Temat sezonowo ociemnialy

Data: 2009-09-25 18:53:04
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Temat sezonowo ociemnialy
Marek 'Qrczak' Potocki bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje (niepotrzebne
skreślić):
Dziś w drodze do pracy trafiłem na pierwszego tej w zasadzie już jesieni
miszcza z czerwoną lampką na kierownicy. Niniejszym ogłaszam sezon na batmanów i im podobnych za otwarty. :)

Wczoraj wieczorem dwóch batmanów widziałem w mieście. Jeden taki naprawdę
pr0: ubrany na czarno, czarny rower i odblaski tylko na pedałach. ;-)

Data: 2009-09-25 17:18:11
Autor: Ryszard Mikke
Temat sezonowo ociemnialy
Marek 'marcus075' Karweta <m.karweta-nie-trawi-spamu@gmail.com> napisał(a):
> [...]

Wczoraj wieczorem dwóch batmanów widziałem w mieście. Jeden taki naprawdę
pr0: ubrany na czarno, czarny rower i odblaski tylko na pedałach. ;-)

To teraz wyobraź sobie takiego samego w ciemnym lesie na szosie pod Garwolinem.
Żeby nie te odblaski na pedałach, w ogóle mógłbym nie zauwazyć. Ninja.
Na szczęście (dla mnie) jechał lewą stroną.

rmikke

Data: 2009-09-25 19:28:10
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Temat sezonowo ociemnialy
Ryszard Mikke bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje (niepotrzebne skreślić):
[...]

Nie znam podgarwolińskich lasów, więc ograniczę się do wyobrażania sobie
sytuacji w lasach w mojej okolicy, ok? Też jest ciemno. ;-)

Żeby nie te odblaski na pedałach, w ogóle mógłbym nie zauwazyć. Ninja.
Na szczęście (dla mnie) jechał lewą stroną.

Tych po lewej stronie nawet nie liczę...

Temat sezonowo ociemnialy