Temat sezonowo ociemnialy

Data: 2009-09-25 21:17:20
Autor: d&c
Temat sezonowo ociemnialy
Marek 'Qrczak' Potocki pisze:
Dzi¶ w drodze do pracy trafiłem na pierwszego tej w zasadzie już jesieni
miszcza z czerwon± lampk± na kierownicy. Niniejszym ogłaszam sezon na batmanów i im podobnych za otwarty. :)

czerwone ¶wiatełko z przodu?
w jednym z hipermarketów widziałem całkiem fajne lusterko na kierownicę ze ¶wiatełkiem (czerwonym), ale UWAGA! montaż tego wynalazku powodował, że czerwone ¶wiatełko ¶wieci do przodu! jaki¶ m±dry inaczej to robił?

Temat sezonowo ociemnialy