz co¶ nagraæ ale skoñczy ci siê miejsce na dysku i musisz kasowaæ ¿eby nagraæ co¶ nowego. O puszczeniu  w sieæ nie ma mowy, gdy¿ z takiego urz±dzenia nie mo¿na nic wydobyæ. W przypadku nagrywarek cyfrowych z HD nagrywaj±cych analogowe programy TV nie spotka³em takiej która mog³a by przegrywaæ programy  z HD na DVD w formacie MPG 4. Zaowocowa³o by to zwiêkszeniem pojemno¶ci no¶nika przy tej samej jako¶ci. Ka¿dy produkowany od dawna odtwarzacz odtwarza MPG4. Czy w tym przypadku chodzi o zyski firm produkuj±cych no¶niki DVD ?.

-- -- --
pozdrawiam
abrakadabra

Data: 2009-11-14 21:55:16
Autor: sat_diver
Telewizor z odtwarzaniem filmów z USB
Nasta³ dzieñ 2009-11-14 20:31, abrakadabra donosi, ¿e:
Dodam jeszcze, ¿e wspomniany tuner sat ferguson nagrywa w formacie *.ts. Producent nie dostarcza ¿adnych programów do translacji na format akceptowalny przez standartowe odtwarzacze.
OT ->
Oj, leniuszek i google w paluszki kole....
A tak prosto, wystarczy:
Darmowy ProjectX: zdemuxuje pliki
Darmowy GUI for DVDauthor: stworzy kompilacjê DVD
Darmowy ShrinkDVD: pozwoli na wyciêcie reklam, etc. i nagranie na DVD.
Lub/I
Darmowy AutoGK: zrobi DiVXa lub XViDa

Data: 2009-11-14 22:31:56
Autor: Mane
abrakadabra pisze:

Dodam jeszcze, ¿e wspomniany tuner sat ferguson nagrywa w formacie *.ts.

Taki format leci z satelity.

Data: 2009-11-15 00:29:48
Autor: abrakadabra
Telewizor z odtwarzaniem filmów z USB

U¿ytkownik "Mane"  napisa³ w wiadomo¶ci
abrakadabra pisze:

Dodam jeszcze, ¿e wspomniany tuner sat ferguson nagrywa w formacie *.ts.

Taki format leci z satelity.

Wiem o tym, ale przy obecnych mo¿liwo¶ciach elektroniki nic nie stoi na przeszkodzie, ¿eby tuner w locie konwertowa³ to na bardziej przydatny format MPG 4. Straci³em du¿o czasu zanim dobra³em sobie programy, które mi to przerabiaj±. Aby proces odby³ siê w rozs±dnym czasie trzeba mieæ mocny komputer.

-- -
pozdrawiam
abrakadabra

Data: 2009-11-15 00:41:16
Autor: VSS
abrakadabra wrote:
. Aby proces odby³ siê w rozs±dnym
czasie trzeba mieæ mocny komputer.

to ju¿ mam odpowied¼ dlaczeg tego nie robi tuner w real time

--
VSS
http://vss.pl

Data: 2009-11-15 01:05:22
Autor: abrakadabra
Telewizor z odtwarzaniem filmów z USB

U¿ytkownik "VSS" napisa³ w wiadomo¶ci.
abrakadabra wrote:
. Aby proces odby³ siê w rozs±dnym
czasie trzeba mieæ mocny komputer.

to ju¿ mam odpowied¼ dlaczeg tego nie robi tuner w real time

Procesor w komputerze PC nie zosta³ zaprojektowany do tego typu zadañ i robi to nieudolnie. Specjalnie zaprojektowany system tylko do tego zadania, poradzi³ by sobie bez problemu. Do dekodowania mp3 potrzeba minimum procesora PC taktowanego 100 Mhz. Tym czasem maszynka specjalnie do tego zaprojektowana ma malutkie rozmiary i robi to pobieraj±c kilka miliamperów z jednej bateryjki. Do dekodowania filmów HD potrzeba peceta z procesorem minimum 3 Ghz tym czasem w odtwa¿aczach obs³uguj±cych ten format jest ma³y procesor nie wymagaj±cy nawet radiatora.

