Telewizory LED. Warto kupić ?

Data: 2010-01-17 09:06:24
Autor: nom
Telewizory LED. Warto kupić ?

Użytkownik <chdtv@o2.pl> napisał w wiadomości news:06a4957f-6b85-4e15-9764-42d3069f9e0cp8g2000yqb.googlegroups.com...
Sprzedawca mnie przekonał do LED,
i przyznam że wygląd extra. Bardzo cienki.

Sprzedawca jest od tego, żeby Ci sprzedać towar na którym będzie miał największy zysk.
Poza tym nie każdy sprzedawca to specjalista w danej dziedzinie, czasami są to ludzie przypadkowi po krótkim szkoleniu.
Nie bierz wszytskiego co powiedzą jako wyznacznik, podchodź tego z dużym dystansem. :-)

Nie wiem co chcesz oglądać, ale ja na Twoim miejscu wziąłbym tanią plazmę Panasłonika na panelu neoPDP, ma on bardzo dobrą jakość obrazu a niskie zużycie prądu (średnia moc pobierana ok. 160W dla 42").
Jak nie potrzebujesz FullHD to weź HDReady (1024x768), kupisza poniżej 2000zł, a za parę lat kupisz może już OLED za podobną cenę. :-)

Telewizory LED. Warto kupić ?