Telewizory LED Samsunga

Data: 2009-06-04 17:18:12
Autor: Jan Rudziński
Telewizory LED Samsunga
Cześć wszystkim

Czy ktoś już używa telewizorów z podświetlaniem LED Samsunga?

Czy na przykład ten model:

http://www.skapiec.pl/site/cat/22/comp/552729

jest faktycznie wart 3900 zł w porównaniu z 2400 zł za ten model?

http://www.skapiec.pl/site/cat/22/comp/500160

Oba full-hd, mpeg4, odtwarzają divx bezpośrednio z usb i są 100Hz.

--
Pozdrowienia
  Janek          http://www.astercity.net/~janekr

Data: 2009-06-07 00:18:46
Autor: Dariusz Zygmunt
Telewizory LED Samsunga
W czwartek 04 czerwiec 2009 17:18, Jan Rudziński wyraził następujacą opinię:

[...]
 IMHO nie ma żadnej istotnej różnicy między podświetleniem normalnym a LEDami jeśli chodzi o jakość obrazu, być może LED są bardziej ekonomiczne a jedyną bezsporną cechą jest płaskość ekranu  ;-)  Z pozdrowieniami Dariusz Zygmunt  --
53°20'41,8"N 15°02'19,9"E

Data: 2009-06-20 21:23:35
Autor: Papkin
Telewizory LED Samsunga

ekonomiczne a jedyną bezsporną cechą jest płaskość ekranu  ;-)

eh teraz juz plaski nie wystarczy, musi byc jak najcienszy by przyszpanowac przed rodzinka :-)

A ja mam nadal, i to nowo kupiony (rok) CRT dełooooooooo za 750zl. Z kablowki obraz jest super, nie to co u rodziny co wzieli kredyt (sic!) na "plaskiego" szarpunia co juz jest za 2k w sklepie a obraz tez na kablowce jest do dupy :)

Telewizory LED Samsunga