-- --
pozdrawiam
abrakadabra

Data: 2009-11-15 09:01:49
Autor: Cavallino
Telewizor z odtwarzaniem filmów z USB
U¿ytkownik "abrakadabra" <abrakadabra@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:hdnehk$8rk$1achot.icm.edu.pl...

abrakadabra pisze:

[...]

Ale po jakiego chcesz to przerabiaæ?
Przerób lepiej platformê na której chcesz to ogl±daæ, czyli kup sobie odtwarzacz obs³uguj±cy ts i po k³opocie.

Data: 2009-11-15 11:35:32
Autor: abrakadabra
Telewizor z odtwarzaniem filmów z USB

U¿ytkownik "Cavallino" napisa³ w wiadomo¶ci.

abrakadabra pisze:

[...]

Nie s³ysza³em o takich odtwarzaczach, co nie znaczy, ¿e nie istniej±. Je¶li istniej± to na pewno nie s± tanie. Nagrywam z platformy "Telewizja na kartê", wiêc mam kompresje opart± na MPG 2. Po przeróbce na MPG 4 wiêcej materia³u mie¶ci mi siê na p³ycie DVD i mogê to komu¶ po¿yczyæ. Bez problemu odtworzy nagranie na ka¿dym odtwarzaczu.

-- -
pozdrawiam
abrakadabra

Data: 2009-11-15 12:44:01
Autor: VSS
abrakadabra wrote:
[...]

jak tak nagrywasz to kup najtañsza nagrywarkê DVD i sygna³ podaj z tunera z scarta. nie bêdziesz musia³ nic przerabiaæ
--
VSS
http://vss.pl

Data: 2009-11-15 13:39:20
Autor: Cavallino
[...]

Ka¿dy odtwarzaj±cy HD ³yknie taki format bez bólu, bo to dla niego format natywny jest.

co nie znaczy, ¿e nie istniej±. Je¶li istniej± to na pewno nie s± tanie. Nagrywam z platformy "Telewizja na kartê", wiêc mam kompresje opart± na MPG 2.

Nagrywasz na co, ¿e nie mo¿esz z tego samego ¼ród³a sobie odtworzyæ nagrania tak jak je nagra³e¶?
Bo je¶li nie nawgrywasz dla siebie, to chyba nie Twój problem jak sobie osoba odtworzy?

Po przeróbce na MPG 4 wiêcej materia³u mie¶ci mi siê na p³ycie DVD

Kosztem jako¶ci.
Gra nie warta ¶wieczki, wiêcej stracisz na pr±dzie przy przerabianiu ni¿ zaoszczêdzisz na no¶niku.
Zawsze mo¿esz zanabyæ DVD RW.
Chyba ¿e chcesz to piracko dystrybuowaæ, wiêc no¶nik ka¿dorazowo jest Twoim kosztem.

Data: 2009-11-15 19:46:44
Autor: Bart³omiej Zieliñski
Telewizor z odtwarzaniem filmów z USB
U¿ytkownik Cavallino napisa³:
Po przeróbce na MPG 4 wiêcej materia³u mie¶ci mi siê na p³ycie DVD
Kosztem jako¶ci.

Chodzi Ci o utratê jako¶ci spowodowan± przekodowaniem z jednego formatu stratnego na inny?

Zawsze mo¿esz zanabyæ DVD RW.

Nie bardzo rozumiem, po co (w rozpatrywanym przypadku).

