Telewizory LED. Warto kupić ?

Data: 2010-01-17 11:42:05
Autor: dekoder
Telewizory LED. Warto kupić ?
nom pisze:

> [...]
> Poza tym nie każdy sprzedawca to specjalista w danej dziedzinie, czasami
> są to ludzie przypadkowi po krótkim szkoleniu.
> Nie bierz wszytskiego co powiedzą jako wyznacznik, podchodź tego z dużym
> dystansem. :-)
>
> Nie wiem co chcesz oglądać, ale ja na Twoim miejscu wziąłbym tanią
> plazmę Panasłonika na panelu neoPDP, ma on bardzo dobrą jakość obrazu a
> niskie zużycie prądu (średnia moc pobierana ok. 160W dla 42").
> Jak nie potrzebujesz FullHD to weź HDReady (1024x768), kupisza poniżej
> 2000zł, a za parę lat kupisz może już OLED za podobną cenę. :-)
dokładnie
rzadko który ze sprzedawców ma pojęcie co sprzedaje - kończą szkoły handlowe w których raczej stawia się na "techniki marketingowe" które dziś są wręcz wyuzdane.
dobry sprzedawca to taki, który powie wszystko co potencjalny klient chce usłyszeć a na dodatek będzie w efekcie końcowym przekonany że sam na to wpadł ...
tego również uczą w szkołach handlowych - psychologia, socjologia ... cała filozofia mowy ciała - po co sprzedawcy mowa ciała ?

Data: 2010-01-17 12:41:42
Autor: Cavallino
Telewizory LED. Warto kupić ?
Użytkownik "dekoder" <waldi.net@wp.pl> napisał w wiadomości news:

[...]

Jeden z takich sprzedawców, ostatnio mocno się zdziwił, jak musiał z własnej kasy zwrócić mi zapłatę za golarkę co do cech której udzielił mi fałszywej informacji.
Tak zdecydował jego szef, choć jak znam życie to pewnie po moim wyjściu poinstruował delikwenta, że niepotrzebnie się przyznawał do udzielenia takich błędnych informacji, a następnym razem ma iść w zaparte.

Telewizory LED. Warto kupić ?