Temat na pracę magistersk±

Data: 2010-10-17 07:44:36
Autor: SQLwysyn
Temat na pracę magistersk±

Użytkownik "A P" <mhhhh88@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:94686c65-9b60-496b-8e88-1c982516efa4@d25g2000yqc.googlegroups.com...
Witam,

my¶lę nad tematami pracy magisterskiej , za która niedługo się biorę ,
a nie chcę czego¶ oklepanego . Dlatego zajrzałem tutaj, może kto¶  mi
jeszcze co¶ ciekawego podsunie :)

więc może co¶  na granicy z
prawem handlowym, finansowym albo własno¶ci intelektualnej chociaż z
tym ostatnim ciężko będzie ;)

Za ciekawe wskazówki będę wdzięczny.

Proponuję następuj±cy temat:

"Lenistwo i brak inwencji u studentów ostatnich lat studiów prawniczych w korelacji z bezczelno¶ci± na forach dyskusyjnych".
To o własno¶ci intelektualnej będzie. W twoim przypadku o jej braku.

--
SQLwysyn

Data: 2010-10-17 10:22:10
Autor: Jacek_P
Temat na pracÄ™ magisterskÄ…
SQLwysyn napisal:
"Lenistwo i brak inwencji u studentów ostatnich lat studiów prawniczych w korelacji z bezczelnością na forach dyskusyjnych".
To o własności intelektualnej będzie. W twoim przypadku o jej braku.

Dlaczego go piętnujesz? Na tym etapie rozwoju gość może mieć sporą
wiedzę encyklopedyczną i mierne umiejętności, nie mówiąc o braku
doświadczenia. Lepiej, że się pyta niż miałby udawać źródło
wszechwiedzy, co zresztÄ… praktykujÄ…cym prawnikom zazwyczaj przychodzi
bez trudu ;)

--
Pozdrawiam,

Jacek