* Bart³omiej Zieliñski            http://www.zmitac.aei.polsl.pl/BZ/  *

Data: 2009-11-15 20:36:05
Autor: VSS
Bart³omiej Zieliñski wrote:
Nie bardzo rozumiem, po co (w rozpatrywanym przypadku).

aby obraz idacy z satelity nie nagrywac na hdd w formacjie TS a od razu wyslaæ na scarta i poprzez niego wypaliæ p³ytê DVD która mozna dac znajomemu.
--
VSS
http://vss.pl

Data: 2009-11-15 22:54:46
Autor: Cavallino
Telewizor z odtwarzaniem filmów z USB
U¿ytkownik "Bart³omiej Zieliñski" <Bartlomiej.Zielinski@polsl.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:hdpial$m6v$1polsl.pl...
[...]

Nie.
TS nie zmniejszy siê sam z siebie po konwersji na inny format, co¶ musisz wyci±æ ¿eby tak siê sta³o.

Zawsze mo¿esz zanabyæ DVD RW.

Nie bardzo rozumiem, po co (w rozpatrywanym przypadku).

A jaki to jest rozpatrywany przypadek?
Bo ja poza handlowaniem tak nagranymi filmami, nie widzê sensu nagrywania na dvd czego¶ co mo¿na odtworzyæ z usb bez potrzeby kombinacji.

Data: 2009-11-16 08:11:11
Autor: Bart³omiej Zieliñski
Telewizor z odtwarzaniem filmów z USB
U¿ytkownik Cavallino napisa³:
TS nie zmniejszy siê sam z siebie po konwersji na inny format, co¶
musisz wyci±æ ¿eby tak siê sta³o.

No to dlaczego ma siê straciæ jako¶æ przy konwersji na MPEG4?

Bo ja poza handlowaniem tak nagranymi filmami, nie widzê sensu
nagrywania na dvd czego¶ co mo¿na odtworzyæ z usb bez potrzeby kombinacji.

Chyba, ¿e chcesz sobie zostawiæ nagrany materia³, a koszt magazynowania na DVD jest jednak mniejszy ni¿ na USB.

* Bart³omiej Zieliñski            http://www.zmitac.aei.polsl.pl/BZ/  *

Data: 2009-11-16 08:21:10
Autor: Cavallino
Telewizor z odtwarzaniem filmów z USB
U¿ytkownik "Bart³omiej Zieliñski" <Bartlomiej.Zielinski@polsl.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:hdqtuf$qj5$1polsl.pl...
U¿ytkownik Cavallino napisa³:
TS nie zmniejszy siê sam z siebie po konwersji na inny format, co¶
musisz wyci±æ ¿eby tak siê sta³o.

No to dlaczego ma siê straciæ jako¶æ przy konwersji na MPEG4?

Nie rozumiesz co czytasz?
Skoro tracisz na wielko¶ci pliku, to musisz przyci±æ jako¶æ, cudów nie ma.

Bo ja poza handlowaniem tak nagranymi filmami, nie widzê sensu
nagrywania na dvd czego¶ co mo¿na odtworzyæ z usb bez potrzeby kombinacji.

Chyba, ¿e chcesz sobie zostawiæ nagrany materia³

Po archiwizowaniu internetu teraz pora na archiwizowanie telewizji? ;-)

, a koszt magazynowania na DVD jest jednak mniejszy ni¿ na USB.

TS da siê zarchiwizowaæ dok³adnie tak samo jak avi.

Data: 2009-11-16 17:34:39
Autor: Bart³omiej Zieliñski
Telewizor z odtwarzaniem filmów z USB
U¿ytkownik Cavallino napisa³:
Skoro tracisz na wielko¶ci pliku, to musisz przyci±æ jako¶æ, cudów nie ma.

To jeszcze zale¿y od wspó³czynnika kompresji. Teoretycznie - nie wiem jak jest w przypadku MPEG2/MPEG4 - lepszy algorytm da mniejszy rozmiar wynikowy przy podobnym stopniu stratno¶ci.

