Temat bumerag - jakie konto ?

Data: 2009-06-18 21:15:42
Autor: Rooobert K...
Temat bumerag - jakie konto ?
Witam,

Jakie konto bez oplat lub z minimalna oplata przy parametrach:
- darmowe wyplaty z wszystkich bankomatow lub ewentualnie z euronetu,
- darmowe przelewy via internet,
- mile widziane wysokie oprocentowanie,
- w miare tanie przelewy papierowe.

mbank prawie spelnia powysze warunki (bez przelewow papierowych)

alior, tu mam oplate mc 3 zl za karte, lub po skorzystaniu z promo i zalozeniu rachunki via fon przez rok za darmo.

Macie jeszcze jakies propozycje ?

Pozdr.

Rooobert K...

Data: 2009-06-18 23:20:07
Autor: Mithos
Temat bumerag - jakie konto ?
  Rooobert K... pisze:
Macie jeszcze jakies propozycje ?

Alior + mBank i będzie bardzo dobrze.

--
Mithos

Data: 2009-06-18 23:26:32
Autor: Valdi.Pavlack
Temat bumerag - jakie konto ?
" Rooobert K..." news:h1eapu$qcg$1inews.gazeta.pl

mbank prawie spelnia powysze warunki (bez przelewow papierowych)
alior, tu mam oplate mc 3 zl za karte, lub po skorzystaniu z promo i
zalozeniu rachunki via fon przez rok za darmo.
Macie jeszcze jakies propozycje ?

Jak napisał Mithos najlepszym rozwiązaniem będzie dla Ciebie hybryda - mBank
+ Alior.
Rozważyć jeszcze możesz Eurobank.

Data: 2009-06-20 00:52:24
Autor: Beniowa
Temat bumerag - jakie konto ?

Użytkownik " Rooobert K..." <medianark@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h1eapu$qcg$1inews.gazeta.pl...
Macie jeszcze jakies propozycje ?

Jezeli chodzi o koszty, to jeszcze Nordea, bo przy wplywach >1500 zl miesiecznie kosztuje ono 1,50 m-cznie i masz bezplatne przelewy i bankomaty. Wady - jednak troche roporny internet (po kilku dniach stosowania, ale tez jest jeden ogromny plus - bardzo dobrze opisane blokady, co przy kilku transakcjach kartowych dziennie jest jednak przydante) no i dziwne problemy z karta, ktore juz opisywalem.

Beniowa

Data: 2009-06-20 22:01:22
Autor: Aicha
Temat bumerag - jakie konto ?
Użytkownik " Rooobert K..." napisał:

alior, tu mam oplate mc 3 zl za karte, lub po skorzystaniu z
promo i zalozeniu rachunki via fon przez rok za darmo.

Możesz coś więcej o tej promocji?

--
Pozdrawiam - Aicha

Data: 2009-06-20 23:27:38
Autor: Mithos
Temat bumerag - jakie konto ?
Aicha pisze:
Możesz coś więcej o tej promocji?

www.konkurs.aliorbank.pl/

Ja natomiast mam konto bez promocji, a opłaty za kartę nie pobierają :)

--
Mithos

Data: 2009-06-21 01:18:36
Autor: Aicha
Temat bumerag - jakie konto ?
Użytkownik "Mithos" napisał:

> Możesz coś więcej o tej promocji?
www.konkurs.aliorbank.pl/

Mojego maila już znają, bo im wytknęłam błąd w lokalizacji placówki, a
właśnie zamierzałam wrzucić parę zet na nocną, więc w samą porę :)

mam konto bez promocji, a opłaty za kartę nie pobierają :)

Ojciec-Założyciel? ;)

--
Pozdrawiam - Aicha

Data: 2009-06-23 20:38:31
Autor: unkn_0wn
Temat bumerag - jakie konto ?
 Rooobert K... <medianark@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):
Macie jeszcze jakies propozycje ?

Mam takie same wymagania i w praktyce najlepiej spełnia je kombinacja mBank + Eurobank. Eurobank do trzymania większej kasy na dobrym oprocentowaniu, mBank do bieżących płatności kartą i wypłacania gotówki - bezprowizyjnie w bankomatach Euronetu, cash4you, ecard, bzwbk24. Przelewy internetowe w obu bezpłatne.

Temat bumerag - jakie konto ?