Temczasem w Mielcu (秎uzy dla rowerzyst體)

Data: 2012-06-26 07:03:14
Autor: Olgierd
Temczasem w Mielcu (秎uzy dla rowerzyst體)
On Mon, 25 Jun 2012 23:28:07 +0200, Marcin Hy艂a wrote:

Gwoli 艣cis艂o艣ci - na zdj臋ciach to 艣luza klasyczna, jest jeszcze kilka
innych rodzaj贸w 艣luz, np. na pl. Bema we WRO jest inny rodzaj.

Dawno nie jecha艂em przez Bema, ale mam wra偶enie, 偶e ju偶 jej nie ma (star艂a si臋 ;-) Natomiast nowe i tego w艂a艣nie rodzaju 艣luzy mamy np. na wyj艣ciu z ul. Ruskiej w Bia艂osk贸rnicz膮/Kazimierza Wielkiego (w dodatku pozwala na kurs na wprost, w przed艂u偶enie Ruskiej -- auta musz膮 w lewo tylko tam). Oraz kilka dni temu zrobiona 艣luza na skrzy偶owaniu Rybackiej z Zachodni膮 i Sikorskiego (sk膮din膮d tworzy ona najprawdziwsze skrzy偶owanie rowerowe, do kt贸rego doprowadza do艣膰 d艂ugi kontrpas oraz DDPiR).

--
pozdrawiam, Olgierd
http://olgierd.rudak.org

Data: 2012-06-26 13:13:06
Autor: Paveu
Temczasem w Mielcu (艣luzy dla rowerzyst贸 w)
W dniu 2012-06-26 09:03, Olgierd:
[...]

Ostatnio jecha艂em i widzia艂em. Mo偶e troch臋 starta, ale widoczna.

[...]

Asfaltowe paski i 艣luza niby s膮, ale oznakowanie nie nad膮偶y艂o, wi臋c u偶ytkowaie tych udogodnie艅 na razie nielegalne.

Paveu

Data: 2012-06-26 11:44:03
Autor: Olgierd
On Tue, 26 Jun 2012 13:13:06 +0200, Paveu wrote:

Asfaltowe paski i 艣luza niby s膮, ale oznakowanie nie nad膮偶y艂o, wi臋c
u偶ytkowaie tych udogodnie艅 na razie nielegalne.

Na Rybackiej? W艂a艣ciwie to jaki chcia艂by艣 tam znak? Jest pas dla rower贸w od 1 Maja ku Zachodniej, przelatuje po skosie... Dla mnie klarowne.

--
pozdrawiam, Olgierd
http://olgierd.rudak.org

Data: 2012-06-26 11:51:08
Autor: Olgierd

No ale jak m贸wi膮, 偶e jeszcze nie, to jeszcze nie ;-) http://tinyurl.com/pasrowerowyrybacka

--
pozdrawiam, Olgierd
http://olgierd.rudak.org

Data: 2012-06-26 14:50:45
Autor: Paveu
Temczasem w Mielcu (艣luzy dla rowerzyst 贸w)
W dniu 2012-06-26 13:44, Olgierd:
[...]

Na wylocie Rybackiej na Zachodni膮 od pl. Solidarno艣ci stoi C-8, wi臋c na wprost nie wolno. Je艣li jecha膰 prosto, tu偶 za skrzy偶owaniem stoi B-2, wi臋c tym kawa艂kiem w stron臋 Mostu Dmowskiego r贸wnie偶 nie wolno.

Paveu

Data: 2012-06-26 13:29:22
Autor: Olgierd
On Tue, 26 Jun 2012 14:50:45 +0200, Paveu wrote:

[...]

Wiesz co, mo偶e wstyd si臋 przyzna膰, ale ja si臋 na znakologii nie znam... jaki tam powinien by膰 znak, 偶eby rower m贸g艂, a auto -- nie mog艂o?

--
pozdrawiam, Olgierd
http://olgierd.rudak.org

Data: 2012-06-26 16:31:00
Autor: Paveu
Temczasem w Mielcu (艣luzy dla rowerzy st贸w)
W dniu 2012-06-26 15:29, Olgierd:
[...]

Mo偶e wystarczy pod tymi znakami tabliczka T-22, ale te偶 nie jestem znakoznawc膮, wi臋c mog臋 si臋 myli膰. W ka偶dym razie, OIDP, rowerzyst贸w obowi膮zuj膮 wszelkie przepisy i znaki, stoj膮ce przy jezdniach, w tym pasach rowerowych, zatem i tamte nakazy/zakazy, o kt贸rych pisa艂em.

Paveu

Data: 2012-06-27 08:39:58
Autor: Olgierd
On Tue, 26 Jun 2012 16:31:00 +0200, Paveu wrote:

[...]

Wczoraj ju偶 by艂 znak, jeszcze "skre艣lony", ale by艂. Na wyje藕dzie z Rybackiej jest tabliczka z rozrysowanymi pasami, w tym rowerowy na wprost. Na przed艂u偶eniu jeszcze jest zakaz wjazdu, pewnie do艂o偶膮 "nie dotyczy rower贸w".
Znaku wskazuj膮cego na pas przek膮tnej nie ma, ale nie s膮dz臋 by musia艂 by膰.

--
pozdrawiam, Olgierd
http://olgierd.rudak.org

Temczasem w Mielcu (秎uzy dla rowerzyst體)