Po archiwizowaniu internetu teraz pora na archiwizowanie telewizji? ;-)

Niekoniecznie, ale czasem zdarzy siê jaka¶ pozycja do której chcê wróciæ, a nie ma wydania na DVD.

* Bart³omiej Zieliñski            http://www.zmitac.aei.polsl.pl/BZ/  *

Data: 2009-11-16 18:38:07
Autor: Cavallino
Telewizor z odtwarzaniem filmów z USB
U¿ytkownik "Bart³omiej Zieliñski" <Bartlomiej.Zielinski@polsl.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:hdruuv$vn6$1polsl.pl...
[...]

Tylko udowodnij jeszcze ¿e ta zmiana na avi bêdzie oznacza³a zmianê algorytmu na lepszy....

Po archiwizowaniu internetu teraz pora na archiwizowanie telewizji? ;-)

Niekoniecznie, ale czasem zdarzy siê jaka¶ pozycja do której chcê wróciæ, a nie ma wydania na DVD.

Jak TY chcesz wróciæ, TY który nagrywa³e¶ TS, to mo¿esz odtworzyæ TS, nie s±dzisz?
Parogodzinna zabawa w zamianê na avi jest ca³kowicie pozbawiona sensu.

Data: 2009-11-16 20:18:54
Autor: Bart³omiej Zieliñski
Telewizor z odtwarzaniem filmów z USB
U¿ytkownik Cavallino napisa³:
Jak TY chcesz wróciæ, TY który nagrywa³e¶ TS, to mo¿esz odtworzyæ TS,
nie s±dzisz?

O ile oczywi¶cie nagrywa³em TS... Przy czym mo¿e dla wygody w³asnej i innych wolê mieæ to w bardziej przeno¶nym formacie np. DVD-Video.

* Bart³omiej Zieliñski            http://www.zmitac.aei.polsl.pl/BZ/  *

Data: 2009-11-17 08:11:17
Autor: Cavallino
Telewizor z odtwarzaniem filmów z USB
U¿ytkownik "Bart³omiej Zieliñski" <Bartlomiej.Zielinski@polsl.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:hds8iv$9v3$1polsl.pl...
U¿ytkownik Cavallino napisa³:
Jak TY chcesz wróciæ, TY który nagrywa³e¶ TS, to mo¿esz odtworzyæ TS,
nie s±dzisz?

O ile oczywi¶cie nagrywa³em TS...

O tym by³o w tym w±tku.

Przy czym mo¿e dla wygody w³asnej i innych wolê mieæ to w bardziej przeno¶nym formacie np. DVD-Video.

Jasne, bêdziesz dla ka¿dego filmu zarzyna³ kompa przez 2 godziny, ¿eby mieæ w formacie, którego nie odtworzysz na urz±dzeniu, przewa¿nie wykorzystywanym do tv?
Masochista jaki¶ czy co?
Czy koniecznie musisz mieæ ostatnie s³owo, wiêc w tym celu ka¿d± bzdurê mo¿esz broniæ?

Data: 2009-11-17 09:28:21
Autor: Bart³omiej Zieliñski
Telewizor z odtwarzaniem filmów z USB
U¿ytkownik Cavallino napisa³:
O tym by³o w tym w±tku.

Ale AFAIR nie od pocz±tku...

Jasne, bêdziesz dla ka¿dego filmu zarzyna³ kompa przez 2 godziny, ¿eby

Niekoniecznie kompa.
Je¶li jest nagrywarka DVD z tunerem DVB-T MPEG4, to zapewne potrafi przekodowaæ nagrywany materia³ w locie - z TS do DVD-Video.

> mieæ w formacie, którego nie odtworzysz na urz±dzeniu, przewa¿nie
> wykorzystywanym do tv?

A to zale¿y, kto wykorzystuje do TV jakie urz±dzenie.

Czy koniecznie musisz mieæ ostatnie s³owo, wiêc w tym celu ka¿d± bzdurê
mo¿esz broniæ?

