Temat zast臋pczy - handel w niedziel臋.

Data: 2013-05-29 08:33:50
Autor: Bogdan Idzikowski
Temat zast臋pczy - handel w niedziel臋.

U偶ytkownik "Marek" <kosmos@berdzyczow.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:ko3624$g66$1mx1.internetia.pl...
Poni偶ej link do problemu kt贸ry trzeba medialnie przykry膰

http://tinyurl.com/przykrywka

M贸j ty geniuszu. Drogi gminne nigdy nie by艂y finansowane z fundyszy unijnych. Zawsze by艂y dofinansowane z bud偶etu pa艅stwa.
Poczytaj sobie cho膰by tu:
http://www.wm.uw.olsztyn.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=4061&Itemid=304&lang=pl
I kup se m艂otek.

ubawiony

--
Dyskusja z wierz膮cym jest jak gra w szachy z go艂臋biem. Niewa偶ne, jak dobrze grasz, go艂膮b i tak przewr贸ci wszystkie figury, nasra na szachownic臋 i b臋dzie dumny z wygranej.

Data: 2013-05-29 09:58:17
Autor: Marek
[...]

Nie odpowiada mi Tw贸j styl prowadzenia dyskusji (prostacki) na tej grupie ale poniewa偶 usi艂ujesz dokona膰 manipulacji, to proponuj臋 aby
inni uczestnicy mogli po zapoznaniu si臋 tre艣ciami Twojego linku
przeczyta膰 co ma do powiedzenia Pani El偶bieta Bie艅kowska - minister rozwoju regionalnego.

http://www.farmer.pl/finanse/dotacje-i-doplaty/bienkowska-srodki-ue-na-lokalne-drogi-beda-w-ramach-wiekszych-projektow,44132.html

--
Marek

Data: 2013-05-29 10:29:25
Autor: Bogdan Idzikowski
Temat zast臋pczy - handel w niedziel臋.

U偶ytkownik "Marek" <kosmos@berdzyczow.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:ko4d0t$c7s$1mx1.internetia.pl...
[...]

Ja do ciebie z g艂臋bokim podziwem i szacunkiem dla twego niebotycznego intelektu, a ty mnie pr贸bujesz obrazi膰.
M贸j ty geniuszu. Sam sobie zdajesz k艂am. Raz piszesz, 偶e drogi lokalne nie b臋d膮 finansowane w ramach funduszy unijnych, a nast臋pnie piszesz, 偶e b臋d膮 finansowane.
Nie cierpisz przypadkiem na schizofreni臋 i posiadasz dwie osobowo艣ci?
Szczerze zaniepokojony twoim stanem zdrowia

niezmiennie ubawiony