Telewizory LED. Warto kupić ?

Data: 2010-01-17 14:25:19
Autor: dekoder
Telewizory LED. Warto kupić ?
Cavallino pisze:

> Jeden z takich sprzedawców, ostatnio mocno się zdziwił, jak musiał z
> własnej kasy zwrócić mi zapłatę za golarkę co do cech której udzielił mi
> fałszywej informacji.
> Tak zdecydował jego szef, choć jak znam życie to pewnie po moim wyjściu
> poinstruował delikwenta, że niepotrzebnie się przyznawał do udzielenia
> takich błędnych informacji, a następnym razem ma iść w zaparte.

to posłuchajcie tego:
Akcja rozgrywa się kilka lat temu w serwisie samochodowym - "Autoryzowanym" - pominę kryptoreklamę
Stoję wewnątrz i czekam na zakończenie prac przy moim autku, wpada facet szuka szefa .... k.. ch... co to jest zapłaciłem a nie mam zrobione-to jest faktura a tam auto !
szef: serdecznie .... bla bla - woła Antka mechanika
Antek ty sku... łapsie jeden .... zabieram ci premię
klient odchodzi zadowolony do biura, antek stoi jak wryty - czerwony przestraszony - "sfajtał się" - gdy klient poszedł szef klepie antka i mówi "nie gniewaj się, przepraszam ale widziałeś jak ta menda szybko wróciła ?"
wniosek: antek nie stracił premii - klient pewnie był szczęśliwy

Data: 2010-01-18 12:05:30
Autor: shat
Telewizory LED. Warto kupić ?
"dekoder" <waldi.net@wp.pl> wrote in message news:hiv33v$3ua$2sunflower.man.poznan.pl...
Cavallino pisze:
[...]

A mógłbym zapytać jak miał ten Antek na nazwisko ?

--
Radek

Data: 2010-01-18 18:18:43
Autor: dekoder
[...]