Co dla jednego jest bzdur±, dla kogo innego nie musi ni± byæ.

* Bart³omiej Zieliñski            http://www.zmitac.aei.polsl.pl/BZ/  *

Data: 2009-11-17 09:39:57
Autor: Cavallino
[...]

ROTFL !!!
Decent doktor teoretyk.
Jasne, do tego ¿eby materia³ nagrany z satelity z Fergusona zapisaæ w innym formacie ni¿ ts, faktycznie przyda siê nagrywarka z tunerem dvb-t.
Takie rewelacje to mo¿esz kolegom w piaskownicy opowiadaæ.

Data: 2009-11-17 12:31:55
Autor: Bart³omiej Zieliñski
Telewizor z odtwarzaniem filmów z USB
U¿ytkownik Cavallino napisa³:
Jasne, do tego ¿eby materia³ nagrany z satelity z Fergusona zapisaæ w
innym formacie ni¿ ts, faktycznie przyda siê nagrywarka z tunerem dvb-t.

Ja mówiê o bardziej ogólnym przypadku nagrywania sygna³u cyfrowego na DVD-Video.
A to, ¿e parê postów wy¿ej by³a mowa o TS-ie, nie oznacza, ¿e dalej mówimy dok³adnie o tym i tylko o tym, bo temat zacz±³ siê od odtwarzania filmów z USB, a od tego dyskusja ju¿ trochê odesz³a w bok.

* Bart³omiej Zieliñski            http://www.zmitac.aei.polsl.pl/BZ/  *

Data: 2009-11-17 12:45:56
Autor: Cavallino
Telewizor z odtwarzaniem filmów z USB
U¿ytkownik "Bart³omiej Zieliñski" <Bartlomiej.Zielinski@polsl.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:hdu1jb$sln$1polsl.pl...
U¿ytkownik Cavallino napisa³:
Jasne, do tego ¿eby materia³ nagrany z satelity z Fergusona zapisaæ w
innym formacie ni¿ ts, faktycznie przyda siê nagrywarka z tunerem dvb-t.

Ja mówiê o bardziej ogólnym przypadku

Tak, zauwa¿y³em ¿e nawijasz totalnie nie na temat i bez zwi±zku z postami na które odpowiada³e¶.
I zastanawiam siê dlaczego i po co to robisz.

Data: 2009-11-17 13:19:01
Autor: Bart³omiej Zieliñski
[...]

Nie odpowiem Ci, bo i tak powiesz ¿e nie na temat. Domy¶l siê sam.
Jak dla mnie EOT.

* Bart³omiej Zieliñski            http://www.zmitac.aei.polsl.pl/BZ/  *

Data: 2009-11-17 13:27:16
Autor: Cavallino
Telewizor z odtwarzaniem filmów z USB
U¿ytkownik "Bart³omiej Zieliñski" <Bartlomiej.Zielinski@polsl.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:hdu4bl$vlg$1polsl.pl...
[...]

Tego siê spodziewa³em.
No to ja odpowiem za Ciebie:
IMO postanowi³e¶ siê wtr±ciæ ni z gruchy ni z pietruchy, nawet nie czytaj±c na co odpowiadasz, wysz³o jak wysz³o, a teraz s³owo "przepraszam" nie chce Ci przej¶æ przez gard³o.

Data: 2009-11-14 23:15:15
Autor: VSS
abrakadabra wrote:
Dodam jeszcze, ¿e wspomniany tuner sat ferguson nagrywa w formacie
*.ts.

to skrót od Transport Stream. nic dziwnego

Producent nie dostarcza ¿adnych programów do translacji na
format akceptowalny przez standartowe odtwarzacze.

VLC ³yka *.ts przez lewa dziurke w nosie
--
VSS
http://vss.pl

Telewizor z odtwarzaniem filmów z USB