Telewizory 3D

Data: 2010-02-19 19:49:16
Autor: Big Jack
Telewizory 3D
W wiadomo艣ci
news://news-archive.icm.edu.pl/hlm7ke$olo$1@atlantis.news.neostrada.pl
*Tomy M.* napisa艂(-a):

[...]

Kr贸tko m贸wi膮c:

Czy techniologia wy艣wietlania obrazu ruchomego 3D stoi w miejscu
ostatnie 80 lat czy ja mo偶e o czym艣 nie wiem?!

Telewizory 3D ju偶 s膮, ale nie wiem w jakiej technice one dzia艂aj膮, a obi艂o mi si臋 jedynie o uszy, 偶e wymagaj膮 okular贸w. Tak czy owak, to powszechna nazwa obraz贸w zaledwie stereoskopowych. Ruchomych hologram贸w w przysz艂o艣ci daj膮cej si臋 przwidzie膰 raczej bym si臋 nie spodziewa艂.

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Telewizory 3D