Temat zarowek.

Data: 2010-11-17 10:56:59
Autor: ąćęłńóśźż
Temat zarowek.
Kupiłem dość tanio w Makro H1 Bosch +30%, ale nie jestem zadowolony z mijania, chyba szyby reflektorów nadają się do polerowania.
Najbardziej mnie zaskakuje drastyczna różnica w barwie świateł mijania (żołtawe i słabe) i przeciwgielnych (białe i mocne).
To chyba przez ten badziewny plastik szyb reflektorĂłw.
DuĹĽo, tanio, GM (Ford, Fiat, Citroen, ...)
I nie do końca mam przekonanie do soczewek, zwykłe reflektory w drugim aucie świecą o niebo lepiej.

-- -- -

Data: 2010-11-17 12:08:06
Autor: Wmak
Temat zarowek.
±ćęłń󶼿 <antyspam@interia.pl> napisał(a):
I nie do końca mam przekonanie do soczewek, zwykłe reflektory w drugim aucie ¶wiec± o niebo lepiej.

Ustaw te dwa auta kilka metrów przed jak±¶ ¶cian± (możesz zasłonić po jednym reflektorze) i zrób zdjęcie .
Porównamy.

Data: 2010-11-17 13:14:44
Autor: ±ćęłń󶼿
Temat zarowek.
Mamy inne fascynacje.
Moje auta służ± do jeżdżenia po ulicach, a nie do stania przed ¶cian±.

-- -- -

Data: 2010-11-17 13:18:05
Autor: Wmak
Temat zarowek.
> [...]

-- -- -

| Ustaw te dwa auta kilka metrów przed jak±¶ ¶cian± i zrób zdjęcie.

To po co tutaj dyskutujesz, skoro masz inne fascynacje?
Nie wymaga wielkiego wysiłku, by zrobić porównawcze zdjęcie plam ¶wietlnych, jakie daj± na pionowym ekranie ¶wiatła dwóch samochodów.
Nawet silników nie trzeba wył±czać.

Moja uwaga wynikła st±d, że wielu kierowcom wydaje się, że maj± tym lepsze ¶wiatła mijania, czym gorzej one naprawdę ¶wiec± - za wysoko, maj± za duże rozproszenie powyżej linii odcięcia itp. Niektórym najlepiej na "długich" się jeĽdzi.

Skoro Ci się nie chce - nie będziemy płakać.

Data: 2010-11-17 17:17:37
Autor: Arbiter
Temat zarowek.

Użytkownik "±ćęłń󶼿" <antyspam@interia.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ic08st$eml$1news.net.icm.edu.pl...

I nie do końca mam przekonanie do soczewek, zwykłe reflektory w drugim aucie ¶wiec± o niebo lepiej.

bo soczewki z zasady działania ¶wiec± słabiej niż zwykle reflektory na H7.

Np Fabia z H7 moim zdaniem ma lepsze reflektory niż spora czę¶ć aut na xenonach (szczególnie po kilku latach używania)

Data: 2010-11-18 07:40:29
Autor: Adam Adamaszek
Temat zarowek.
On 17 Lis, 17:17, "Arbiter" <ni...@hotmail.com> wrote:
U ytkownik " 󶼿" <antys...@interia.pl> napisa w wiadomo cinews:ic08st$eml$1news.net.icm.edu.pl...

> I nie do ko ca mam przekonanie do soczewek, zwyk e reflektory w drugim
> aucie wiec o niebo lepiej.

bo soczewki z zasady dzia ania wiec s abiej ni zwykle reflektory na H7.

Mialem Cie kiedys przy okazji spytac:

Zastanawiales sie moze, na ile daloby sie ten efekt zniwelowac,
"chromujac" w procesie metalizacji prozniowej rowniez blaszke
przyslony od wewnatrz (od strony reflektora)?

Np Fabia z H7 moim zdaniem ma lepsze reflektory ni spora cz aut na
xenonach (szczeg lnie po kilku latach u ywania)

W takim razie wydaje mi sie, najskuteczniejsze "ever" reflektory sa w:
Civic'u VIII (ufo),
Volvo z reflektorowymi
Lagunach
Citroenach C5 I gen
etc.
?

pozdro
Adam

Data: 2010-11-18 08:36:16
Autor: Adam Adamaszek
Temat zarowek.
On 18 Lis, 16:40, Adam Adamaszek <cabec...@gmail.com> wrote:

[...]

(*) Rzecz jasna chodzi mi o ksenonowe...

pozdr
AA

Data: 2010-11-18 16:45:01
Autor: J_K_K
Temat zarowek.
Np Fabia z H7 moim zdaniem ma lepsze reflektory ni spora cz aut na
xenonach (szczeg lnie po kilku latach u ywania)

Nie wiem, czy akurat te z H7,
ale Fabie s± jednymi z czę¶ciej o¶lepiaj±cych aut
/ z za wysokim ustawieniem ¶wiateł.

Pzdr

JKK

Data: 2010-11-22 17:03:12
Autor: Arbiter
Temat zarowek.

Użytkownik "Adam Adamaszek" <cabecao1@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:ddccf1ea-de13-4977-86e5-

Zastanawiales sie moze, na ile daloby sie ten efekt zniwelowac,
"chromujac" w procesie metalizacji prozniowej rowniez blaszke
przyslony od wewnatrz (od strony reflektora)?

A co to maiło by dać? przesłona i tak odcina ¶wiatło które idzie do kosza.

To co widziałęm to wyeliminowanie czę¶ci ¶wiatł± aby nie grzała przesłony niepotrzebnie przez zrobienie dziury w oblasku
http://swiatla.arbiter.pl/zdjecie/15583.Soczewki.Holophane.Peugeot.407

W takim razie wydaje mi sie, najskuteczniejsze "ever" reflektory sa w:

nie wiem, nie jeĽdziłem

ale xenon w FF jest nie do pobicia

Temat zarowek.