Temat na pracę magisterską

Data: 2010-10-13 12:17:37
Autor: Roman Rumpel
Temat na pracę magisterską
W dniu 2010-10-13 00:38, A P pisze:
Witam,

myślę nad tematami pracy magisterskiej , za która niedługo się biorę ,
a nie chcę czegoś oklepanego . Dlatego zajrzałem tutaj, może ktoś  mi
jeszcze coś ciekawego podsunie :)
piszę w katedrze prawa administracyjnego , więc może coś  na granicy z
prawem handlowym, finansowym albo własności intelektualnej chociaż z
tym ostatnim ciężko będzie ;)

Za ciekawe wskazówki będę wdzięczny.

Pozdrawiam,

Adrian

Jeśli myślisz o doktoracie, to ok, ale jeśli nie masz ambicji na dalsza karierę naukową, to radziłbym brać jak najbardziej oklepany temat. Szkoda prądu, własnego czasu i nikomu niepotrzebnego wysiłku, na próby rewolucji naukowej dokonywanej w pracy magisterskiej.
Lepiej skup się na przygotowaniach do egzaminu na aplikację :)

--
Jak kogoś pozywasz, to oskarżony nie składa odpowiedzi na wniosek,
tylko przedstawia apelację. Apelacja musi być wniesiona przez

Temat na pracę magisterską