Temat zarowek.

Data: 2010-11-15 14:08:14
Autor: Agent
Temat zarowek.

Użytkownik "Maciej Browarczyk" <maciekNOSPAM@NOSPAMwiedzmin.org> napisał w wiadomości news:ibrb2o$qul$1node1.news.atman.pl...
Hej.
Zmienilo sie cos w temacie zarowek? Tzn. moze jakis producent wypuscil cos lepszego niz produkty do tej pory polecane? Mialem Night Guide, swieca fajnie ale bardzo malo trwale. Moze polecicie cos lepszego co swieci sensowne w reflektorze soczewkowym? Bo obecnie zamontowalem na szybko jakies Tungsramy i swieci to w nocy tragicznie z jakas zolta poswiata. Wolalbym cos co daje jasne, biale swiatlo i ma sensowna trwalosc, zadnych zarowek tuningowych, niebieskich i pseudo-ksenonow.

ps. Jest jakis producent, ktory oferuje zestawy xenonow do Audi A4 B6 2004, ktore sa legalne? Czytalem o firmie Well-Done ale jakos sie nie doczytalem czy spelniaja wszystkie wymogi i czy maja do mojego auta.

Niby Osram wypuścil swojego Night Breakera z dopiskiem Plus co ma oznaczać m.in zwiększoną trwałość ale na ile to zabieg marketingowy a na ile rzeczywistość to nie wiem. Sam zamontowałem dopiero jakieś 2 mc-e temu więc to za krótko żeby już coś powiedzieć. Świecą napewno lepiej niż na standardowych.

Temat zarowek.