Temat zastępczy - handel w niedzielę.

Data: 2013-05-28 22:53:21
Autor: Marek
Temat zastępczy - handel w niedzielę.
Poniżej link do problemu który trzeba medialnie przykryć

http://tinyurl.com/przykrywka

--
Marek

Data: 2013-05-28 14:20:34
Autor: Leming Show
On 28 Maj, 22:53, Marek <kos...@berdzyczow.pl> wrote:
Poniżej link do problemu który trzeba medialnie przykryć

http://tinyurl.com/przykrywka

Bylo w telewizorni. Problem to Hanka ktora sprzedala SPEC, kasa
potrzebna dla ITI i na budowe metra.

Takie rzeczy nie powinny się zdarzać! Szef warszawskich struktur SLD
pomyłkowo wysłał do mediów maila. A w nim tajn± instrukcję: "Przykryć
referendum". Wpadka szefa warszawskich struktur SLD Sebastiana
Wierzbickiego. Do mediów wysłał zaproszenie na "okr±gły stół
spółdzielczo¶ci". W mailu znalazła się też czę¶ć nieoficjalnej
korespondencji, a w niej co¶ o prawdziwych intencjach Sojuszu.Z
dalszej czę¶ci maila, wysłanego zapewne przez przypadek, wynika że SLD
ma jednak również inny cel. Na dole maila "przykleił się" drugi,
będ±cy wewnętrzn± korespondencj±, która raczej nie miała trafić do
mediów.

Sebastian Wierzbicki do rzecznika SLD napisał: "Pro¶ba o ¶ci±gnięcie
na to mediów, bo chcemy zawrzeć koalicję z warszawskimi spółdzielniami
i "przykryć tematem referendum".

- To był mail wewnętrzny, dotycz±cy naszego spotkania. Został błędnie
wysłany - tłumaczy Wierzbicki w TVN24. I przyznaje, że jest to wpadka,
bo w przesłanej informacji nie powinien on się znaleĽć.

- Nie odnosi on się jednak do tre¶ci przesłanej informacji - zastrzega
Wierzbicki.

Co wła¶ciwie chc± przykryć działacze SLD? Prawdopodobnie swoje
mieszane uczucia w sprawie referendum o odwołanie Hanny Gronkiewicz-
Waltz. Sojusz, jako jedyna opozycyjna partia, nie wł±czył się w akcję
zbierania podpisów pod wnioskiem o jego przeprowadzenie. Nie poparł
też otwarcie Warszawskiej Wspólnoty Samorz±dowej, która stoi za tym
pomysłem.

Data: 2013-05-29 08:33:50
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Marek" <kosmos@berdzyczow.pl> napisał w wiadomości news:ko3624$g66$1mx1.internetia.pl...
Poniżej link do problemu który trzeba medialnie przykryć

http://tinyurl.com/przykrywka

Mój ty geniuszu. Drogi gminne nigdy nie były finansowane z fundyszy unijnych. Zawsze były dofinansowane z budżetu państwa.
Poczytaj sobie choćby tu:
http://www.wm.uw.olsztyn.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=4061&Itemid=304&lang=pl
I kup se młotek.

ubawiony

--
Dyskusja z wierzącym jest jak gra w szachy z gołębiem. Nieważne, jak dobrze grasz, gołąb i tak przewróci wszystkie figury, nasra na szachownicę i będzie dumny z wygranej.

Data: 2013-05-29 09:58:17
Autor: Marek
[...]

Nie odpowiada mi Twój styl prowadzenia dyskusji (prostacki) na tej grupie ale ponieważ usiłujesz dokonać manipulacji, to proponuję aby
inni uczestnicy mogli po zapoznaniu się treściami Twojego linku
przeczytać co ma do powiedzenia Pani Elżbieta Bieńkowska - minister rozwoju regionalnego.

http://www.farmer.pl/finanse/dotacje-i-doplaty/bienkowska-srodki-ue-na-lokalne-drogi-beda-w-ramach-wiekszych-projektow,44132.html

--
Marek

Data: 2013-05-29 10:29:25
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Marek" <kosmos@berdzyczow.pl> napisał w wiadomości news:ko4d0t$c7s$1mx1.internetia.pl...
[...]

Ja do ciebie z głębokim podziwem i szacunkiem dla twego niebotycznego intelektu, a ty mnie próbujesz obrazić.
Mój ty geniuszu. Sam sobie zdajesz kłam. Raz piszesz, że drogi lokalne nie będą finansowane w ramach funduszy unijnych, a następnie piszesz, że będą finansowane.
Nie cierpisz przypadkiem na schizofrenię i posiadasz dwie osobowości?
Szczerze zaniepokojony twoim stanem zdrowia

niezmiennie ubawiony